neljapäev, 28. aprill 2016

Minu esmaspäev 25.04.2016 ;)


No nii, et ma oma viga ei kordaks ja esmaspäeval vinguda ei saaks, siis kirjutan ruttu oma päevad tagant järele ja saan kenasti postitamistega rajale.

Esmaspäeval oli üsna tavaline päev, nädalavahetusel ma puhkasin ja chillisin ja väga palju ei koristanud, siis sellega ma esmaspäeval tegelesingi. Pidin ka kooli minema, kuid kahjuks ei saanud. Väiksemal tütrel oli esinemine ja käisin seda vaatamas ja see algas täpselt siis, kui minu kool.

Õhtul oli siis öölaulupidu, ootasin seda nii nii väga. Eestlane on ikka laulurahvas ja see on võimas traditsioon ikka, mida Tartlased korraldavad. Ma ei mäleta mitu aastat ma olen seal käinud, kuid olen palju. Enne seda saime sõpradega kokku Habibis, lobisesime ja nautisime õhtut, et sealt koos siis laululavale minna. Sadas ka vihma, kuid esialgu see meid ei morjendanud. Vaim oli valmis ja tahtsime ikka sellest ühtset tunnet tekitavast üritusest osa saada. Rahvast oli muidugi vähem, kui nt eelmisel aastal, kuid ei saa öelda, et vähe. Hea oli vaadata noori, kes vihmast hoolimata olid kokku tulnud. Kõigil naeratus näol jne. No ja siis hakkasime laulma. Laulud olid kõik tuntud ja laulsime ikka kaasa kõvasti ja ma ka valesti vahel.  Kuid midagi nagu jäi väheks, lootsin, et äkki alguses see lavaline pool on nii mannetu, tühi, igav...Ja hiljem ikka hakkab show ka pihta, kuid nii oligi seekord mõeldud. Ei mingit erilist showd. Eelmise aasataga ei saanud üldse võrrelda, siis oli ikka lavaline pool vägev. Aga noh mis seal ikka, ju sellel mingi põhjus. Laulda sai ikka, üle kahe tunni vist umbes pidasime sõbrannaga vastu, me olime LÄBI märjad, kuigi meil oli kile ka ümber aga see ei passinud selga kuidagi ja lõpuks ma loobusin. Me olime vettinud ja külmunud ja otsustasime, et laulame mujal edasi. Läksime veel Habibi sooja ja natukeseks lobisema. Varsti koju ja tuttu. Tore oli ikka, eriline tunne ka oli ikka, kuid lavalises osas olime pettunud. Olen lugenud mujalt, et me polnud ainukesed...

Rohkem esmaspäeval erilist ei toimunud...Läheme asja juurde...


Minu trenn/liikumine ;)


Välja ma kõndima ei läinud. Ma ei mäleta mis mind seekord takistas, vihma vist päeval ju ei sadanud? No kahjuks ma igatahes sinna ei jõudnud. Kuid kodus liigutasin end ikka, natukene...

* 3x25 jalatõstet kummalegi jalale
* 2x25 kõhulihast
* 2x30 kükki

Tegelikult võiks ma endale koju mingi video ikka vaadata, mille järgi karelda.



Minu toitumine ;)

Hommik ;)

Hommikuks sõin kaks praemuna, peekoni ja tomatiga. Pärast seda nautisin 2 tassi kanget musta kohvi.

* 2 praemuna
* Hommikupeekon
* Tomat
* Must pipar
* Meresool
* 2 tassi kohvi





Lõuna ;)

Lõunaks sõin Nutrilessi (LINK) kanasupikese.



Õhtupoolik ;)

Kuna ma teadsin, et ma õhtul enam süüa ei saa, no hästi tahtes oleks saanud, kuid ju ma ei tahtnud hästi, siis sõin õhtusöögi ära. Plovi oli alles pühapäevast ja sõin kausikese seda...





Vett tarbisin päeva jooksul normaalselt, kohvi 2 tassi, kõht oli täis ja kõik okei ;)

I can and i will, just watch me!!!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar