esmaspäev, 4. aprill 2016

Natuke loba tulevast nädalast! Jeee, mul tuleb sünnipäev ;)


No hei kõigile ;) Loodan, et kõigil läheb hästi ja kõik on vinks vonks. Minul igatahes on hetkel kõik väga hästi ja olen mega energiat ja motivatsiooni täis. Minuga juhtus eelmine nädal suur suur ime ja peale seda ma soovin maailma vallutada. Mul on siht silme ees ja no hetkel ma tunnen, et mind ei peata miski!

Mul on reedel, 8ndal sünnipäev, ma saan küll aasta vanemaks, kuid ma ei tea, mulle ikka meeldib sünnipäeva tähistada. Vanemaks saada ei meeldi, aga tähistada meeldib küll. Minu sünnipäeva aeg on alati eriline, terve nädal on alati eriline siis. Täis palju vahvaid kohtumisi, inimesi, üritusi, lilli ja kingitusi...Ok need viimased polegi mulle kõige tähtsamad, mulle loevad siiski inimesed, minu tuttavad ja sõbrad. Ma armastan kõiki inimesi, kes on minu elus!!! Mul on juba täna kuidagi hästi pidulik ja eriline tunne sees ;)



Kohe varsti peale seda postitust tõttan ma ka kõndima, nimelt kavatsen ma laupäeval avada oma võistluste hooaja. Hahahaa, nagu mulle ikka kombeks, teen ma seda ilma igasugu eeltreeninguta jne. 42km maratoni läbisin ju ka samamoodi. Noh lollus see on. aga küll ma ükskord vigadest õpin, ma loodan. Igatahes kavatsen ma laupäeval Parkmetsa jooksul osaleda ja vist ajaga võistelda. Eelmine aasta oli päris hull, siis pidasin ma enne seda oma sünnipäeva ja ma startisin suht pohmas peaga ja olin magamatta. Seekord ma pean sünnipäeva 9ndal, nii et ma loodan, et ma olen värske pea ja vaimuga seal stardis. Igal juhul ma osalen!!!


Nagu te juba lugeda saite, siis olen ma ka ühe väga vinge ürituse toetaja. Reedel 8ndal aprillil toimub Club Illusionis üritus ONE ILLUSION! Millega tegu, tule loe: SIIT! Ürituse mõte on tõesti hea ja pidu tõotab tulla ka vinge. Mina jään seal tagasihoidlikuks, kuna tahan laupäeval Parkmetsa jooksul anda maksimumi ja loomulikult tahan ma laupäeval tähistada  sõpradega oma sünnipäeva ka eriti vingelt.


Mis veel?

Ahjaa, kool. Nüüd ma olen jälle korralik koolilaps ja pühendun kindlasti ka õppimisele hästi hästi kõvasti!!! Täna algab siis viimane ehk neljas tsükkel ja ma kavatsen KÕIKIDES tundides korralikult kohal olla ja ma saan hakkama ;)

Nädal tõotab tulle mega kiire, kuid vahva. Teen kõike omas tempos, kuid üritan ikka tubli olla, palju liikuda ja ka trenni jõuda ja loomulikult tervislik toitumine! Ma loodan, et jõuan ka oma päeviku postitusi postitada siia, ma ei luba, kuid käige ikka piilumas eksole!

Praegu kõik, mida ma sõin ja mida ma jõin ja mida ma üldse täna tegin, sellest ma loodan, et kirjutan õhtul, või äärmisel juhul homme hommikul! 




I can and i will, just watch me!!!







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar