esmaspäev, 18. aprill 2016

Minu laupäev 16.04.2016 ;)


Panen kirja ka laupäeva. Siis veel pühapäev ja siis on kõik eelmise nädala 7 päeva kirjas, saan teha nädala kokkuvõtte ja kaalupostituse. Ja alustada uue eduka nädalaga.

Laupäeval oli imeilus ilm, nautisime lastega kaua hommikusööki ja lihtsalt olime. Päeval käisime niisama jalutamas, lapsed sõid kohvikus jäätist jne. See oli perepäev ja meie päev, ma ei vaadanud kella, ei lugenud kilomeetreid ega muud. See oli kvaliteetaeg meie kolmikul.

Lähen asja juurde...



Minu trenn/toitumine ;)

Liikusin küll ringi, ehk jalutasin ja päris palju ja pikalt. Kuid otseselt trenni vms ei teinud laupäeval.



Minu toitumine ;)

Hommik ;)

Laupäeva hommikusööki ma nautisin ja ikka mõnuga, vaatasin oma traditsioonilisi naistesaateid ja ohh see oli mõnus. Kui hommikusöök sai söödud, siis kohvitasin rõdul, lasin päikesel end hellitada ja positiivset energiat anda.


* 2st munast klopsitud omlett
* Tuunikala
* Kirsstomatid
* Roheline sibul
* Meresool
* Must kohvi





Lõuna ;)

Ma avastasin kapist, et mul on niii palju Thai  Choice tooteid. Ma tean ka, miks nad mul seal on. Aga sellest kunagi hiljem. No igatahes on aeg hakata kokkama ja katsetama.

Laupäeval ma midagi erilist vaaritada, et viitsinud. Võtsin pruunriisi niitnuudlid, mis on gluteiini vabad jne ja rohelise rohelise karri kasutusele. Nuudlid pistsin 3min keevasse vette, kurnasin ära, tuunikala ja roheline karri sisse, hakitud rohelist sibulat peale ja tuli eriti kerge, kiire toit. Karriga pingutasin veits üle, kuid muidu oli mmm hea.

* Pruunriisi niitnuudlid
* Roheline karri
* Tuunikala
* Roheline sibul






Õhtupoolik ;)

Õhtupoolikul, kui õuest tagasi olime tulnud, läks mul ka kõht meeletult tühjaks, kuid soovisin siiski miskit kerget süüa. Kuna sügavkülm vajab tühjaks tegemist, et uus kraam sisse panna, siis keerasin kokku smuuti.

* Maasikad
* Mustsõstrad
* Keefir





Õhtu ;)

Õhtul väga isu ei olnud, aga no natuke nagu ikka tahtsin ja jälle midagi üli kerget ja lihtsat.

* Natuke maasuitsu sinki
* Kodujuust
* Kirsstomatid
* Roheline sibul
* Mustpipar




Vett tarbisin päeva jooksul ca 2l, kohvi ühe tassi. Tuju oli hea, kõht täis jne....

Ma tegelikult tahan ikka põhjalikumalt kirjutada, kuid tagant järele ma ei mäleta tundeid ja kõike asju, tagant järele kirjutades, tahad lihtsalt ülesse märkida, mis oli. Uuel ehk sellel nädalal püüan olla põhjalikum...

I can and i will, just watch me!!!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar