teisipäev, 17. november 2015

Issand see pähklimüsli on PÄRISELT imehea!


Hommik!

Ma täna hästi varajane, kella 04.30st juba üleval. Tahtsin kohvitada ja blogisid lugeda, kuid kohvi pole. Panin vee keema, võtsin tassi kapis välja, ise rõõmus ja ootasin. Ja ups, kohvi polegi. Ootan, kui kell 08 saab, mul õnneks pood 1min kaugusel koduuksest.

Aga ma sõin just hommikust. Pähklimüslit maitsestamata jogurtiga. Ja issand jumal see on jumala hea. Mäletate, Kaartek (LINK) saatis mulle paar päeva tagasi pakikese pähklimüsli ja Tuperware karbikesega (LINK)? Siiani ma ise seda veel ei proovinud, lapsed aga proovisid ja kiitsid taevani! Ja ma pean nõustuma, see on imeline, mõnusalt pähkline, on tunda ikka pähklimaitset ja üsna magus. Mesi on super selle sees. Kartsin, et see koos maitsestamata jogurtiga jääb hapu ja et seda müslit pole tunda, aga on! Ja see on taevalikult hea!

Kõik kes armastavad müslit, kõik kes jälgivad kaalu, soovitan soojalt!
Mina tellin endale juurde, kuna mu plikad on seda mõnuga nautinud ja meil see kohe otsas.

Tellida saab: SIIT
Ja loe mu eelmist postitust: SIIT

SEE ON EESTI PARIM MÜSLI!!!

Sorry, et mul ilusaid pilte pole, teen väga vana telefoniga neid.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar