kolmapäev, 18. november 2015

Minu esmaspäev 16.11.2015 ;) Parem ära loe seda!


Nonii, nagu te juba teate, siis loobusin ma koostööst Erik Orguga ja jätkan teekonda Signessa Kalmusega ja oma armas grupis Süües Saledaks. Ma olen nii õnnelik ja energiat täis taas, et ma ei oskagi seda kirjeldada. Olen taas nö kodus ja tean, et see on minu jaoks õige.

Kirjutan nüüd esmaspäeva ja teisipäeva tagant järele. Selles postituses, siis minu esmaspäev

Ma panen ta lihtsalt kirja ära, kuid ärge üldse sellest eeskuju võtke.

Trenni ei teinud, samuti ei olnud mingit märkimisväärset liikumist.

Minu toitumine ;)

Hommik ;)

Ei söönud kahjuks midagi. Ei olnud isu. Jõin 2 musta kohvi. Väga paha-paha!

* 2 tassi musta kohvi


Lõuna ;)

Lõunaks jõin Fit Shake kokteili. Miks ma seda joon ja mis see on, sellest kirjutan varsti pikemalt. Minu toitumisnõustajaga on see kooskõlastatud ja tema poolt ka luba saadud. Kuid sellest kõigest tuleb üks pikem postitus.

* 250ml Fit Shake kokteili


Õhtu ;)

Õhtusöök oli juba parem. Toitvam ja täitsa võib söögiks nimetada.

Ahjus küpsetatud kana kintsuliha tükid, salati ja paprikaga

* Kana kintsuliha
* Hiinakapsas

* Kurk
* Tomat
* Paprika
* Meresool/viiepipra segu





Mida ma sel päeval tegin ma väga enam ei mäleta.
Kirja see sai ja järgmised päevad tulevad paremad.

Bye-bye!

5 kommentaari:

  1. Selle õhtusöögi peale hakkas suu vett jooksma!

    VastaKustuta
  2. Terve päeva näljutad ennast ja õhtuks sööd natuke kana maltsaga ja see on sinu toitumisnõustaja jaoks okei? Palun otsi abi, sul on tugevad toitumisprobleemid ja selline näljutamine maksab sulle varsti kurjalt kätte.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kindlasti ei näljutanud ma ennast. Hommikusöök jäi kõigest ära. Lõunaks oli toidukorra asendaja Fit Shake, mida vahel võib kasutada küll, seal on olemas kõik vajalikud vitamiinid, toiteväärtused ja kaloraaž!
      Tehtud EU nõuete järgi, kontrollitud, ning täiesti kuulub toidu alla, ainult vedelal kujul.

      Kustuta
    2. See õhtusöök nii lihtne ja kiire ;)

      Kustuta
  3. Kuidas kaaluga lood tubli tibi ;)
    vahet pole kellega koostööd teed-tubli ikkagi

    VastaKustuta