kolmapäev, 27. aprill 2016

Minu esmaspäevane kaalumine ja nädala kokkuvõte ;)


No hei kõigile. Kindlasti mõtlesite, et kus ma jälle olen. Muretseda pole vaja, rajalt kõrvale pole ma kaldunud ja kõik ok ok! Seda pean nüüd küll piinlikusega tunnistama, et eelmine nädal ma päeva postitusi ei teinud. Ja väga lihtsalt põhjusel, kiire oli. Ma tegelen õpingutega ja mul käis ka külaline külas, mitu päeva oli Tartus, oli ka paar üritust jne. Mulle endale ei meeldi see grammigi, et ma ei postitanud iga päev. Aga nii on ja mis siin ikka heietada.

Ma praegu mõtlesin, et kirjutan nüüd järjest need kõik 7 päeva eraldi tagant järele, kuid siis mõtlesin ikka ümber. Ma teen siia ühe kokkuvõtva postituse eelmisest nädalast. Muidu läheb tüütuks mul ja teil ka.

Ma mõtlen, et seekord heidame pilgu eelmisele nädalale ja siis läheme kaalumise juurde...Ma ei teagi, kuidas alustada...Ma panen vist lihtsalt üldiselt kirja kuidagi moodi, Vot on nüüd häda, kui pean tagant järele kirjutama siin.

Minu esmaspäev 18.04.2016 ;)

Esmaspäeval sai söödud 4 korda. Uskumatu minu puhul. Ahjaa mul oli siis väga kehv tuju ja mingi eriline jonn sees ja kui mul sellised tujud käivad, siis mul on ka söögiisu suurem. Toitumise kohapealt minu meelest täiesti ideaalne päev. Vee tarbimist ma väga ei mäleta, ilmselt normaalselt, janusse ma ei lase end, kohvi jõin ühe tassi. Trenni sel päeval ei teinud.




Minu teisipäev 19.04.2016 ;) 

Teisipäeval sõin ma vähe, kohe väga vähe. Kõigest kaks toidukorda. Ja seda tervislikkuse mõttes oli ilmselt vähe, kuigi mina ei tundnud nälga. Tavapärase munaga hommikusöögi asemel tegin mustika smuuti, kus olidki ainult mustikas ja törts keefiri. Lõunaks ahjus tehtud broilerifileer, pruuniriisi niitnuudlitega, paar porksi ka kõrvale.



Teisipäeval käisin ka kiirkõnnil 8.74km.



Vett tarbisin ikka okilt, kohvi tassikese


Minu kolmapäev 20.04.2016 ;)

Kolmapäeval sõin ma siis 3 toidukorda. Hommik üsna traditsiooniline, lõunaks pruunriisi niitnuudlid śingiga ja palju rohelist sibulat, õhtu poole sõin koolis selle proteiini kohupiima ära ja jõin väikese smuuti, kuhu polnud lisatud suhkrut. Algul ma mõtlesin, et need 2 korraga on palju, kuid mulle kinnitati, et täitsa okei. Smuuti oli hea, maitsev. Kuid see kakao proteiini kohupiimakreem mulle ei maitsenud üldse. Ma küll ei armasta magusat, kui see oleks võinud magus olla, see oli hapu ja jama minu jaoks. Aga proovin ka teised maitsed ära.




Kolmapäeval liigutasin end kodus natukene.

* 2x25 jalatõstet mõlemale jalale
* 3x25 kõhulihast
* 2x25 kükki

Kohvi jõin 2 tassi musta, nagu ikka. Vett ka normaalselt.



Minu neljapäev 21.04.2016 ;)

Hommikuks oli Nutrilessi šokolaadi šeik, lõunaks imeline lõhe kõige hea ja paremaga, õhtuks Nutrilessi kanasupp. Mmmmm mu lemmik on see kanasupp. Trenni ei teinud.







Minu reede 22.04.2016 ;)

Reedel sõin ma 3 toidukorda. Hommikuks tavaline omlett, lõunaks oli tatar hakklihaga ja õhtuks Nutrilessi kanasupp. Trenni ei teinud, küll aga pikalt jalutamas oma külalisega, linnas ja igal pool.






Minu laupäev  23.04.2016 ;)

Laupäeva lõunaks sai söödud omletti, kus vahel oli 2 viilu juustu, natuke redist ka. Lõunaks oli eelmise päeva tatar hakklihaga ja õhtuks Nutrilessi kanasupp. Siin tegin ma pattu ka, jõin sõbranna juures roosat veini.




Trenni tegin kodus natukene.

* 3x20 jalatõstet mõlemale jalale
* 3x25 kõhulihast
* 2x25 kükki

Vett tarbisin normaalselt, kohvi 2 tassi.


Minu pühapäev 24.04.2016 ;)

Hommikuks oli Nutrilessi šokolaadi šeik, lõunaks enda tehtud ploff ja õhtuks samuti ploff. Trenni ei teinud, kuid käisin külalisega taas linna peal jala.





Vett tarbisin normaalselt, kohvi jõin tassi.

Mulle ikka ei meeldi üldse nii tagant järele kirjutada, no ei meeldi. Oma süsteem on ikka hea ja see toimis, praegu pole üldse nagu isu kirjutada seda. Oh ma ikka vahel nii loll.

Trenni sai eelmisel nädalal vähe tehtud kodus 2 päeva ja 1 päev tempokamat kõndi. Toitumine on ikka kesine. Mõni päev juba nagu lubas, kuid siis jälle...Aga eks siin ole mulle mõtteainet palju ja tuleb teha omad järeldused.

Läheme edasi...

Minu kaalumine ;)

Eelmisel esmaspäeval näitas minu kaal 87.5kg. Sellel esmaspäeval 86.9kg. Nädalaga kadunud -600g. Vaadates seda, kui vähe ma sõin on seda ikka mega vähe. Mul naisteasjad hakkasid, ehk see mõjutas kaalu, tavaliselt see mul ikka 1-2 päeva enne tõstab alati kaalu. No igatahes tundub mulle see langus ulme väike. Patte ma ei teinud, okei ühel õhtul veini. Aga muud mitte midagi, ei kommi, ei suuri portse, no mitte midagi.

Minu kaalumine:

11.04.2016 - 88.0kg
18.04.2016 - 87.5kg
25.04.2016   -  86.9kg

Nädalaga   - 600g


Mul oli kuidagi nii raske seda kirjutada, tuju läks lausa ära. Omad vitsad, omad vitsad. Kui ma ikka kenasti järjest blogin on hoopis teine tera.  Aga kirja sai see pandud ja rohkem ma seda viga ei tee.

Õnneks ja lõpuks tuli täna päike välja. Mina hakkan nüüd sättima ja lippan kooli. Loodan, et tuju läheb paremaks.



I can and i will, just watch me!!!
















4 kommentaari:

  1. Kui keha saab liiga vähe toitu siis lähebki ta nn starvation mode'i ning kaal ei lange

    VastaKustuta
  2. Nii kaua kui sa aru ei saa, et need shake solgid ja pakisupid panevad su kaalu seisma, nii kaua sa alla ei võtagi. Lõpeta näljutamine ja kaal hakkab langema.

    VastaKustuta
  3. Muide, sellist sõna nagu ploff eesti keeles pole. Õige on plov või pilaff.

    VastaKustuta
  4. Imestan isegi,et kuidas nii vähese söögiga üldse langeb midagi. Hakka korralikult sööma,siis hakkab kaal ka ilusamaid numbreid näitama :) . Kuigi iseenesest 600 g on ju nädalaga väga hea tulemus. Tervisik ongi ju 500-1000g nädalas alla võtta. Aga jah hakka sööma.Minu meelest on 3 korda päevas vähe .Selliste kogustega on vb heal juhul 5 korda paras.Ja rohkem süsivesikuid.Edu :)

    VastaKustuta