teisipäev, 5. aprill 2016

Minu esmaspäev 04.04.2016 ;) Kevad südames ja mott on laes!


Hei ;) Eile õhtul ma olin ikka nii väsinud ja ei jõudnud oma päeva kirja panna, jõudsin alles 21 ajal koju, sõin ja läksin voodisse, natuke olin netis ja üsna ruttu ma uinusin.

Eile olin ma kohe ärgates rõõmsameelne ja heas tujus. Mul on viimasel ajal päris palju asju juhtunud, mis lõid mul korraks jalad alt, kuid kõik on ikka väga positiivselt lahenenud ja ma võin öelda, et mul on ikka elus väga vedanud, ma olen õnnelik inimene. Mul on tihti nii, et midagi läheb väga halvasti ja ma olen täiesti piiri peal ja siis juhtub ime...See mure laheneb ja kõik saab korda. Ma ei tea, keda või mida ma tänama pean, kuid ma olen tohutult tänulik kogu universumile. Ja viimased sündumused on mulle näidanud, kui palju asju on mul, mille üle rõõmustada, need on näidanud mulle, et ma olen hoitud ja armastatud ja ma peaksin olema õnnelik. Ja olengi, ma olen õnnelik ja tänulik ja see kõik on ka mulle endale selgeks teinud, et mis on minu jaoks siin maailmas tähtis ja oluline...Kahju, et me sellest alles siis aru saame, kui see kõik hakkab käest libisema....

Nüüd on kõik hästi ja täpselt nii nagu peab...

Eile ma midagi väga erilist ei teinud. Päeval koristasin kodus, vastasin kirjadele, sorteerisin oma kooliasju ja tegin kooliasjadele süsteemi. Minu kõige tähtsam asi on nüüd kool, see on number 1, millele ma pean pühenduma ja keskenduma kogu südamest. Kuni koolini, eile hakkas mul tund 17.40, olin ma kodune. Ma pidin küll päeval minema kõndima, kuid aeg läks nii ruttu ja mõtlesin, et teen seda peale kooli.


Minu märkmik, siia ma panen nüüd kõik päeva ja nädala plaanid ja kohtumised kirja, ma loodan, et mul tekib süsteem ja ma suudan asjadega normaalselt hakkama saada, et kõik sujuks plaani järgi...See roheline pudel on mu uus lemmik, nii hea vett kaasa kooli või kuhu iganes teha, mugav ja ilus ka. Värv tegelikult ilusam!


Asja juurde...


Minu trenn/liikumine ;)

Trenni ma trenni mõttes ei teinud. Kuid ma käisin kõndimas üle tüki aja. Ma natuke kartsin, et kui ma lükkan selle asja õhtuks, siis peale kooli ma enam ei viitsi. Eile mul kool lõppes 19.10 ja korra käis mõte peast läbi, et ahhh hakkan homme, et täna lähen koju. Kuid mulle tuli meelde, et laps sõidab rattaga ja otsustasin ta kaasa kutsuda.

Kohtusime, siis Anne kanali juures ja mina kõndisin, tema sõitis. Lobisesime maast ja ilmast ja üsna tore oli. No tema natuke vingus ka, kuna ei viitsinud nii aeglaselt sõita. Alguses oli hästi ilus, päike loojus jne, varsti hakkas pimedamaks/süngemaks minema ja oli väga külm, ma oleks lausa kindaid tahtnud. Praegu ongi nii nõme aeg, päeval on jumalast soe, aga õhtul külm, saa siis aru, mida selga panna.

Aga kokku sai kõnnitud 6.49km, vähe ta on, kuid midagi ikka.

Kokkuvõte: Kõnd 6.49km









Minu toitumine ;)


Hommik ;)

Olen viimasel ajal päris kenasti jälle hommikust söönud. Ja pean tunnistama, et kui hommikusöök jääb vahele, siis see päev läheb üsna metsa, kas tekivad mingid isud, õgimishood, või peavalu...Kui söön hommikust, suudan ma kenasti olla tubli terve päeva.

Ja kohvi ma üritan juua peale hommikusööki, mitte tühja kõhu peale


* 2 keedumuna
* 1 väike kurk
* 1 väike tomat
* 2 riisi galetit
* Vürtsi kilu
* Meresool/must pipar
* Must kohv




Lõuna ;)

Lõunaks tegin kapist jäänustest endale eine, hautasin broileri filee sibulaga ja kõrvale salat

* Broileri filee
* 1 sibul
* Hiinakapsas
* Tomat
* Till
* Küüslaugupipar




Õhtu ;)

Õhtusöögi sõin ma 21 ajal, peale kooli ja kõndimist. Keerasin jälle kapis olevatest jäänustest miskit kokku. Tegelikult mul õhtul polnud kõht väga tühi, aga natuke otsustasin ikka süüa.

* Natuke kodujuustu
* Kalamari
* Kurk




Vett ma vast jõin umb 1,5l. Kõht püsis päeva jooksul täis. Erilisi isusid ei olnud. Tuju oli hea ja kõik okei ;)

Aga okei, olge mõnusad ja nautige kevadet. Tartus on päike juba taevas, täna ka kõndima kindlasti ;)

I can and i will, just watch me!!!


Jah ma olen!!!



Reedel saatis mulle 1 tuttav kulleriga imeilusa kimbu! See tegi ikka tuju nii heaks...Tore tunne on, kui keegi sind märkab ;)









6 kommentaari:

  1. nii see on, see hommikusöögi värk. kogu päeva toitumine on kohe metsas, kui see ära jääb.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Just Mailis, ma nüüd ikka püüan kasvõi siis süüa, kui isu ei ole, muidu rikun ise oma päevakese ära.
      Päikest sulle kullapai ;)

      Kustuta
  2. Mul selline küsimus, mis appi te kalorite lugemiseks kasutate? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma muidu kaloreid ei loe, aind siis kui ma kõnnin, kuid need mind väga ei huvita, ma kasutan appi selle jaoks, et näha kilomeetreid.
      Ja mina kasutan ENDOMONDOT. Hästi lihtne ja mugav minu meelest :)
      Kui on küsimusi, vastan ja aitan hea meelega ;)
      Päikest!

      Kustuta
  3. Mild as kaalust ei räägi enam?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma teen kõike omas rütmis, mul on olnud keerulised ajad igas mõttes ja nüüdsest teen nii nagu tunnen ja tahan, ma ei võta midagi enam kohustusena.
      Las ma saan hoo sisse ja hakkan ka taas kaalust kirjutama ;)
      See blogi ja see kajastamine kõigest, see pole kohustus ja ükskõik, kui palju ma oma lugejaid ei armasta, siis ma siiski teen nüüd asju enda tunde järgi. Olin väga katki vahepeal ja mul oli tohutult raske ja ma ei taha seda enam.
      Tunde järgi, saan hoo sisse taas ja tulevad ka kaalupostitused!
      Päikest!

      Kustuta