kolmapäev, 4. november 2015

Nädala kokkuvõte ja minu esmaspäevane kaalumine 2.10.2015 ;)


Hei hei, kõik juba ootavad minu nädala kokkuvõtet ja esmaspäevase kaalumise tulemusi.
Ma väga vabandan, et ma ei ole jõudnud postitama. Mul on tõsiselt kiire. Koolis arvestuste nädal ja sada muud asja ka vaja teha. Kuid siin ma olen ja teen selle postituse ära.

Ma pole tegelikult niimoodi nädala kokkuvõtet kirjutanud. Kindlasti tuleb see väga konarlik, kuid esimene kord, annate andeks eks.

Minu toitumine ;) 

Elmisel nädalal olin ma toitumise koha pealt üsna tubli. Jälgisin kenasti kava ja toidud muutusid ka natuke mitmekesisemaks. Harjutamist on veel kõvasti vaja, kuid minu meelest asi on muutnud paremuse poole.

Väga palju tuleb tagasisidet, et ma söön liiga vähe. No nälga ma ise ei ole tundnud ja püsti seisan ka. Õgimishoogusid ei ole olnud ja justkui oleks kõik okei. Kuid jah pean tunnistama, et tihti jätan ma toidukordi päevakavast ära, kas on see hommikusöök või siis lõuna. Lihtsalt ei ole kõht tühi, on olnud kiire ja söök ei ole meelde tulnud. Tean, et see on vale ja sellest võib kaal hoopis seisma jääda. Samuti kimbutab mind kohutav unetus. Ma ärkan igal öösel kell 03 üleval ja enamasti ma magama ei jäägi, siis on juba hommik ja vaja alustada päevaga. See rõhub mind, väsitab ja kopp on nii ees. Olen suht zombi. Ilmselt võib see olla sellest, et ma söön vähe, minu menüüs pole absoluutselt teraviljatooteid (1 kord lihtsalt sõin natuke leiba, sest igatsesin seda) ja ilmselt on mul magneesiumi puudus. Kavatsen teha Magne B6 kuuri ja loodan, et see teeb asja paremaks. Nii, et väga okei ikka ei ole. Kehva toitumine annab ju siiski tunda. 

Kuna eelmisel nädalal hakkasin ma nö korralikumaks ja tõsisemalt asjaga tegelema, siis võtan seda, kui hüppelauda. Edaspidi püüan olla tublim, söön korralikumalt, püüan ära sõõa kõik toidukorrad ja teha Erik Orgu (LINK) retseptide järgi mitmekesisemaid toite, et ei korduks need nii tihti enam.

Patupäevi ei olnud. Jah pühapäeval sai tarbitud veini ja sõin õhtupoolikul kavaväliselt. Kuid valisin halvimatest valikutest parima(muna/kilu tort, juust, heeringas, leib, viinamari, sink)  ja ma siiski seda kohutavaks patuks ei peaks. Mingit õgimist ei toimunud, kommi ega rämpsu ei söönud ka, mitte üks amps. Kohvi tarbisin täiesti normaalselt ja vett jõin iga päev vist 2-3l.

Vaata minu toidupäevikut siit :

ESMASPÄEV (LINK)
TEISIPÄEV (LINK)
KOLMAPÄEV (LINK)
NELJAPÄEV (LINK)
REEDE (LINK)
LAUPÄEV (LINK)
PÜHAPÄEV (LINK)











Pilt on parem, kuid kindlasti vaja veel korrigeerida asja ja luban, et muudan oma söömisharjumusi veel rohkem.


Trenni/liikumise  nädala kokkuvõte ;)

Vahpeal oli mul mingi blokk ees trenni ja liikumise suhtes. Ma ei tea, mis värk sellega oli, no ei saanud ma ei kõndima ei spordiklubisse. Ega eelmisel nädalal ka ma midagi väga suurt ei teinud. Kuid õnneks sain vähemalt kahel korral kiirkõnnile.  Reedel tegin kiirkõndi 7.77km ja  laupäeval tegin kiirkõndi 6.75km. Ilmad olid mõnusad, kõnd oli tempokas ja andis usper hea enesetunde ja motivatsiooni.

Jah seda on ilmselgelt väga vähe, kuid asi seegi.

Kokkuvõte:

* Kiirkõnd 14.52km

Nüüd aga suundume selle kõige tähtsama asja juurde. Kaalumine!  Eemisel esmaspäeval näitas kaalunumber 89.0kg. Sellel esmaspäeval oli ees 88.4kg. Nädalaga kadunud 0.600g. Veits vähe. Kuid arvestades seda, et ma ei ole veel liikumise ja trenni lainele väga saanud, samuti on toitumine veidi korrapäratu veel, siis no jah, ei imesta. Muidugi pühapäeva õhtune vein ja võibolla see väike snäkk kõrvale(juust, viinamarjad, sink, leib, heeringas-mida ei olnud palju), mõjusid siiski esmaspäeva hommikusele kaalumisele. Kuid langus on toimunud ja tuleb lihtsalt anda endast veel rohkem.








Minu kaalumine ;)

26.10.2015-89.0kg

02.10.2015-88.4kg


Nädalaga - 0.600g!!!


Selline oli siis minu nädala kokkuvõte. Kuigi mul on hetkel kiire, jätkan ma igapäevaselt päeviku pidamist(vahel tulevad postitused tagant järele) ja loodan, et saan teid uuel kokkuvõtva postitusega rohkem rõõmustada.

Loomulikult jätkan ma Erik Orgu (LINK) toitumiskavaga edasi, kui asja tõsisemalt võtta, endale aega võtta, siis muutuvad mu toidud ka kindlasti ilusamaks ja maitsvamaks.

Lippan nüüd arvestusele.


Bye Bye!!!

10 kommentaari:

  1. 600g on ju väga tubli. Arvestades veel seda, kui palju sa juba langetanud oled. Mingil hetkel hakkabki aeglasemalt langema ja võib isegi seisakuid tulla. Tubli oled.

    VastaKustuta
  2. See Magne B6 on täiesti mõttetu võtta, kuna seal on magneesium vale ühendina - oksiidina. Magneesiumit omandab organism kõige paremini tsitraadina, apteegis siis Tervisepüramiidi oma ja Diasporal need kõige suuremad lahustuvad kotikesed (ise eelistangi neid).

    VastaKustuta
  3. Täiesti normaalne kaalulangus ongi 0,5-1kg. :)

    VastaKustuta
  4. Olen nõus viimase kommenteerijaga. Magne-B on mõttetu jama, mis ei imendu, sest on oksiid. Eelistada Tervisepüramiidi tabletivormis tsitraati või siis apteegist küsida magneesiumiõli, mis uurimuste kohaselt toimib veel kõige paremini.

    VastaKustuta
  5. Ise söön ka Magne B6, kui jalad valutavad või ei jää õhtuti magama ja mul toimib küll. :)

    VastaKustuta
  6. See ka mõni langus. Sa ei suuda midagi teha, kaua sa pead seda blogi ja tegeled selle jamaga?! Lõpeta ära oma blogindus ja oma nn teekond. Sa ei saavuta seda soovkaalu, sest sul pole iseloomu ega tahtejõudu.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mis sul viga on? Mida annab anonüümselt kommenteerimine ja kellegi maha tegemine? Inimene on tubli ja on juba väga palju kaalu langetanud. Paljud (kaasa arvatud mina) ei suuda olla nii tublid. Kui midagi on öelda, näita vähemalt oma nägu. Anonüümsus on kõige suurem arkpükslus!

      Kustuta
    2. Buhuuuu, Anonüümne, hakka nutma, Merlin peab blogi ja ei kavatsegi selle kirjutamisest loobuda. Me teame tegelikult väga hästi, kui suur ja jäme sa ise tegelikkuses välja näed (tuvastatud). Sul peaks häbi olema üldse oma suud paotada, teades et oled Merlinist kordades suurem. Tema vähemalt üritab, aga sinu kohta ei saa küll seda öelda. Ainult labatsed ja oled PAKS edasi! Ja mis see sinu asi on, kas ta blogib või ei blogi? Mis ütleja oled sina, kas teine peaks blogima või mitte? Hakkasid emaks? Oma lastele oled sa ema, mitte täiskasvanud inimesele, kellele julged näkku öelda "sõber", aga tegelikult teda sõbraks ei pea! Mina sinu asemel ostaks omale hamstri jooksuratta koju ja hakkaks end väntsutama, mitte ei käiks mööda Merlini blogi teda mõnitamas ja tema kallal ilkumas. Mis viga? Oma elu probleemidele ei suuda silma vaadata, et teise oma kallal käid? Hakkab kergem? Nojah, kui minul oleks sinusuguse morski rasvavoldid raskuseks turjal, siis ma vist ilmselt oleks ka nii kibestunud nagu sina. Päris raske on selline seesmiselt kärbunud ja õel inimene olla, eks? Pidevalt peab sappi pritsima, muidu ei saa ju rahulikult elada, eks?
      Ma sinu asemel vaataks peeglisse ja häbeneks ennast. Teiseks võtaksin suuna psühhiaatri poole. Jah, psühhiaatri, sest psühholoog sind siin enam aidata ei suuda. Aga sa ei saavuta ühtegi positiivset tulemust, sest sul ei ole iseloomu, ega tahtejõudu, et ennast ja oma elu korda seada!

      Kuidas meeldis? Võin veel jätkata, kui see sinu enesetunde paremaks muudab. Ja trust me, ma julgen sulle avalikult ka seda kõike näkku öelda, kui silmitsi peaksime sattuma ja siis on ka minul ükskõik, kui häbisse ma sinu võõraste juuresolekul panen!
      Loodetavasti õpid oma vigadest!

      Kustuta
  7. Viimasele anonüümsele: Hakkas parem või? Saad naeratus suul uinuda? Soovitan sul ravile minna kiiremas korras tegelt- sul pole päris korras ikka kõik. Kuidas Merksil pole tahtejõudu ja mida ta ei saavuta? Kaal langeb, ta õpib toituma ja võtab nõu kuulda. Ma lihtsalt ei suuda aru saada su, anonüümne, väärastunud mõttemaailmast ega soovigi. Mis sa tõesti arvad, et see kommentaar midagi Merksile teeb? Mida? Naerab su haige õeluse üle ja tunneb sulle kaasa, et nii haige inimene oled ja kõik!

    VastaKustuta
  8. Hei! Näen, et oled jälle mõne "maru positiivse" kommentaari saanud. Need on need kadedad, ma ütlen sulle. Mina olen ka sinu peale kade (mitte koguaeg, aga noh). Sest sul ei ole koguaeg söögiisu ja sa suudad jätkuvalt vapralt kaalu langetada. Vahel unustad süüa ja saad imeväiksest portsust kõhu täis. MINA EI SAA! :) :) Ma arvan, et need anonüümsed ongi sellepärast nii tigedad. Sest sa saad hakkama, hoolimata kõigest. Pea püsti ja lase nende kiuste edasi!

    VastaKustuta