pühapäev, 1. november 2015

Minu laupäev 31.10.2015 ;) Rahulik hällowiiin!


Hei-hei. Laupäev on mu lemmik päev. Ma olen seda korduvalt vist ka maininud. Mulle meeldib laupäeva hommikuti oma kanget kohvi nautida, vaatame lastega voodis mõnda multikat, siis vaatan mina naistesaateid Hooaeg ja Naistesaade. See on minu aeg, mõnus aeg, täiega chill.

Tavaliselt teeme me koos perega midagi, kõigepealt koristame, siis lähme linnapeale, või mingile üritusele. Eile aga otsustasime, et lapsed lähevad oma sõpradega välja. Suurem tütar läks jalkat mängima, väiksem mängis väljas. Imeilus ilm oli ja soe ja me oleme niikuinii ninapidi koos kogu aeg, siis otsustasime nii. Mina toimetasin kodus, muusika mängis, koristasin, pesin pesu jne.

Kuid tegelesin ka oma eesmärgiga ja üle tüki aja saan korraliku postituse kirja panna, kus mõlemad osad, nii toitumine, kui ka liikumine on paigas.


Minu trenn/liikumine ;)

Eile otsustasin ilma tõttu, et lähen teen kiirkõndi. Päike lausa kutsus välja ja lõunaks oli mõnusalt soe ka.
Anne kanali ümber oli parju rahvast. Paljud jalutasid lastega, mängisid väljakul lastega, tehti sporti, istuti. Väga vahva, et inimesed ikka võimalikult palju väljas aega veedavad.

Mina tegin üsna tempoka kiirkõnni 6.75km kiirusega 6.04km/h ja aega läks 1.07.05. No tavaliselt suudan ma ikka kiiremini, eile lõi see tüüpiline valu mul ikka jalga alla. Viimasel ringil kadus. Kuid ma olen rahul, sain mõnusalt värskes õhus ja päikese käes aega veeta ja oma kehale head teha.






Kokkuvõte:

* Kiirkõnd 6.75km, kiirusega 6.04km/h, ajaga 1.07.05


Ma ei tea kas see on võilill, minu meelest on. Kui on, siis täitsa lõpp, novembris võilill sillerdab kenasti muru sees.





Minu toitumine ;)


Hommik ;)

Otsustasin siis süüa ka hommikust. Tean, et see on tähtis ja annab päevaks energiat.
Tegin oma lemmikut munavõid, see on nii lihtne ja maitsev.

Munavõi riisigaletil

* Muna
* Kodujuust
* Meresool/till
* Riisigalet






Lõuna ;)

Lõuna ajal oli mul hundiisu, sõin kohe peale kõndimist. Kuna nälg oli suur, tegin midagi kiiret ja lihtsat ja seda, mida kapist võtta oli.

Tatar hakkliha ja aedviljadega

* Tatar
* Hakkliha
* Aedvilja segu
* Meresool/viiepipra segu/till






Õhtu ;)

Ahjus küpsetatud seasisefilee salatiga

* Seasisefilee
* Juust
* Hiinakapsas
* Tomat
* Kurk
* Meresool/viiepiprasegu/till






Wow, kolm toidukorda! Täitsa tubli eks?
Kohvi jõin 2 tassi hommikul, sest nautisin oma hommikut pikalt ja mõnuga, vett päeva jooksul umbes 2l.
Kõht oli ka päeva lõpus täis ja hea oli olla.

Eile oli halloween. Minu jaoks on Eesti pühad tähtsamad, Mardi ja Kardipäev ja mingit erilist möllu igal aastal halloweeni puhul ei korralda. Vahel olen väljas käinud, kuid see pole oluline ja sel aastal ei viitsinud. Väiksem tütar käis kommi ja pommi tegemas, sai kotitäis kommi ja 5€, lasti sisse küll. Õhtu veetsime perega koos, vaatasime Jääaaega ja muid filme, mina jõin teed, nemad kakaod ja lobisesime maast ja ilmast.

Selline oli minu laupäev.

Bye-Bye

3 kommentaari:

  1. Sinu blogi on nüüd taas nagu algusaegadel - mõnus. :)

    VastaKustuta
  2. Saad ju hakkama küll. Tubli!

    VastaKustuta
  3. Tere, tahtsin lihtsalt öelda, et sööte liiga vähe, tõenäoliselt kaugelt alla oma BMRi. Ma olen ise kunagi selle tee läbi käinud ja kaotanud nii 60 kg (nagu teie) ning lõpuks oli nii, et peale 0,5 võileiva päevas ei saanud süüa, kuna ainevahetus oli nii aeglane, et pisutki rohkem söömine tõi kaalulisa järgmiseks hommikuks. Kas suudaksite selliselt toitudes elada terve ülejäänud elu? Jah, tean, kui ahvatlevad on need ilusad numbrid kaalul ning kui suurt motivatsiooni süstivad, et toitumist veel enam kärpida. See on aga vale ning lihased atrofeeruvad. Eriti veel selle suure cardio tegemisega. Kindlasti peaks menüüsse lülitama rohkem valku ning tegema jõutrenni, vastasel korral on tulemuseks peenike kuid rasvunud.
    Mis minust sai? Libastusin ning kahe aasta jooksul kogunes praktiliselt sama kaal tagasi, kus alguses olin. Nüüd proovin uuesti, süües normaalselt oma DTEE- 500 kcal toidu pealt ning - 500 kcal trennin pealt. Trennis kulutatud kalorid võib põhimõtteliselt tagasi süüa, kuid jube raske on, sest lihtsalt ei suuda nii palju süüa. Ning seekord proovin kaalu langetada rasva arvelt, mitte lihaste ning minna tasapisi ja aeglaselt. 0,5- 1 kg nädalas, mitte 2- 3 kg, nagu esimesel korral.
    Jõudu ja jaksu teha õigeid valikuid!

    VastaKustuta