neljapäev, 26. november 2015

Kunstripsmed ja sport?


Hei-hei. Mul tekkis siin üks küsimus. Nimelt üks armas inimene tahab panna mulle volüümripsmeid. Kuid ma ei tea, kas hetkel, kui ma olen end taas leidnud, teen trenni jne, on see hea mõte!?

Minule kunstripsmed meeldivad, olen neid ka kandnud ja minu pärast arvaku teised nendest mida tahavad. Vanasti ma meikisin ennast hullult, iga päev, ükskõik kuhu ka minek oli. Meik oli alati peal ja suht tugev. Nüüd ma enam väga ei meigi ennast. Puudrit ei kasuta nt üldse, kuna mul on veatu näonahk. Pärlpuudrit põskedele lisan, ripsmeid ja kulmi ka värvin. Sest kui ma neid ei värviks, siis mul poleks nagu nägu. Päris kohutav on. Kulmud mul reaalis olematud ja hästi heledad, ripsmed vist ka. Ja tegelikult oleks väga mugav ju, kui mul oleks pikendused. Kogu aeg oleks näokene peas ja ei peaks end igapäevaselt mäkerdama.

Rääkige trenni/spordi inimesed, kas teil on olnud kunstripsmed? Kuidas nad peal püsivad? Ma kavatsen tõsiselt nüüd pea iga päev trenni minna, seega ma higistan iga päev palju, samuti käin ma mitu korda päevas sel juhul pesus, tihti ka saunas. Ja nägu tahaks ju eriti külma veega loputada. Ja kui käin väljas kiirkõndi tegemas, siis kas tuul, külm ja higi ei tee neile miskit?

Kas mul on mõtet nendega jamada?

6 kommentaari:

  1. Mul on ja käin peaaegu iga päev ujumas. Nats tüütu on, kui tahad silmi hõõruda, aga üldiselt ei sega. Proovi ära :)

    VastaKustuta
  2. Minul on naaritsaripsmed. Hoolduses käin enamasti kolme nädala tagant. Teen trenni ja vett saavad nad pea iga päev. Minu arvates ülimugav. Kaks kuud andsin puhkust ripsmetele ja terve see aeg ootasin et saaks tagasi panna. Hommikul läheb vähem aega, trennist tulles on nägu peas. Isegi trennis on nägu peas, kuigi see pole nii oluline :D

    VastaKustuta
  3. Teen 3-4x nädalas trenni ja oman volüümripsmeid. Mitte mingisugust vahet pole kas teed trenni või ei, üldjuhul ju silmad ikka higist ei tilgu :) samuti ei tee tuul neile midagi. Pestes tuleb lihtsalt harjuda, et silmi otseselt ei hõõru, puhas voolav vesi ei tee neile küll midagi. Peamine, et oleksid loomulikus mõõdus ning kindlasti peab tehnik olema väga hea ja kogemustega. Mina väga soovitan, mul on need juba aastaid ja mugavamat ning ilusamat varianti ma ei tea :)

    VastaKustuta
  4. Ma olen ripsmepikendustega trenni teinud juba 2 aastat. Pole paremat asja välja mõeldud, et trennis enam-vähem normaalne välja näha. Minul pole kordagi mingit probleemi olnud nendega ning need just annavad enesekindlust rohkelt juurde jne. Ei kujutaks end ette ka jõusaalis täiesti ilma meigita.

    VastaKustuta
  5. See ei puuduta küll trenni, aga kuna mainisid sauna, siis tahan öelda, et kui kõva saunataja oled, pead alguses sellega arvestama ,et liim hakkab sulama ja see ajab silmi kipitama. Ära siis väga ära ehmu, läheb aja möödudes ära või siis võta pigem ettevaatlikumalt leili esimestel kordadel :)

    VastaKustuta
  6. Mina olen näost päris suur higistaja, alati otsaees mullid ja higi tilgub. Natukene ebamugav oli see kunstripsmetega. Ettevaatlikult pühi silmade ligidalt, et ripsmeid minema ei pühi. Noh jah, need muidugi ei tule nii lihtsalt ära, aga kui hooletumalt tõmmata, siis kohe ripsmed sassis.
    Lisaks saunas hakkasid algul silmad kipitama.

    VastaKustuta