reede, 15. aprill 2016

Minu neljapäev 14.04.2016 ;)


Hei ;) Eile oli nii mõttetu päev, et ma tahtsin selle lihtsalt kiirelt kirja panna. Aga kui kirjutama hakkan, siis natuke nagu tahaks mõtteid ka mõlgutada...

Juba üleeile õhtul sadas eks? Terve öö plagistas vihm mulle aknale, hommikul ärgates oli sama seis ja kardinaid eest võttes sain kohe aru, et tuleb teha üks kange kohv. Vihmased ilmad panevad mu pea valutama, teevad uimaseks jne...AGA isegi kui ma vingun, et oi issand vihma sajab ja nii nõme on kõik, siis mulle meeldivad vihmased ilmad ka. Siis on nii mõnus teha tubaseid asju, vaadata järgi seriaale, lugeda raamatuid, või nt koristada. Mina seda kõike tegingi. Lihtsalt olin, kohvitasin, vaatasin seriaale järgi, lugesin Fitness Hers ajakirja,mul see ammu käes, kuid lugenud ei olnudki) ja siis koristasin. Ja muud ei teinudki eile. Mõnele tundub see võibolla loodri ja päevavarga päev, kuid mina olen rahul ja õnnelik.

Ahjaa, mis vihma puhul eriti lahe on, peale seda tuleb päike!!! Alati!!!




Asja juurde...


Minu trenn/toitumine ;)

Langetan pea ja piinlikusega ütlen, et ei teinud...Midagi ei teinud...



Minu toitumine ;)

Hommik ;)

Eile ma kohe soovisin ühte ilusat, värvilist ja rõõmsat hommikusööki. Ja tegi tuju erksamaks küll. Peale seda kange kohv, mmmmm....

* 2st munas omlett
* 2 viilu juustu seal sees
* Küüslaugupipar
* Natuke kirsstomateid
* Roheline sibul
* Must kohv





Lõuna ;)

Kahjuks ei söönud, polnud isu. Ma ei tea, mis mul on, kuid mul pole väga isu viimasel ajal. Naisteasjad ka ei hakka veel, et see mind mõjutaks. Ma ei tea. No kahjuks ei söönud...

* Must kohv



Õhtu ;)

See näeb kohutav välja, kuid tegelikult oli ime hea.

Ühepaja toit broileri maksaga.

* Broilerimaks
* Kartul
* Porgand
* Roheline uba
* Porrulauk
* Lillkapsas
* Roheline hernes
* Sibul
* Küüslaugupipar




Kõht oli mul õhtul täis, kuigi söödud sai üsna vähe, kohvi jõin 2 tassi, esimese hommikul teise lõuna ajal. Vett eile vist ei tarbinud väga palju...Tahtsin varem magama minna eile, kuid passisin ikka poole ööni üleval, kella 02 ajal sain vist magama, siis juba 05 ajal üleval. Mul tunne, et see unetuse jama hiilib taas ligi.

Täna vihma ei saja, päike paistab, lõpetasin just hommikusöögi ja kohvi, saatsin lapsed ka sinna kuhu vaja ja mõtlen, et peaks liigutama hakkama ka end.

Ilusat päeva kõigile!!!

I can and i will, just watch me!!!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar