neljapäev, 21. aprill 2016

Minu esmaspäevane kaalumine ja nädala kokkuvõte ;)


Hei hei. Lõpuks ka siis see postitus. Hmm täna on juba neljapäev...Mul on hullumeelselt kiire, mul polegi ammu nii kiire olnud. Tegelen mitme erineva asjaga praegu, lisaks kool, lastele tahaks ka hea ema olla, sõpradele olemas ja no üritan kodu ka korras hoida.  Ja need, kes mulle siin vahepeal öelnud on, et tööl ei käi, kuidas sul aega pole. Novott, ju ma pole nii igav inimene, et mul mitte midagi teha poleks. Teha on rohkem, kui küll. Mina ei istu kodus diivanil ja ei löö aega surnuks. Mina elan!!!

Kõigepealt kaalupostitusest, ma ei hakka seda pikka rida enam siia postitusse lisama, sest lugejatel on raske seda kerida ja ebamugav vist. Ma teen tabeli, hetkel ma seda tabelit siia ei lisa, sest ma pole jõudnud sinna eelmisi kaalumisi kirjutada. Kuid kui valmis, siis hakkan lisama sinna oma kaalu koos kuupäevaga ja lisan teile siia ka.

Mis see kaal siis näitas?

Tuletame meelde, et aasta aega tagasi veebruaris kaalusin ma 117kg! Jube, kohutav on seda numbrit vaadata ja sellele mõelda...Ma oleks ju võinud vabalt 130+ välja minna. Jumal tänatud, et mul mõistus koju tuli. Algus oli imeline, kaal langes, olin tubli ja tegus. Toitusin ideaalselt, tegin trenni hullult jne... Siis ma hakkasin murduma, murdusin ja tõusin, murdusin ja tõusin. Lõpuks oli 1 pikk seisaks, mitu mitu kuud  mu protsess seisis. Ka kaalunumber...Kõik seisis. Aga las ta olla, jätame negatiivsed asjad minevikku. Tähtis on see mis on praegu ja mis tuleb homme. Läheme asja juurde...


Eelmisel esmaspäeval näitas mu kaal 88.0kg, sellel esmaspäeval 18.04.2016 näitas kaal 87.5kg. Nädalaga kaotatud 500g! Mind väga ei üllata, et nii vähe läks. Ma arvasin, et midagi on langenud, kuid ei uskunud, et rohkem. Ma võiks öelda, et eelmine nädal oli peaaegu ideaalne...Kuid ma siiski tarbisin alkoholi ja üheks väikeseks patuks pean ka Hot Potis söödud nuudleid...Samas see kogus oli nii väike, kuid koos alkoholiga(loe magusad kokteilid) ja hilja õhtul?  Noh jah...

Minu kaalumine:

11.04.2016 - 88.0kg
18.04.2016 - 87.5kg

Nädalaga       - 500g



Vaatame siis eelmise nädala üle ka...



Minu toitumine ;)

Üldiselt olen ma rahul. Aga muidugi alati saab paremini.

Nii, hommikust ei söönud ma ainult KAHEL hommikul, esmaspäeval ja kolmapäeval.  See on paha paha. Hommikusööki peab sööma, hommikusöök on päeva tähtsaid söök ja pean tunnistama küll, et kui ma pole hommikust saanud süüa, siis see päev väga energiline ei ole. Mul kas pea valutab, tuju on paha, tekivad erinevad isud lõpuks jne. Kuid eelmisel nädalal see nüüd väga trasitiline ei olnud. Osad lugejad vist kõiki mu postitusi ei jälgi ja sealt tulevadki, et "Oi miks sa ei söö hommikust!?". Armas, et muretsete muidugi :) Ja alati ootan soovitusi jne. Kuid päris hull see lugu ei olegi? 2 korda jäi ainult vahele.

Muidu on mu lemmikuks hommikuti ikka omlett, kas juustu või peekoniga. Vahel söön ka võikusid, singi või lõhega, eelmisel nädalal oli siiski esikohal muna. No ei saa minust seda pudrusõpra. Ma pean vist ühe kauni blogija Helena külla kutsuma ja paluma tal endale putru keeta. Loomulikult armastan ma endiselt kohvi, musta ja kanget, ilma selleta ma ei saa.





Lõunasöögid on mul olnud lahjemapoolsed, liha juurikad, või mingi salat tomat/kurk jne. Eelmisel nädalal olid mu lõunasöögid VÄGA igavad ja lihtsad. Aga vahele ei jäänud mitte ühtegi korda. 7 päeva sõin kenasti lõunat. Kuid tean, et võiks rohkem vaeva näha ja mitte nii üksluiselt süüa. Parandan end!










Õhtusööke on jäänud vahele 1 kord ainult. Reedel, siis peale kõndi ei olnud isu. Muidu okei. Aga samuti tuleb rohkem vaeva näha ja mitte nii igavalt süüa. 2 õhtut sõin väljas, kolmapäeval Hot Potis ja pühapäeval Pahades Poistes. Hot Poti toit oli maitsev, nuudleid ma poleks vist tohtinud endale lubada, samas neid oli niiii vähe ja ma söön niiii harva nuudleid tavalisi...Pahade Poiste õhtusöök oli liiga vürtsine ja rammus ja justkui õline, aga vist oli kaste see ikka, mis selle tunde tekitas...Kuid siiski pean seda ka tooo muchiks...Et sellised 2 toitu, mis oleks võinud olematta jääda...










Nii peale alkoholi 2l õhtul, teisipäeval liha kõrvale vein ja kolmapäeval Hot Potis joodud 3me kokteili, ja nende nuudlite ja rammusa Pahade Poiste sooja kanasalati, ma rohkem eelmisel nädalal ei patustanud. Pigem sõin liiga vähe. Vist? No olen saanud ka tagasisidet sellist ja endale ka veidike nüüd ülevaadet tehes tundub nii...Vett tarbin ma usun, et okeilt, kuid ma täpseid koguseid ei jälgi, kuid janu pole mul tekkinud niisama. Eelmisel nädalal ei tekkinud ka erilisi isusid. Kohvi jõin oohhh no 1 päevas enamasti, vahel 2.




Siit läks 3 mulle, sõbranna ka oli kaasas, toit kahepeale :)


Toitumisega ongi nii, et olen üsna järjel, mul on KÕIK kirja pandud, jälgin, kuid püüan nüüd natuke huvitavamaks kõike muuta, et teil oleks põnev jälgida ja mul toredam süüa. Ma muide oskan kokata küll, kui ma end kätte võtaks. Ja toidukordi ei tohi vahele jätta. Aga olen õnnelik, et olen taas rajal...


Minu trenn/liikumine ;)

Trenni ma jah niiii hullult ei teinud. Esmaspäeval ja teisipäeval  kodus oma lemmikharjutusi ja reedel käisin kiirkõnnil 8.63km, pühapäeval rattaga sõitmas 19.56km. Kolmapäev, neljapäev ja laupäev ei liigutanud ennast kahjuks üldse. Aga no päris nulli nädal ka ei olnud, kuid kindlasti asi peab muutuma paremaks. Kohe kõvasti. Häbi häbi...


Kokkuvõte:

* Kükke 115tk
* Kõhulihast 120tk
* Kummagile jalale jalatõstet 95tk
* Kiirkõnd 8.63km
* Rattasõit 19.56km







Nädal ise oli ka muidu tore ja vahva. Käisin koolis korralikult ja selle üle olen ma eriti uhke kohe :D Ma tahan väga väga väga kooli lõpetada ja ma olin väga pahane enda peale, et lolli mängisin, aga no iga halb on ka millegi jaoks hea, ju siis peab kõik nii just olema.  Olen rõõmus ka selle üle, et olen suutnud KÕIK seitse päeva kenasti ülesse kirjutada ja blogisse postitused teha. Tean, et palju on veel teha, toitumine mitmekülgsemaks ja põnevamaks, rohkem trenni ja liikumist. Alkoholi ja pidu vähem. Rohkem tegusid ja tulemusi.

Nii lihtne see ongi!!! Minul on mott laes, tahtejõudu piisab ja on ülegi. Ma olen tänulik, õnnelik ja üli rõõmus, et ma olen siin, kus ma olen, ma teen neid asju, mida ma teen ja, et mu ümber on kõik need inimesed, kes on. Ma saadan teile suured kallistused!!! Mul on elus väga väga vedanud. Ma loodan, et ma jään nüüd rajale ja ei vea teid alt. Uskuge, ma ei tee seda nimelt ja mul on endal ka niiii häbi olnud, lausa halb on olnud. Ma olen väga hooliv ja südamlik ja kõike head, mis mu ümber on, seda ma märkan ja hoian. Ma võin tunduda ülbe ja egoist, jah on olukordi, kus ma olengi, kuid tõelist headust ja sõprust ja hoolivust ma märkan ja hoian ja ma ei taha kedagi alt vedada.

Nüüd on siis lugu selline, et on neljapäeva õhtu lausa...Ma suutsin nädalakokkuvõtte ja kaalumise kirja panna, kuid mul on postitamatta selle nädala päevad...Meile tuleb külaline täna. Lähengi talle vastu peale 22. Ja ta jääb siia lausa 5ks päevaks. Ma pole kindel, et ma jõuan netti ja postitama, kuid ma annan endast parima. Ma kindlasti kirjutan need päevad tagant järele ja uuel esmaspäeval on uus kaalumine ja uus nädalakokkuvõte.

Kuid jooksvalt ma postitan oma Instagrami (SIIN) asju ja mul on ka blogi fännileht Facsebooki (SIIN), kui ma pole bloginud, siis seal saab mind kindlasti näha! Laikige, jälgige jne...Tulemas ka vahvaid loosimisi.

Ma praegu pessu, teen end ilusaks ja teile soovin mõnusat neljapäeva õhtut, minul algas tegelikult nädalavahetus, kooli homme ei ole. Mõnus. No mulle meeldib koolis ka, aga vaba olla on veel meeldivam :D

Aga olgu, sau praegu...

Minu emaspäev    11.04.2016 ;)
Minu teisipäev     12.04.2016 ;)
Minu kolmapäev  13.04.2016 ;) 
Minu neljapäev    14.04.2016 ;)
Minu reede           15.04.2016 ;)
Minu laupäev       16.04.2016 ;)
Minu pühapäev    17.04.2016 ;)


I can and i will, just watch me!!!












Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar