kolmapäev, 6. aprill 2016

Minu teisipäev 05.04.2016 ;)


Hei hei ;) Panen siis kirja teisipäeva ka. Uhh, ma niii loodan, et ma jään nüüd tubliks selle postitamisega.

Eile mul kooli ei olnud. Päeval ma midagi erilist ei teinud, sugulane käis külas ja temaga lobisesime mitu tundi ja kohvitasime.  Käisin ka poodides endale sünnipäevaks kleiti otsimas, no Eedenis ainult, kuid ei leinud. Kui keegi teab, kust üks paksuke endale ilusa kleidikese saada võib, siis palun andke mulle ka teada, või kui kellegil on müüa, siis võite mulle pakkuda. Kinkida võite ka, see oli muidugi nali :D No ei leia, homme lähen mujale ka. Tahaks vist punast, või kollast aga ilmselt tuleb leppida sellega, mis kuskil selga läheb. Ma tahan olla kindlasti oma sünnipäeval kleidis, tahan olla meeletult ilus ja särada. Mis sest, et ma olen paks!

Õhtul käisime sõbrannakesega Big Benis istumas. Jah ma tarbisin ka alkoholi, šampust ja õllet ja veini. Jah üks kaalulangetaja ei tohiks alkoholi tarbida üldse, kuid ma ei hakka seda siin varajama  ka eksole. Räägime nii nagu lood on. No ma olen seda korduvalt maininud, et mul on maailma parim sõbranna ja meil koos on alati maailma parim olla, me naerame ja räägime nii, et no aega jääb väheks lausa. Ma armastan teda ja olen õnnelik, et ta mul olemas on. KALLI KALLI SULLE! Tore ja lõbus õhtu oli. Aga me mõtlesime, et me kogu aeg käime samades kohtades, no on omad kindlad kohad, kus me istumas käime, Big Ben, Ristiisa, Pahad Poisid, Kapriis, Armastus. Tartus on ju veel nii palju vahvaid kohti, kus käia ja chillida. KUS TEILE TARTUS SÖÖMAS JA ISTUMAS MEELDIB KÄIA?

Rohkem vist midagi ei olnudki...Asja juurde siis...


Minu trenn/liikumine ;)

SUUR 0



Minu toitumine ;)

Hommik ;)

Olin tubli ja sõin ikka kenasti hommikust. Kohvitasin peale söömist.
See kalamari munal on veits liiast ja ma ei tea miks ma selle sinna panin, aga no ju pidi nii minema :D Soola ma ei lisanud, see kalamari juba oli soola eest.

* 2 praemuna
* Hommikupeekon
* Natuke kalamarja
* Must kohv





Lõuna ;)

Midagi lihtsalt, odavat, aga head. Maksa hautasin ja oad keetsin.

* Broilerimaks
* Oad
* Küüslaugupipar/meresool




Õhtu ;)

Õhtust sõin ma siis Big Benis. Tellisin mingi marineeritud vaagna, seal olid kõik asjad marineeritud. Sibul, oliivid, tomatid, kurk, liha ja kanaliha. Kõike ära ma ei söönud, päris palju jäi alles. Tarbisin siis ka šampust, õllet ja veini. Ärge näkku lööge :D

* Marineeritud vaagen
* Alkohol





Selline päevake oli eile.  Olge ikka mõnusad, nautige päikest ja piiluge minu blogisse ka!

I can and i will, just watch me!!!



8 kommentaari:

  1. Jess, vana hea Mel on tagasi!

    VastaKustuta
  2. Jeeee ja teeme liikumise nulli ilusaks numbriks nüüd :) !

    VastaKustuta
  3. Minu lemmikkohtadeks on kujunenud Pannkoogikohvik, Ränduri pubi, Shakespare ja Pierre.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Pierre ja Shakespare on mõnusad :) Shakespare meeldib eriti talvel, kui väljas on paks lumi ja seal küünlad põlevad jne :)

      Kustuta
  4. Shakespare on hea, siis YliCool meeldib, Kapriis. Kohe ei tulegi nii meelde.

    VastaKustuta