teisipäev, 20. detsember 2016

Minu esmaspäev 19.12.2016 ;)


Hei hei sõbrad, nagu lubatud, siis alustan esmaspäevast alates postitustega. Kuid ütlen kohe ära, et siit tuleb üks lobapostitus ilma piltideta ja see pole minulik väga. Miks loba ainult? Olen nimelt natuke haige, midagi hullu nagu polnud, palavik polnud väga kõrge, 37,2 kuni 37,5, aga enesetunne selle eest oli kohutav eile. Miks pole pilte? Sest mu vanemal tütrel hetkel puudub nutitelefon,  ja tal oli jalkas aastalõputurniir ja tahtis seal pilte teha, andsin talle oma telefoni kaasa. Õnneks ta saab kohe ka endale uue ja sellega ka asi korras.

Ärkasin eile nagu ikka kella 06 ajal, tegin endale nagu ikka kaks tassi kohvi  järjest, mis polnud üldse hea mõte, sest tundsin end juba pühapäeva õhtul kehvasti ja tõbisena ja kohvi tegi mu enesetunde aina hullemaks.Hommikust süüa ei tahtnud, polnud isu. Kohvitasin, lugesin netis uudiseid ja saatsin nagu ikka hommikuti lapsed kooli. Neile pakkusin loomulikult korraliku hommikusöögi, milleks eile oli kaerahelbepuder kaneeli ja banaaniga ja nemad lisasid ka suhkrut. Soe tee/kohvi ka sisse ja päev võis alata neil kenasti.

Lapsed sätitud ja uksest välja saadetud, tegin endale liitrisesse õllekruusi ema korjatud pärnaõie teed. Ema see hakkab otsa saama. Jõin seda noh natuke jahtununa ja kohe hakkas nii kuum ja higi lahmama, olen kuulnud ja lugenud, et pärnaõietee  on palaviku ja igasugu haiguste vastu väga hea, meie pere joob taimeteed väga ja eriti hea, kui see on enda korjatud, no antud juhul, siis ema korjatud. Joome alati ka kummelit, kui on nohu, külmetus, kurk haige, kõhuviirus vms...Nii kummeli, kui pärnaõietee on meie pere lemmikud, me usume nende ravitoimesse ja väesse ja see mõjub!!! Suhkrut teele ei lisa, oleneb haigusest, vahel siis mett, sidrunit või ingverit. Külmetuse puhul olen mina ka natuke viina või muud kangemat kraami lisanud, ihiiii :D Kui aga on nt kõhuviirus, siis parim on toasoe kummelitee.

Ühesõnaga jõin oma teen ära ja läksin lihtsalt tuttu, enne tegin toa pimedaks, nagu see üldse praegusel ajal väga valge oleks, aga tõmbasin kardinad ette, tv ja asjad kinni ja põõnasin mõnuga lõunani oma haigust välja.

Ärgates väga palju parem ei olnud. Kuid otsustasin, et söön natukene, kapis oli hakkliha ja juurikasegu, tegingi seda. Käis suus ringi, sest süda oli paha, aga sõin. Poodi ka ei jaksanud minna, oleks küll tahtnud mandariine näiteks. Aga haigusega lõi ka laiskus välja. Siis tegin jälle teed, kogu aeg jõin teed, vaheldumisi, kummel, pärnaõis, kummel ja pärnaõis. Kas nii üldse hea on, ei tea.

Päev otsa istusin hommikumantlis arvutis, jagasin facebookis kõikvõimalike jagamismänge. Hahahaha kindlasti kustutasid ja blokeerisid enamus mu fb sõpru eile mind lihtsalt listist  ära. Arusaadav, sest ma andsin ikka täiega minna, kõike jagasin, mis ette tuli.  Andke andeks, väga tihti ma seda ei tee. Aga kusjuures olen ka päris palju võitnud. Alates reisidest, kuni lõhnadeni välja. Tavaliselt võidan spa pääsmeid, või piletid teatrisse. Ja no eriti vinge võit oli David Quetta kontserdi vip pääse Kroonika telki ja temaga kohtumine.  Võite on palju ja seda ei saa öelda, et see on mõttetu tegevus, kuna niikuinii ei võida. Aga väga seda enam teha ei viitsi, sest kui ikka tahan midagi, siis lihtsalt lähen ja ostan ja võidule ainult lootma ei jää. Vist? Ja seina ka ei taha risustada väga. Ja ma netis tavaliselt kas suhtlen armsate inimestega, vaatan youtubereid, või loen blogisid ja muid huvitavaid artikleid.

Nii ma siis istusin õhtuni arvutis, paha oli olla, eks arvutis istumine ka midagi paremaks ei teinud, oleks pidanud magama rohkem. Jõin ikka teed muudkui. Siis tuli väiksem tütar koju, kes tahtis hirmsasti minuga kinno minna, aga jättis siiski mu rahule ja läheme uuel nädalal, kui on vaheaeg. Õnneks ma süüa ka ei pidanud tegema, sest lastele oli pühapäevast järele jäänud kartuliputru, salatit ja kotlette. Vahel tasub ikka rohkem teha, iial ei tea, kui ei viitsi süüa teha :D

Nii me siis olime kahekesi õhtuni välja, tema õppis, oli arvutis, mina ei õppinud ja olin arvutis ja jõin muudkui teed. Õhtupoolikul sõin ära kaks banaani, päris õhtul sõin täiesti lubamatult natuke kartuliputru ja topsi kodujuustu lahjat. Ja jõin jälle teed. Kui nagu päeval oli veidi parem olla, siis õhtul ikka läks hulluks taas see asi. Ja kell 23 jõudis ka mu vanem tütar turniirilt koju, kes oli ka kahjuks jumala haige, kurk valus, suur nohu ja tal oli väga väga halb. Oli lausa kooliarsti juures käinud, aga ega no truniiri ei jäta ta elus ära. Nemad said 4nda koha 11st, juhhhuuu Tammeka, juhuuuu tütreke.

Kohe läksimegi kõik magama, lootes südamest, et väiksem laps ega kass ei jääks haigeks. Mina tegelikult kohe ei magama ei jäänud, lobisesin päris pikalt sõbraga veel ja 01 ajal läksin tuttu ja voilaa juba enne 04 olin ma taas üleval. Otsustasin, et kirjutan eilse postituse ära, panen pesu pesema, saadan pisema lapse kooli ja siis lähen põõnan ka natuke veel, sest ilmselgelt tuleb mul päeval uni, aga päeval on mul täna palju tegemist ja magamine on välistatud.

Vanem tütar jääb koju, vaatame kuidas tal tervis on. Täna on Mart Reiniku Kooli jõulu maskiball, kleit ootab teda ja ta ootas seda väga väga, käis valssi ja muid tantse õppimas. Kurb, kui minna ei saaks, tahtsin selle talle väga eriliseks päevaks teha, lokikesed, ehted, taksoga ukse ette jne. Aga tervis ennekõike.

Eile oli plaanis mul ka oma lemmikud blogid kõik järele lugeda. Teate armsad blogijad, ma pole tõesti ammu lugenud, no natuke ikka silman üle alati, kui keegi postitab, kuid kahjuks postitusi väga põhjalikult nö läbi pole töötanud. Just selle tõttu, et kogu aeg olen tegevuses olnud ja mulle ei meeldi lugeda nii, et ma ei süvene ja ei anna tagasisidet jne. Mul on nii palju lemmikuid ja kohe kui saan terveks võtan endale mõnusa aja ja loen teie postitusi järgi. Ja üllatus üllatus, minu 1 lemmik naistest Viigi hakkas ka blogima, väga vinge. Viigi blogi leiad: SIIT

Tervitan kõiki blogijaid, kellega rohkem või vähem suhtlen, Merlin ei ole ülbeks läinud ja mind väga huvitavad teie postitused ja elukesed, aga nagu mu eelmisest postitusest lugeta saite, ei suutnud ma enda blogi pidada, siis veel vähem üldse kõike jälgida. Aga ma olen tagasi ;)

Selline oli mu eilne päev, trenni ei teinud, toitusin kehvasti, aga no tõesti, ole haige ja söö siis nagu vaja :D Kaal oli eile hommikul täpsel 89kg.

See postitus pole üldse minulik, see on ehk isegi kummaline, aga muud moodi ei tulnud täna välja.

Aga teate, te võiksite mulle ka kirjutada, et kuidas suhtute teie ravimteedesse? Kas joote neid haiguste puhul? Kuidas, milliseid teesid, mis haiguste puhul? Korjate ise, või ostate apteegist? Jagage muljeid, kogemusi ja põnevusega ootan :)

Ja võiksite ka kirjutada mulle, kas teie jagate facebookis neid facebooki jagamismänge? Olete võitnud ka miskit? Ja kuidas suhtute jagajatesse? 

Kirjutage  või kommenteerige, mulle meeldib oma lugejatega suhelda :)


Bye bye!!!

I can and i will, just watch me!!!




1 kommentaar:

  1. Mina olen ka tee toime poolt,küll aga olen ma kindel et ise pead ka uskuma sellesse.Eks see ole loodusliku alternatiiviga üldse nii.
    Jagamismämgudest:Kunagi sai palju jagatud,võtsin tatoo ja veel midagi.Nüüd eriti ei jaga,vahel tuttavate firmade värke,pigem toetuseks.Olen ka selle poolt et kui ikka tahan siis lähen ostan.
    Üks mida ma ei salli on mõtetute asjade jagamine :A'la võida kast limonaadi või jäätist.Kui jagada siis ikka midagi mida päriselt tahad või mis veidi üle materjaalse piiri.
    Ahjah,vahel nii et ei pea jagama,ainult kommenteeri.Siis löön küll kaasa:D

    VastaKustuta