reede, 28. oktoober 2016

Minu neljapäev 27.10.2016 ;)


Hei sõbrad, kuna ma täna ärkasin lihtsalt 04.30 ajal ülesse ja proovisin, mis ma proovisin, kuid magama enam ei jäänud, siis kasutan selle aja ära, et panna kirja eilne päev. Tegin endale just ka kohvi, mis natuke jahtuma peab ja panin ka pesu kuivama, mille õhtul pesema panin.

Kuna mul esmaspäeva kaalu ja mõõtmis postitust veel ei ole olnud, siis panen siia kirja ka esmaspäevase kaalu.  Üleeelmisel esmaspäeval oli mu kaal 90.0kg, selle nädala esmaspäeval näitas kaal 89.2kg.  Nädalaga kaotatud 800g. Olen kergelt pettunud, ma ei saa aru, miks ta pendeldab, miks ta ei kuku korralikult. Ma nagu teen enda arust kõike õigesti, kuid kaal kaasa ei tööta.

Jah ma tean, et see on vaid number, tähtis on see, mida peeglist näed. Kuid tegin eile peegli ees endast pesus pilte, ma ütlen ausalt, mul hakkas paha. Ma salvestan need endale ja vaatan iga kord, kui hakkab motivatsioon kaduma. Võibolla on karm enda kohta nii öelda, aga see vaatepilt oli õõvastav. Riietes meeldin ma endale ikka kordi rohkem. Aga need pesupildid toovad palju kasu, esiteks on parem võrrelda muutust ja ma arvan, et kui ma trenni ei viitsi minna, siis neid vaadates viitsin kindlasti. Soovitan kõigile enda jaoks teha ka pesus pilte.  Kui mu muutus hakkab olema kunagi väga märgatav, siis äkki ma näitan neid teile ka. Praegu ma ei julgeks seda, kuigi osalesin enam vähem sama kehaga Fitness Hers ajakirja võistulusel, kus olin ju ka bikiinides :D

Ühesõnaga kaal teeb mind murelikuks ja ma pean selle põhjuse ülesse leidma. Tegelikult algasid mul esmaspäeval ka päevad, see on ka minu kaalu alati päris palju mõjutanud, see võib tõusta isegi mitu kg ja olen alati paistes, nagu õhupall. Aga olgu, meelt ma heitma ei hakka ja küll ta kunagi taas langeb.

Kaalu kokkuvõte:

17.10.2016  90.0kg
24.10.2016  89.2kg

Nädalaga kaotatud 800g



Eilse juurde tagasi...

Eile midagi erilist minu elus ei toimunud, no iga päev on eriline, kuid kuskil ma ei käinud ja midagi uut ei proovinud. Olin lapsega kodune. Oleme praegu kahekesi, väiksem tütar läks mul üleeile minu õega maale, kuna suuremal on siin sõbrad ja jalgpall, siis ta otsustas, et jääb minuga linna. Tänu vaheajale on hommikud muretud, võib magada kaua hing ihkab. Minu hing ihkas eile 09ni magada, mis on minu jaoks väga kaua, laps põõnas 11ni.  Lapsel oli plaanis enamus päev sõbrannadega veeta, mina tahtsin enne jalatrenni kodus toimetada, natuke kirjadele vastata, blogisid lugeda ja tublide inimeste eludega end kurssi viia.

Õhtul selgus, et trenn Arturiga jääb kahjuks ära, siis pidin ruttu midagi muud välja mõtlema...



Asja juurde...



Minu trenn/liikumine ;)


Tegelikult oli mul plaanis eile jõusaali päev ja jalatrenn Arturiga, kuid kahjuks jäi meil see eile ära. Pidime trenni minema kell 19. Korra ma mõtlesin, et ma lähen ise, kuid kuna teadsin, et teeme selle trenni uuel päeval, siis mõtlesin, et ootan parem selle ära.

Korra ma ka mõtlesin, et viskan jalad uuesti seinale ja ei teegi midagi, et noh vaba päev :D Aga süümekas kippus peale ja kuidagi tuimalt ma panin end riidesse, tossud jalga ja välja ma läksin. Eks ma ikka turtsusin natuke endamisi, et ei viitsi ja ei taha ja külm on ja pime. Aga igasugu vabandusi leiab alati, kui need vabandused vastu võtad, siis on pekkis, võidki koju jääda ja päev on tuksis. Kui aga oled julmalt üle, lihtsalt tuimalt lähed välja ja teed, siis on kõik super. Sest tegelikult ongi kõige raskem see toast välja minemine. Kui juba välja ära saad, tuleb motivatsioon ja hea tunne sinu sisse iseenesest. Lihtsalt tuimalt riided selga ja minek, varsti on mõnus ja naudid oma workouti :)

Eile ma jopet selga ei pannud, sest mul on paks sulejope, mingi õhem asi on ka, kui tollega on ebamugav. Panin paksu pusa ja salli kaela. Mis on ka ime, ma olen hakanud oma tervist hoidma. Alguses oli mega külm, kuid kiirkõndi tehes hakkab üsna ruttu soe ja jopega ma oleks seal higistanud lõpuks. Külmemate ilmade puhul ilmselt panen pikkade käistega topi alla ja käingi selle pusaga, no kuniks päris külm on.

Kui ma tavaliselt lähen Alecoq Spordihoone ja Eedeni tagant, siis eile ma ei julgenud, nii pime oli ja seal võsa äärest väga ei taha üksi kõndida. Kanali ümber õnneks liikus rahvast, oli ka sportijaid ja loomulikult valgustus.

Kasutasin ma eile Sports Trackerit, see ei lähe niisama kinni ja ei tee trikke, samal ajal käi netis, vajuta kuhu tahad, töötab. Endomondo kaotas tihti mul gpsi ära ja lihtsalt jäi seisma, olgu ta salvestab teekonna ajalukku, aga mulle meeldib, kui mu nt 1 tund aktiivset kõndi on ühe tegevuse alla ära märgitud. Kuid eile käisin ma enne koju tulekut poes ja panin ise kogematta kinni oma taimeri ja ikka mu eilne tegevus tuleb kahe pildina.

Aga kokku sai kõnnitud tempokalt 8.29km ja peale seda oli tunne hea ja täitsa imestasin, et kuidas ma küll alguses ei viitsinud :D




Kokkuvõte:

Kiirkõnd 8.29km



Minu toitumine ;)

Eile sõin ma taas kahjuks natuke vähem, kui peaksin. On paremaid ja on halvemaid päevi, õnneks paremaid päevi on ikka rohkem, kus söön korralikult kõik toidukorrad ära.


Hommik ;) 


Kuna ma ärkasin eile nii hilja enda jaoks, siis see hommikusöök jäi kuidagi vahele. Kõht ei olnud esiteks kohe tühi, vahel mul läheb 1 kuni 2 tundi, et ma hakkan tahtma süüa, kuid on olnud ka erandeid, kus ärgates kohe teen hommikusöögi. Eile nii ei läinud. Lõpuks, kui tahtsin süüa, oli kell juba 11 läbi ja otsustasin, et hakkan hoopis lõunatama

Hommikuks aga tass musta kohvi ikka

# Tass musta kohvi



Lõuna ;)

Lõunat sõin peale 11 ja otsutasin teha midagi kerget.

# Broileri delikatesshakkliha juurviljaseguga
# Tass musta kohvi
# Tass pärnaõie teed





Õhtu ;)

Õhtust sõin ma päris hilja eile, kuid magama läksin ka hilja. Õhtusöök oli peale 21 kuskil.

Hautatud broileri kintsuliha salati ja ühe kiiviga.

# 2tk broileri kintsuliha
# Tomat
# Kurk
# Hiinakapsas
# Sool
# Kiivi





Seda sööki võib tunduda mega vähe, kuid minul oli kõht täis, vett jõin 2l, kohvi 2 tassi, enesetunne oli hea ja kõik oli ok. Kahjuks ainult uni ei tulnud üldse peale, vähkresin 01ni lihtsalt voodis ja täna ärkasin juba 04.30 ajal. Ei teagi, mis värk sellega on. Võibolla need hirmsad pesupildid võtsid mu une ära :D Haahaaa :D


Mina hakkan aga nüüd endale putru keetma, jaa täna söön kenasti hommikust ja vaatan, mis päev toob. Mul on tunne, et ma kindlasti magan ka kunagi varsti tunnikese, sest ilmselt unetunde jäi mulle väheks ja õhtul on veel trenn ja peab olema värske.


Soovin teile ilusat reedet ja algavat nädalavahetust!


Ja ärge unustage mind jälgida instagramis (LINK) ja facebookis (LINK), sinna lisan ma päris tihti pilte oma päevast ja tegemistest, enne kui ma siia kirjutama jõuan.


Bye bye!!!


I can and i will, just watch me!!!






3 kommentaari:

  1. Ära kaalu pärast üldse muretse, küll see langeb. Paratamatult trenni tehes arendad ka lihaseid, lihas kaalub ju rohkem kui rasv! :) Selles osas tõesti kaalunumber on lihtslat üks number.. Et sa ikkagi tulemusi tajuks, soovitan sul ennast pigem mõõta mõõdulindiga (käsivarred, rinnaümbermõõt, talje, puusad, reied..). :) Päikest ja jaksu Sulle!

    VastaKustuta
  2. Kaal pendeldab selle pärast, et saad sööd liiga vähe. Niimoodi langebki korraga liiga palju kaalu ja kogud selle väga kergesti tagasi. Sa sööd kaloraažilt praegu kõvasti vähem kui isegi 1-aastased vajaksid. Eriti veel kui sa käid jõusaalis, mis lõpp-kokkuvõttes teeb rohkem kahju kui kasu, sest peale trenni pole piisavalt energiat et taastuda. Lihtsalt elamiseks oleks isegi vaja rohkem kaloreid ning niimoodi võib varsti juhtuda nii, et keha hakkab energia saamiseks lihaseid lammutama, paraku kuuluvad lihaste hulka ka südamelihased.

    VastaKustuta