reede, 24. märts 2017

Minu kolmapäev 22.03.2017 :)


Kolmapäeval ma midagi erilist ei teinud. Päeval olin kodune ja chillisin niisama. Õhtul käisin väiksema lapsega sõbrannal külas ja lobisesime mitu tundi. PoLnud näinud issand ma ei teagi kaua, pool aastat ehk. Tore oli ja hea tunne tekkis. 

Ega vist midagi erilist polegi jagada...Panen kirja siis selle põhiasja...



Minu trenn/liikumine :)

Kolmapäeval ma trenni ei teinud, ega ei käinud ka kõndimas.




Minu toitumine :)

Väga väga vabandan, et need toidupildid niii õudsad välja näevad. Paljud küsivad, et issand, mis see või too asi seal taldrikul on :D Hetkel pole tõesti olnud üldse huvi nagu sellele panustada, kuid kindlasti parandan ka seda poolt. Ei taha teid hirmutada nende hirmsate piltidega. Aga tasa ja targu eks.



Hommik :)

Kõigepealt ärgates jõin nagu ikka klaasi vett. Siis tegin ühe kange kohvi musta ja siis tegin omletti juurvilja wokiseguga. Pärast seda jõin veel ühe tassi musta kohvi.


* Omlett kahest munast
* Wokisegu
* Natuke soola
* 2 musta kohvi






Lõuna :)

Lõuna tegin eelmise päeva jääkidest ja tean, see näeb kohutav välja :D

* Seamaks
* Tatar
* Wokisegu
* Natuke soola





Õhtu :)

Käes oli Henry (LINK) ja minu väljakutse viimane päev :) Nii tema, kui mina, läbisimime selle väljakutse edukalt!!! Aitäh Henry, et seda tegid. Tänu sulle olen taas rajal, täis tahtejõudu ja soovi seda kõike teha. Niii niiiii happy olen. 

Kindlasti, kui näen nüüd ise kedagi hädas ja mures ja rajalt maas, annan talle oma käe. Iial ei või teada, kui hull on asi ja kui väga ta seda vajab. Tee seda sinagi, märka inimesi enda ümber.


Henry ei unustanud loomakesi ja kandis neile raha. Ka mina ei unusta ja minu poolt läheb samuti teele koduta loomade varjupaigale toetus. Kuid natukene hiljem, sest mul pole lihtsalt raha praegu :(

Aga õhtuks oli see õudukas :D Keedetud sealiha wokiseguga :D

* Seafilee keedetud
* Wokisegu
* Natukene soola




Kohvi jõin päeval 2 tassi, vett nagu ikka normaalselt. Tuju on parem, nälga ei tunne ja ei ole isussid ega õgismissööste.

Jah siin saaks ka palju vinguda, aga tunde järgi. Tunde järgi ;)


JA PALUN SIIRALT VABANDUST NENDE KOLEDATE TOIDU PILTIDE PÄRAST! Hetkel oli tõesti oluline see, et saaksin rajale tagasi ja et üleüldse sööksin :) Püüan ka seda poolt lihvida ja noh vast mäletate, et vahel on ka päris ilusaid pilte mul olnud :D Köögis asja minust vast enam ei saa, aga no silma ilu vast suudan luua :D


Bye bye!!!

I can and ia will, just watch me!!!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar