neljapäev, 29. detsember 2016

Minu teisipäev 27.12.2016 ;)


Hei hei sõbrad ;) Sain lõpuks arvuti taha, tegin tassikese kohvi ja võtsin aja iseendale ja teile. Oma jõuludest kirjutan natuke hiljem, loodan väga, et see juhtub täna, kuigi täna tuleb ka vist tegevusi täis päev, aga eks näis. Vahepeal kirjutan teile sellest, mis siin vahepeal on toimunud.

Teisipäevaks olid jõulud läbi ja algas argirutiin. Meie peres aga on siiski nagu pühad, lastel vaheaeg, läheme magama kuna tahame ja ärkame kuna tahame, kodu on ikka kaunites tuledes ja isegi pakikesi toovad ületunde tegevad päkapikud siiani meile. Väga vahva. Südames on ka veel pühadetuju. Praegu mõtlen, et paljudel vist on ikkagi puhkus ja saavad nautida seda kuni uue aastani. Kellel on, sellel ka veab, pikad  pühad on mõnusad.

Mina ise aga otsustasin, et püüan natuke normaalsemaks hakata taas, et panen  toitumise paika ja loodan, et jõuan ka kohe kohe trenni.Sest tegelikult saab kogu aeg, ei ole vahet kas on teisipäev, jõulalaupäev, või jaanipäev. Kogu aeg saaks tegelikult toituda normaalselt ja ka tunnikese trenni, kasvõi kiirkõndi on võimalik pühadesse sisse mahutada. Teised ju saavad, aga mina ei suuda?

Teisipäeval magasin ma kuskil 10ni vist. Kohvitasin pikalt ja uniselt. Kes mind juba tunnevad need teavad,  et ma pean saama nautida oma kahte kanget musta kohvi rahus ja aeglaselt. Muidugi juhtub palju kordi seda, et ei saa, kuid siis on mu päev kindlasti natuke rikutud. See on mul juba nii ammune komme ja harjumus ja peab kuuluma mu päeva.


Lõunani kohvitasin, siis ärkasid lapsed ja meil oli plaanis teha tubane päev. Mängisime terve päev lihtsalt lauamänge. Aliast, Monopoli ja Reisi Ümber Maailma. Meile väga meeldib koos mängida, meil saab nii palju nalja ja naerda, et vahel olemegi voodi peal kägaras ja pisarad voolavad naerust. Minu jaoks on see täielik kvaliteetaeg ja väga äge viis, kuidas lastega aega veeta. Nemad on ka alati rahul.


Õhtuks oli meil sõbraga plaanitud ka kokkusaamine. Pidime minema sööma ja siis kinno. Ootasin seda juba nii väga, nii tore on koos olla ja teha vahvaid asju.


Õhtusöögi aja planeerisin ma enda järgi, et see klapiks minu toitumisega ja saime kokku kell 19. Otsustasime  sushit sööma minna Taskus asuvasse Yakuza Sushi Bari (LINK), sest sealt saab otse kinno minna ja klappis filmi ajaga kõik. Olen seal kunagi varem käinud, aga ei mäletanud väga, milline seal oli. No teenindus oli super, armas neiu oli sõbralik ja kiire ja ka teised tervitasid ja sellega jäin rahule. Aga baari enda suhtes jäi mul miskipärast veidi selline pubi tunne sisse. Lärmi oli ka palju, aga kuna see asub kaubanduskeskuses, siis arusaadav.

Tellisime 8tk Niki Makit(praetud mereahven, krevett, lendmari, avokaado) ja  8tk Yuni Makit(praetud lõhe, toorjuust, salat, praetud tofu juust, seesamiseemned, teriyaki kaste). Mulle oleks parem olnud, kui oleksin söönud 6tk, aga sõin siiski kumbagi 4 ehk kokku 8 sushit ja noh praetud variant ka ei olnud hea valik.


Sushi maitses hästi, lauda jõudis see vist kiirelt, aga ega ma aega ei vaadanud, lobisesin kaaslasega ja siis lihtsalt ei märka. Sushi oli värske, mahlane ja hea. Kumb mulle rohkem meeldis, ei oskagi öelda. Kuid mulle meeldis meriahven ja ma kavatsen seda kuskilt poest leida ja siis sellest mingi hea roa valmistada. Selle kala maitse oli nii hea, et kohe tahan proovida seda puhtalt. Kui keegi teab, kust seda leida võin ja kuidas seda valmistada, siis kirjutage eks.


Nüüd olen siis ka Tasku Yakuzas ära käinud. Ei ma ei saa öelda halvasti midagi, ainult interjöör meeldib mulle siiski Küüni tänava Yakuza omas rohkem. Sellest olen kirjutanud ka: SIIN

Tagasi läheks ikka, kui just seal Taskus olen ja nt enne kino õhtust süüa vaja. Pole probleemi.



Siis läksime me kinno "Vastik Vana 2"  vaatama. Ma olen küll väga suur filmisõber ja kinoskäija, aga vot esimest osa mina ei mäleta. Film meeldis väga mulle. Naersin pidevalt. Ju mul on siis must huumor, sest naljad olid päris ropud. Ise ropp naine ei ole ja üldiselt ka ei ropenda, kuid see film meeldis ja vahelduseks väga okei. Mul pole kindlat žanrit, mida eelistan. Käin vaatamas õudukaid, draamasid ja kõike muud. Aga, kui sulle meeldib must huumor, siis soovitan seda filmi väga. Kui see tvst tuleb kunagi, siis kindlasti mina vaataks veel. Lemmikfilmiks ta kindlasti ei saanud mul, hahaa :D Aga lihtsalt kerge ajaviide ja hea naerukas.




Pärast jalutasime natuke Emajõe ääres, lobisesime ja siis tõttasin koju. Tahtsin kindlasti enne 00 kodus olla, sest mu väiksemal printsessil algas siis sünnipäev. Jõudsin, kallistasime ja soovisin talle õnne ja läksime koos kaisus tuttu. Mina natuke veel lobisesin netis, kuid üsna pea uinusin. Uinusin õnnelikuna ja naeratava näoga :)



Oma päeva panin nüüd kirja, aga trennist ja toitumisest suurt sõnagi...Läheme asja juurde siis.



Minu trenn/liikumine ;)


Nagu te juba vast aru saite, siis teisipäeval ma trenni ei jõudnud. Samuti ei käinud ma kõndimas, ega ka jala kuskil.

Mul ei ole ühtegi takistust, ega vabandust, et seda mitte teha. Kõik võimalused on selleks olemas. Aga ma lihtsalt ei suuda jälle seda esimest sammu astuda. Mul on jälle suur suur blokk ees. Ma ei tea kust ja miks see blokk tuleb, aga hetkel on see mul ees.

Mul on kurb, häbi ja vastik tunne, kuid tean, et astun selle sammu taas ja kõik saab korda. Pean astuma ja kõik peab korda saama taas. Ma ei ole ju ometi nii nõrk naine ka nüüd.

See blokk ajab mind nutma ja see on nii nii vastik...



Minu toitumine ;)



Hommik ;)

Hommikust ei söönud, kuna ärkasin nii hilja ja tahtsin kohvitada. Jah see on suur viga ja siililegi selge juba.



Lõuna ;)

Lõunaks tegin riisi, hakkliha ja juurikasegu ja sõin ära ühe mandariini.
Need suured mandariinid on niii maitsvad ja magusad. Mmmm...






Õhtu ;)


8tk sushit






Toitumise kohapealt oli päev halvasti. Sushi oleks sobinud õhtusse siis, kui ma päeval ei oleks söönud riisi juba. See oli veidike läbi mõtlemata. Toidukordasi sai ainult 2, mis on ka vale. 3 oleks pidanud vähemalt olema. Hommikusöögi puudumine oli vale. Ja liiga palju süssareid sai kokku.


Vett tarbisin päeva jooksil 2l, kohvi 2 tassi. Enesetunne oli mul endal hea, nälga küll ei tundnud kordagi. Aga jah, kaalulangetuse kohapealt see päev ei olnud hea.



Praegu kõik...



Bye bye!!!


I can and i will, just watche me!!!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar