teisipäev, 10. jaanuar 2017

Jaanuari challenge 2017 - 30 päeva kirjutamist ;) Päev 4 - 5 võimalust, kuidas võita mu südant.


Hei hei sõbrad ;) Kadunud Merlin ka taas tagasi ja jätkan praegu blogi challengi ülesannete kirjutamisega. Teised on kõik kaugele eest ära lipanud, aga ma ei anna alla, küll jõuan järgi. Tore on ka see, et olen saanud tagasisidet, et võiksin kirjutada tihedamalt selliseid asju, et siis õpite mind tundma. Jah kindlasti teen seda, kuid kõigepealt pean saama tagasi ka oma trenni/toitumise/kaalu postituste kirjutamise soonele. Varsti ;)


Neljanda päeva ülesanne oli:


5 võimalust, kuidas võita mu südant!


Kõigepealt ütlen ära, et hetkel on mu süda võidetud :) #õnneliknaineolen

See teema on erinevatel aegadel mul erinev olnud. On aegu, kus oleksin vastanud, et ole uhke auto ja kreemjas valgete roosidega mu maja ees :D On aegu, kus oleksin öelnud, et piisab vaid, et hoolid. Eks vanuse ja aastatega kõik muutub, elu ju ongi pidevas muutumises, nii ka inimesed.

Aga praegu vastaksin ma nii:

1;) Sa võiksid hästi lõhnata ja olla puhas. Hindan seda väga, kui mehe jaoks on oluline hügieen, puhtus ja värskus. Mõnusalt lõhnav mees, mmm...

2;) Sul võiks olla seksikas hääl. Mulle läheb alati korda meeste hääl, aga milline seda on nii raske öelda, sest tegelikult ei olegi mul sellist nö kindlat lemmik häält. Aga hääl, rääkimise toon, seda ma märkan ja see loeb.

3;) Sa võiksid olla laia silmaringiga, hea huumorisoonega ja sinuga peab saama rääkida vabalt kõigest ja koos olles peaks palju nalja ja naerda saama. See on nii oluline, olen ise jutukas ja avameelne, meeldib rääkida ja arutada maailma asju. Ma ei ütle, et olen nüüd väga tark, ei ei, kuid mul on omad arvamused, loen ja uurin palju ja usun, et iga teemaga suudan kaasa rääkida. Ja naerda ma armastan lihtsalt nii nii väga. Jube kurb oleks, kui peaks  koos olles olema vait ja kogu aeg tõsine.

4;) Hoolivus ja tähelepanu. Ma pole naine, kes peab 24/7 mehega koos olema, kindlasti ei. Hindan seda, kui suhtes jäädakse iseendaks ja ei  unustata oma elu ära, oma hobisid ja  sõpru. See kõik peab ka jääma. Iga inimene vajab ka nö enda aega. Kuid tahan ikkagi tunda, et hoolid ja paned tähele mind. Et märkad mu soove, tundeid...Et ütled vahel ilusaid asju, tahad veeta koos aega ja paned mind tundma, et olen sulle kallis, et olen ilus ja hea naine.

5;) KIRG!!!  Kui minu ja mehe vahel ei ole põlvi nõrgaks tegevat kirge, siis meie vahel ei ole midagi ja ei saagi kunagi olema. Ja sellega on kõik öeldud.

Ma võiks tegelikult siin jätkata pikalt, sest neid punkte on veel ja veel,  aga no oli tahetud 5 asja. Need pole tähtsuse järjekorras jälle, kirjutasin nii, nagu pähe tuli. 

Armsad lugejad, kuidas aga võita teie südant?






Bye Bye!!!

I can and i will, just watch me!!!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar