reede, 27. november 2015

Minu neljapäev 26.11.2015 ;)


Eile oli jälle selline üsna mõtetu päev. Ainus tubli asi, mida ma tegin, oli töövestlus. Jah mind kutsuti töövestlusele, see koht oleks minu unistuste koht. Loodan väga väga, et saan sinna, lisaks võimaldaks see mul ka koolis käimist. Ma küll mõtlen, et kui mul on praegu väga kiire, mis siis saaks. Kuid ma arvan, et mida rohkem inimene teeb, seda rohkem ta ka jõuab. Mul oleks vaja uut hingamist, raha jne. Hoidke pöialt siis!

Trenni ma eile ei läinud. Mul miskipärast iiveldab hullult ja on kerge palavik 37-37.3. Käin kogu aeg wc potti kalistamas, kuid midagi ei tule ka. Ei teagi, mis jant on. Mul tõsteti ravimite doosi, ehk see mõjub nii. Igatahes kohutavalt paha on olla. Otsustasin, et jätan vahele ÜHE päeva!

Minu toitumine ;)

Hommik ;)

Hommikuks tegin korraliku hommikusöögi. Oma lemmiku! Ma jumaldan omletti ja peekonit. Tassi musta kohvi jõin ka. Juustu alla oli mõeldud leivaline ka, kuid unustasin selle taas osta.

* Omlett kahest munast
* Peekon
* Roheline sibul
* Kirsstomat
* Viil juustu
* 2 mandariini
* Meresool

                     


Lõuna ;)

Täiesti tavaline, lihtne ja kiire toit.

Hakkliha aedviljasegu, kirsstomatite ja apelsiniga, mis oli dekoratsiooniks. Apelsini ma ei jaksanud ära süüa.

* Hakkliha
* Kirsstomatid
* Hernes
* Paprika
* Porgand
* Sibul
* Meresool






Õhtu ;)

Õhtuks tegin sellesama hakkliha segu soojaks ja lisasin kananagitsaid. Miks ma ei tea :D Tegelikult ei oleks need üldse vajalikud mulle. Kirsstomati asemel 2 viilu tavalist tomatit.


* Hakkliha
* Hernes
* Paprika
* Porgand
* Sibul
* Kananagitsad
* Tomat






Vett jõin normaalselt, kohvi ühe tassi.

Ma lähen ja iiveldan nüüd natuke edasi, loodan, et varsti hakkab parem. Tahan täna ka trenni minna. Kott on igatahes valmis.

Bye-bye

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar