kolmapäev, 23. september 2015

Värvikirevat sügist kõigile!!!

Armsad lugejad, soovin teile kõigile kaunist sügise algust!!! Palju värve ja rõõmu!!!

Kui niiskuse, külma, viirused ja muud tõved, mis sügisega kaasas käivad, välja jätta, siis minule tegelikult sügis väga väga meeldib. Sügis on värviline, hubane...Taas hakatakse põletama küünlaid, inimesed muutuvad minu meelest soojemaks ja sõbralikumaks. Elu muutub rutiinseks ja asjalikuks.

Kõige ilusam on muidugi päikeseline sügis...Paraku meil seda vähe, kuid mõned päevad ikka. Siis on eriti mõnus jalutada, lihtsalt mõelda omi mõtteid ja teha vahvaid pilte värvilistes lehtedes. Ja no kui sajabki, on sombune, no see ilm on ideaalne ju selleks, et süüdata toas küünlad, tõmmata peale pleed ja lugeda raamatuid, või oma lemmik blogi...

Mina naudin sügist, olgugi, et ma olen praegu täiesti haige. Kuid tütar lubas mulle peale kooli tuua mõne kooliks vaja mineva kohustusliku kirjanduse ja on ideaalne aeg lugemiseks. Nädalavahetusel loodan aga terve olla ja lastega Toomemäel ja mujal ilusaid sügisesi pilte teha.

Sügisega kaasnevad mul ka väga tähtsad ja olulised mälestused. Mida ma ei unusta kunagi. Mul on meeles alati need imelised hetked ja isegi lõhnad...Ehk sellepärast jumaldan ma sügist...

Nautige teie ka!
Merlin...



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar