teisipäev, 3. november 2015

Minu pühapäev 1.10.2015 ;) Klassikat täis pühapäev pühapäev...

Pühapäeval algas uus kuu. Uued soovid, uued lootused. Kuna ma polegi novmebris ühtegi postitust teinud, siis soovin teile kõigile edukat ja õnnelikku novembrit!

Pühapäeval hommiku poole tegelesin laste ja nende kooliasjadega, peale lõunat käisin ma sõbrannaga kontserdil. Meil koolis muusika ajaloo tunni jaoks oli  tarvis külastada klassika muusika kontsertit ja teha sellest ettekanne. Käisime Heino Elleri koolis, kus oli mingisugune lõppkontsert. Ma pole varem selles majas käinud ja see oli nii ilus. Kontsert toimus üleval Tubina saalis, sisse astudes oli kohe wow, wow, wow. Saal oli väga mugav ja ilus. Lava taga oli suure aknaga vaade Toomemäele, külastajad olid rohkem eakamad, kuid oli ka noori. Esitatud muusikapalad ei olnud minu maitsele, kuid ma ei ütle, et need oleksid halvad olnud. Ma usun, et tahan  veel selliseid üritusi külastada, sest see on omaette elamus ja hariv ju ka.





Pärast seda oli meil tunnike veel aega ja otsustasime külastada vana head Wernerit. Oh issand, millised aroomid, millised imelised koogid. Isegi mina, kes ma ei armsata eriti magusat, imetlesin neid koogikesi väga. See oli paras katsumus, et sealt mõnda maiuspala mitte osta. Ajasime sõbrannaga küünlavalgel juttu ja see oli tõeliselt mõnus õdus pühapäeva õhtupoolik.

Peale seda külastasin veel lastega teist sõbrannat ja vaatasime koos näosaadet.

Pühapäeval ma trenni ei teinud, samuti ei olnud erilist liikumist.

Minu toitumine ;)

Hommik ;)

Võtsin kapist, seda mida oli. Keetsin muna ja sõin eelmisest õhtust alles jäänud salatit. Pärast seda kohvitasin mõnuga

* Muna
* Hiinakapsas
* Kurk
* Tomat
* Sool/till
* 2 musta kohvi






Lõuna ;)

Tatar hakklihaga ja salat

* Tatar
* Halliha
* Paprika
* Sibul
* Tomat
* Hiinakapsas
* Kurk
* Meresool/till





Õhtupoolik ;)

Nonii, siit tuleb nüüd natuke patu juttu. Aga kuna ma pean olema enda vastu aus ja ka teie vastu aus, siis tuleb kõik ka kirja panna.

Nagu ma ülevalpool kirjutasin, siis ma käisin sõbrannaga Werneri kohvikus. Jaa ma oleks ka nii väga soovinud mekkida mõnda imelist torditükikest, rummipallikest. Võitlesin tükk aega endaga. Kuid otsustasin käituda Erik Orgu sõnade järgi. Kui juba on selline teema, kus sa ei saa jälgida kava(no jah, ma oleks võinud ju lahkuda), kui toimub mingi üritus, pidu, koosviibimine, siis pead tegema halvimatest valikutest parima.

 Neid Werneri kooke ma halbadeks ei nimetaks, kuid ma valisin sealt, siis nö parima. Soolase muna kilu tordi. Selle põhi oli tervislik ja koosnes pm munast ja kilust. Tordike oli väga hea ja täitis kenasti kõhtu. Kõrvale võtsin pokaali punast kuiva veini, mis kindlasti ei ole üldse hea valik. Aga ma ei kahetse, vahel ju võib ja ma nautisin kvaliteetaega oma sõbrannaga.

* Vein
* Muna/kilu tort




Õhtu ;)

Õhtul teise sõbranna juures külas olles sõin ma natuke juustu, sinki, viinamarju, heeringat ja leiba.
Ja mekkisin ka veini.

* Juust
* Sink
* Viinamari
* Heeringas
* Leib
* Vein




Nädala viimane päev kaldus siis rajalt kõrvale. Kuid no olgu. Seda postiust kirjutades ma tean, et see üks päevake ei teinud mulle midagi paha, kuid sellest kõigest õiges postituses.

Bye bye!

5 kommentaari:

  1. Ja kaalust taaskord ei sõnagi...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Miks sa üldse seda blogi loed, anonüümne? Selleks, et norida?

      Kustuta
    2. Tundub nii. Miski ei meeldi, kuid ometi peab ta siin käima.
      Võiks ju süveneda ka natuke ja siis küsida selliseid asju.
      Ja kui ma ei postitakski sel nädalal kaalupostitust, siis on see minu enda asi.
      Kuid mul on hetkel arvestuste nädal koolis ja kiire.

      Kustuta
  2. Ma olen iga nädal kirjutanud kaalumise postituse. Mõni üksik on vahele jäänud.
    Ja kui sa loeksid nüüd esmaspäeba kohta ka päevikut, siis sa saaksid ka sealt vastuse.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aga... paraku, kui Sa kategoriseerid end spordi/kaalulangetusblogiks, siis seda just siit otsimas käiaksegi ju :). Tullaksegi lugema kigemustest, kaalust ja kõigest, mida blogi suunitleb.
      Mitte et ma nüüd veidi kehva alatooniga kommentaari õigustaks vaid üleüldiselt nii ;).

      Kustuta