pühapäev, 8. november 2015

Isadepäev...


Kaldun täna  oma blogi põhiteemast kõrvale. Ei kirjuta, mida ma söön või joon.

Täna on isadepäev. Terve Facebook on täis ilusaid pildikesi tortidest, lastest ja isadest. Kõik on nii rõõmsad ja õnnelikud. Ma polegi eelnevatel aastatel nii sellesse süvenenud ja sellised mõtteid mõelnud. Kuid lugesin just Marimelli blogist Meelise postitust ja ma hakkasin lahinal nutma. See oli nii ilusasti ja otse südemest kirjutatud. Ja mul on siiralt hea meel, et on üks selline mees, kes nii mõtleb ja tunneb.

Mul on reaalselt isa olemas, täiesti terve ja elus. Ta on isegi mu Facebooki sõbralistis. Kuid juba mitu tundi mõtlen, et kas üldse talle kirjutada ja soovida head isadepäeva!? Me ei suhtle, me ei kirjuta, lihtsalt mingitel tähtpäevadel formaalsusest vist saadame kirja. Ei, mina olen seda siiski siiralt teinud alati ja südamega. Ja lootes, et minu õnnesoov vms läheb ka korda. Kuid tegelikult ma ju tean, et ei lähe. Ka täna tuleks vaid vastuseks aitähh ja kuni jõuludeni oleks taas vaikus. Igal tähtpäeval ainult aitähh... Mitte kunagi aga, et kuidas mul läheb, kuidas me elame...Mitte midagi. Kas ma üldse pean püüdma? On sellel mõtet? Kui ma reaalselt 31a olen ilma isata ja isa hooleta kasvanud, siis vist on targem sellega ükskord leppida, et mina pole oma isa südames ja ei saa ka sinna mitte kunagi.

Kuid selle eest on mu lastel vedanud. Neil on maailma parim isa! Me ei ela juba ammu koos, kuid ta on alati minu laste jaoks olemas. Ta hoolib, ta armastab ja seda kogu südamest. Igal võimalusel soovib ta oma tütrekesi näha, nendega koos vahvaid asju teha jne. Ta on parim! Täna hommikul helistasime talle, lapsed soovisid ilusat isadepäeva ja neil on ka kingitused ja kaardid olemas, kuid annavad nad need isale natuke hiljem, siis kui ta Eestisse tuleb. Minu kurvastuse pühkisigi minema minu laste rõõm. Ma olen tänulik ja õnnelik, et mu lastel on isa, kes väärib seda sõna kohe tõeliselt! Minu lapsed ei saa täna oma isaga koos olla, kuid me mõtleme täna temale ja teeme ka õhtuks väikse koogikese, või miskit muud head. Olgugi, et laste isa sellest ampsu ei saa, kuid isadepäeva tähistame ikka!

Soovin kõikidele isadele ilusat isadepäeva! Veedke täna oma lastega koos aega. Ja noored, kelle isad on juba vanad, minge nende juurde, olge koos! Lähisuhted on nii nii tähtsad ja kui teil on selleks võimalus, siis nautige seda!!!

Imelist isadepäeva!



1 kommentaar:

  1. Kirjuta talle ikka. Kui sina hoolid ja tahad suhelda, siis kirjuta.

    VastaKustuta