kolmapäev, 22. märts 2017

Minu teisipäev 21.03.2017 ;)


Hei hei sõbrad ;) Loodan, et teil on kõik hästi, mul juba hakkab ka looma :) 

Eile ma midagi väga erilist ei teinud. Ei teinudki, olin lihtsalt kodus, toimetasin koduseid asju. Kirjutasin eilse postituse blogisse, see võttis ka nii kaua aega, kuna pole harjunud kirjutama enam. Suhtlesin netis ja mõtlesin omi mõtteid.

Küll aga jõusin ma kõndima ja natukene jõudsin ikka süüa ka...


Lähengi kohe asja juurde...


Minu trenn/liikumine :)


Eile oli mul kindel plaan, et lähen kõndima ja kõnnin vähemalt 8kmõnusas tempos. Vahepeal tahtsin päeval minna, aga kuidagi lükkasin seda edasi ja läksin alles õhtul.

Haha, kusjuures eile ületasin end veidike. Sõbranna kutsus eile välja istuma, tahaksin teda juba väga väga tegelikult näha ja lobiseda. Ja teine sõbranna keda pole näinud eee ei teagi kui kaua, kutsus vahuveini jooma, keda tahaks ka juba lõpuks näha. Aga kuna mul oli kindel plaan, et kõnnin, siis seda ka tegin. Ütlesin neile ära. See on minu puhul väike ime, sest ahvatlustele vastu panna, just sellistele, on mul tavaliselt raske :D

Välja läksin eile tavalise pusaga. Ei pannud tuulekat, ega jopet. Alguses oli küll külm, aga pärast oli väga mõnus. Kartsin küll, et jään haigeks, aga vist pääsesin sellest. Kuigi kevad on ohtlik aeg ja tuleks end hoida. Ilmselt salli panen kaela, kui nüüd jälle lähen.

Kõndisin siis tempokalt kodus kanalini, seal 3 ringi ja tagasi koju. Oli mõnus!!!


Kokkuvõte:
Kiirkõnd 9.73km








Minu toitumine  :)

Eile päris palju viitasid sellele, et lisaksin ka süsivesikuid, et äkki kardan neid. Ei ma ei karda neid :) Kindlasti tarbin ka süsivesikuid ja tean, et neid on vaja. Vahepeal on parem päev, vahel halvem. Arenen siin uuesti ja teen tunde järgi kõike :)



Hommik :)

Hommikust eile ei söönud. Polnud üldse isu. See söök oleks siis lihtsal suus ringi käinud.  Jõin tassi musta kohvi :)

* Tass musta kohvi


Lõuna :)

Lõuna tegin lihtsalt jääkides, mis kapis oli. Väga hea see välja ei näe, aga oli maitsev ja toitev.
Tatar, juurikad ja seamaks, peale seda jõin tassi musta kohvi.

* Tatar
* Seamaks
* Juurikasegu
* Tass musta kohvi






Õhtupoolik :)

Tundsin, et tahan kohe midagi ja sõin ühe banaani. Kuna kõndima oli ka vaja minna, siis kindlasti vajasin energiat.

* Banaan



Õhtu :)


Eile oli siis Henry (A kuhu Henry jäi?) ja minu väljakutse õhtusöök nr 9 :) Olen nii rõõmus, et ta selle tegi. See aitas mind rajale tagasi ja olen taas taas siin. Kohe kohe aga on tulemas uus välja kutse minul ja Marisel (Maris ja maailm)  . Võibolla lööb keegi veel kampa. Aga sellest juba homme.

Õhtuks sõin keedetud seafileed wokiseguga. See ei näe üldse hea välja, tean seda. Aga noh ega ma polegi siin retsepti raamat või jumal teab kes. Kuigi jaa tean, et peaksin püüdma ka praegu paremini, aga teen seda siis, kui tunnen end paremini,

Siga pole võibolla kõige parem valik mulle, aga kuna ema tõi eile suure liha käntsaka mulle, siis kohe  hakkasin seda ka kasutama. Lapsel on suur ja kriitiline raua puudus, ja liha on nüüd väga vajalik. Ja just siga, või veis. Ta võtab lisaks tablette ja kõik teised toidud üritan ka rauda täis saada. Kevadel on tulemas tal koondisega Bulgaaria reis, kuid rauatase peab olema taastunud, et seal saaks osaleda.

* 2 tk väikest seafileed
* Wokisegu







Vett jõin piisavalt, kohvi 2 tassi. Tuju on enam vähem. Kõht oli täis kogu aeg. Unega ainult on suured probleemid, uinusin nüüd täna hommikiul 04 ajal alles.




Selline oli minu teisipäev ;)
Vaatame kuidas läheb täna!!!


Üks pildike ka teile siia :)





Bye bye!!!

I can and i will, just watch me!!!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar