neljapäev, 19. november 2015

Minu kolmapäev 18.11.2015 ;)


Eile algas mul esimene tund juba 10.15. Hakkasin kohe hommikul lastega end sättima. Päris jube on ikka hommikust õhtuni koolis olla, kuid no, mis teha. Ise ma selle tee valisin ja pean ka lõpuni käima.

Eile peale kooli mittemidagi erilist ei olnudki. 
Arusaadavalt ei jõudnud ma trenni ega ei toimunud ka mingit liikumist.
Alustangi lihtsalt toitumisest.


Minu toitumine ;)

Hommik ;)

Kuna eelmisest õhtust oli mulle jäänud alles veel sushit (LINK) otsustasin ma selle ära tarbida. Kuna õhtuks ei oleks see kuivanud ja poleks enam see. Mõtlesin küll, et hommikusöögiks sushi, et kas see on ikka hea valik. Kuid pärast sain tagasisidet, et olin talitanud õigesti.

Sushi koos tomati/kurgi/salati ja mandariiniga ja tassike musta kohvi

* 4tk sushit
* 2 viilu tomatit
* Natuke kurki
* Lehtsalat
* Meresool
* Mandariin
* Must kohv





Lõuna ;)

Lõunaks oli mul minu Fit Shake. Sellest, mis see on ja miks ma seda tarbin, üsna pea. Teen pikema postituse.




Õhtu ;)

Õhtuks olin ma nii väsinud ja kurnatud, et ma oleks üldse tahtnud süüa. No kõht oli tühi, kuid ei olnud isu millega järgi. Või oleks õigem öelda, ma ei teadnud ise ka, mida ma täpselt tahan. Kuid sain idee Süües Saledaks grupist ja hakkisin endale olemas olevatest asjadest kokku ühe salati.

Suistusingi salat

* Suitsusink
* Hiinakapsas

* Tomat
* Kurk
* Porru
* Natuke oliiviõli
* Meresool
* Tass kummeliteed





Peale sööki ma vajusin üsna kiiresti voodisse ja varsti ma magasingi. JA MA MAGASIN TERVE ÖÖ NAGU NOTT! Natuke enne 07t tegin oma silmad alles lahti. Seda pole ammu ilma juhtunud. So happy!

Päevajooksul tarbisin vett eile vähe. Liitrikese vast sain täis. Kohvi 1 tass.
Toituma oleks võinud kindlasti toekamalt ja rohkem, kuid peab. Kuid hullu nälga mul ei olnud ja kokku kukkumas samuti polnud. Nii et kõik on okidoki.

Kuna ma kirjutan seda postitust neljapäeval, siis võin ma kohe öelda, et täna rõõmustan ma toitumisega teid juba rohkem.

11 kommentaari:

  1. Armas Merilin, ma ei saa ütlemata jätta, et sa sööd ikka hirmus vähe. Ma ei poolda kalorite lugemist, aga sina peaksid need küll äkki vahepeal kokku lööma, lihtsalt selleks, et näha KUI väike su päevane kaloraaz tegelikult on. Silma järgi hinnates jääb see alla 1000 kalori, olles tugevasti alla baasainevahetuse normi ja jättes organismi tohutusse toitainelisse defitsiiti. Ma armastan su blogi väga, elan kaasa ja imetlen su arengut, aga selliselt toitudes on tegemist söömishäirega, millega tuleb tegeleda kohe, mitte siis, kui tervis pöördumatult kahjustatud on. Kaal ei ole kõige tähtsam asi maailmas ja seda saab langetada ka normaalselt ja rikkalikult süües! Kallistan!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Selles võib ka põhjus olla, miks kaal üldse ei lange.

      Kustuta
    2. Kindlasti näljutab, see on ennegi kommentaaridest läbi käinud, et näljutab ja siis kuskil õgib. Täielik jura see kõik. Inimene ei saa aru, et lõpetagu oma blogi pidamine, mida on valus lugeda.
      Merlin sa ei seda 55kg kätte. Mida sa ometi ei mõista? Sa ei saa seda keha ega kaalunumbrit. Sest sul pole tahtejõudu ja sa pole seda ära teeninud.

      Kustuta
    3. Sinu kommentaar mulle korda ei lähe!
      Unustasin ära, et sellist jura ma ülesse ei lase.
      Ei ma ei pane blogi kinni, ei!
      Samuti ei loobu ma oma unistustest.
      Kõik saab korda!!!

      Kustuta
    4. Kristel mul on nii häbi. Ma ei tea mida teha.
      Ma ei näljuta end teadlikult.
      Kurb on praegu.
      Kallistan vastu!

      Kustuta
  2. Minu arvates sööd sa ka ikka tõeliselt vähe, selline kalorikogus oleks isegi 45 kilogrammisele naisele, rääkimata natuke kogukamale liiga vähe (isegi kui tahad kaalu alandada). Su keha hoiab selle tõttu kaalu kinni ning isegi kui tõstad oma kaloraaži või sööd rohkem süsivesikuid, siis kaal tõuseb, nagu sinu puhul on juhtunud.
    Mul oleks ka väike küsimus, et kas sul on unetusega probleeme, sest vaatan et ärkad suht tihti väga vara. Kui tarbid liiga vähe kaloreid, siis see põhjustab ka unetust.
    Hoia ennast ja ära palun-palun mine äärmustesse, sest see lihtsalt ei vii kuhugi, tasakaal on kõige alus.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen täiesti šokis praegu, kurb ja õnnetu :(
      Jah ma ei maga hästi, ärkan 04-05 ülesse iga päev.
      Ma kindlasti ei näljuta end ja kindlasti pole se mu eesmärk.

      Kustuta
  3. Alla 1000 kcal on selgelt ülehinnatud see kaloraazh. Arvutasin selle umbes kokku: 4 tk california rull 127 kcal, mandariin 47 kcal, proteiinisheik (kui on dekstroosiga) siis umbes 200 kcal, sink (arvestades, et see oli kanafilee sink 100 g) 100 kcal. Kokku teeb see 474 kcal. Sest need kurgid ja tomatid ei lähe arvesse. Ma ei saa aru, kas talle toitumisnõustaja soovitab nii vähe süüa? Igatahes varem või hiljem tuleb selle arvelt lõivu maksta ning fakt on see, et nii madala proteiinitasemega ja nii suure kaloridefitsiidiga jääb rasva kaotus unistuseks. Siin tuleks praegu üks korralik tervendav kuur teha- süüa normaalses koguses tervislikke toite umbes 6 kuud. Ning siis hakata uuesti proovima. Hetkel liigub asi katastroofi poole. See pole tervislik!

    VastaKustuta
  4. Ma olen tahtnud kõigile täna vastata, aga olen väga väga kurb :(
    Ma ei näljuta ennast, vähemalt teadlikult mitte.
    Olen hetkel liimist lahti. Loen kõik kommentaarid veelkord läbi ja vastan teile kõigile.
    Ma pole ise kaloreid kokku lugenud kunagi ja see on šokk praegu...
    474kcal?
    Kuidas ma siis elan, kooli käin, perega tegelen, koduga tegelen, ma olen ju energiline ja ei ole kokku kukkumas.

    VastaKustuta
  5. Sest organism kohaneb ka kõige ekstreemsemate oludega
    ning tarbib toitainete jaoks lihaseid. Sestap ka tundsid end normaalselt. Ära anna alla, sa saad sellega hakkama, lihtsalt õigesti ja tervislikult.

    VastaKustuta
  6. Ka mina olen vaadanud, et kuidas sa nii vähese söögiga hakkama saad.Mina kui nüüd kaalusäilitaja söön trennipäevadel kuni 2300 kalorit ja ilma trennipäevata 2000.Kaalu languse ajal oli see 1700-1800. Ja mu toidukogused on meeletud.

    VastaKustuta