esmaspäev, 11. aprill 2016

Ma sain endale sünnipäevaks PÄRIS Ott Leplandi!


Hei, hei ;) Minu sünnipäev on nüüd peetud ja terve see nädal oli meeletult kihvt. Minuga juhtus väga palju imelisi asju ja mõtlesin, et jagan teiega ka oma rõõmu. Kui teil on huvi lugeda kogu minu sünnipäeva üritustest, kingitustest, toitudest jne, siis andke all kommentaariumis märku. Praegu ma jagan teiega lihtsalt ühte imet sellest nädalast.

Ma sain oma sünnipäevaks kingituseks endale PÄRIS Ott Leplandi. Olgu, ma ei saanud teda koju tuua ja me peame ikka mõlemad ikka oma elukest edasi elama, aga see emotsioon, see hetk, see rõõm jääb minuga igaveseks.

Võib tunduda tobe, et kuidas üks 32a naine nii hullult Otti fännab, et ta täitsa ära keerab. Kellele tobe, kellele mitte. Minu jaoks ei ole. Ma olen Otti, tema häält ja muusikat austanud ja armastanud sellest hetkest peale, kui ta orbiidile üldse tuli.  Jumaldanud ja armastanud oleks vist õigem öelda. See pole lihtsalt nii, ah mulle meeldib ta ja tema muusika... Ei see on ikka väga suur austus ja armastus. Mul on kõik ta laulud peas, ma kuulan neid, kehale tuleb kananahk, vahel ka pisardan. Selle Oti teemaga on aastaid nalja saanud ja kõik, kes mind vähegi teavad, teavad kuidas ma ma oma Otikest armastan.

Kui ma nägin, et Ott Lepland esineb Club Atlantises (LINK) 9ndal, ehk minu sünnipäeva ajal, siis ma lausa kiljusin rõõmust. Otsustasin kohe, et pean oma sünnipäeva 9ndal, no mõelge ise, Ott tuleb minu sünnipäevaks Tartusse :D Ma täpselt ei mäleta, kuidas see idee mul tuli, sõbrannaga vist naljatasime midagi, et kirjuta talle, et äkki saad pilti vms teha. Ja ma mõtlesin, et miks ka mitte. No ise ma ju sinna lavale ronima ei hakkaks, ei taha, et turvamees mind välja viskaks ja see lava päris kõrge ka, ma poleks sinna kuidagi küündinud :D Ja ma nagu teismelise kombel seda pilti ka ei tahtnud. Mõtlesin, et kirjutan otse Atlantisesse (LINK). Ja üsna ruttu oligi mul postkastis vastus, et Atlantis (LINK) kingib mulle sünnipäevaks kohtumise Ott Leplandiga. Ma nutsin õnnest, see oli lihtsalt kirjeldamatu tunne. Ma ei oska neid sõnadesse panna. Ma olen aastaid teda fännanud, jah kontserdil käinud ja teda näinud, kuid kohtumine, pilt, kallistus....Appikene. Ootasin seda õhtut hullupööra.

Ja peol olles mind ühel hetkel kutsutigi lava taga. Ja seal ta oli, minu armas Ott. Ma sain temaga pilte teha, kallistada, ta kirjutas mulle tema enda raamatusse...See oli lihtsalt imeline hetk. Pärast ma lihtsalt nutsin tükk aega, rõõmust muidugi, kuulasime tema laule, laulsime kaasa ja nautisin oma sünnipäeva täiega.

Ma sain palju ägedaid kingitusi ja ma ei järjesta neid kuidagi, kuid Ott Lepland sünnipäevaks...Oh jumal. Mina ei tea, miks mina olen hoitud ja armastatud, ma ei tea, miks ma sellised imed olen oma elus ära teeninud...Vahel ma mõtlen, et ma ei ole seda kõike ju väärt, välja teeninud...Kuid minuga juhtub kogu aeg imelisi asju. Ma tänan oma ingleid, ma tänan kogu universumi. Ja taaskord on siin tõestus, et kui inimene midagi niiii väga soovib ja palub ja usub sellesse, siis siin maailmas pole mitte midagi võimatut!!!

Loomulikult ma tänan ka Club Atlantist (LINK), sealsed inimesed on lihtsalt nii vahvad ja toredad. Atlantis on ja jääb Tartu legendiks ja ma väga väga tänan Teid selle üli ägeda kingituse eest!!! Ja varsti peol näeme ;)




I can and i will, just watch me!!!







2 kommentaari:

  1. Sa näed väga ilus välja!

    VastaKustuta
  2. Juudas sul laupäevane kõndimisvõidtlus läks?

    VastaKustuta