teisipäev, 3. mai 2016

Suured tänud Chef Kebabile!!!


Vahepeal tuleb tänada ja kiita ka. Kahjuks on see postitus väga palju hilinenud, selle eest ka suured suured vabandused. Kuid tahan väga kiita Chef Kebabi (LINK), kes üli kiirelt reageeris ja ühe kurikuulsa Tuvila peole suupisted tegi ;)




Tuvila peost sosistatakse siin-seal palju. Isegi Tartu Ekpressi jõudis meie peokene. Aga las need sosinad sosisevad mina üksikasjadesse ei lasku. Mida ma öelda saan on see, et see toimus Habibi Vesipiibubaaris (LINK) ja seda võin ka öelda, et see oli üli kõva pidu. Tuvila naised on vinged ja olen super õnnelik, et kah sinna kuulun.

Selle ürituse organiseerimine tekkis kuidagi nii äkki ja siis läks mega kiireks. Otsisin Tartust meile suupisteid lauale, kuniks sattusin Chef Kebabi lehele. Kirjutasin neile, et mul on vaja põhimõtteliselt õhtuks suupisteid, küsiti soove ja voilaa vastus oli positiivne "Teeme ära!". Ma ei uskunud, ega lootnud tegelikult, et keegi meile saab nii kiiresti sinna lauale midagi orgunnida. Väga kiired inimesed seal ikka. Lisaks ka väga meeldiv suhtlus.

Meie saime omale lauale kolm vaagnat. Vaagnad olid väga ilusad ja mmmm, kui hästi lõhnasid.

Singirullid ja täidetud munad ;)

Singirullid olid väga lopsakad ja mõnusalt värsked ja sellised ehtsad. Väga tihti on singirullid kesised, ming õrn sink õmber ja plögin sees, mille maitsed, siis pead kuidagi aimama. Need olid need päris ehtsad, küüslauk/juust/majonees jne. Mina maitsesin 2tk, teistele meeldisid need ka. Täidetud munasid mina ei proovinud, kuid neid prooviti ja kiideti.



Lõhekorvikesed ;)

Ma küll mõtlesin, et no kuidas ma patustan, kuid ikka tahtsin ära proovida ja mmm, see sulas suus. Need vist kadusid laualt niuhti.




Lihavaagen ;)

Sealt sõin mina neid marineeritud seeni, need olid imelised. Lihtsalt imelised! No mõni tüdruk sai veel proovida ja kui me järgmisel päeval pidu meenutasime, siis just neid seenekesi me kõige rohkem igatsesime.  Teisi asju mina ei proovinud, kuna ma üritan mitte snäkkida istumistel/pidudel. Kuid naised nautisid ja kiitsid ja kõik oli supper hea!



Minu pildid ei ole kahjuks nii ilusad, kuid nende facebooki lehelt saate ise ka uudistada ja vaadata, milliseid suupisteid nende käest võimalik tellida on: SIIT . Kindlasti on seal ka palju tervislikke ja kaalule sõbralikke snäkke.



Mina ise varem seda kohta ei teadnud. Asub see siis Tartus Sepa 20 ja lahti on ta 8.00 -  17.00ni.

Neil on ka lisaks suupiste vaagnatele ka ikka korralikud toidud, erinevad päevapraed, kebab, värsked saiakesed ja pirukad. Ja vaadates nende facebooki lehte, siis hinnad on väga okeid. Ise ma seal söömas ei ole käinud.  Oma päeva pakkumistest annavad nad iga päeva oma lehel ka teada.

Tutvu Chef Kebabi Facebooki lehega: SIIN


I can and i will, just wach me!!!


2 kommentaari:

  1. Ka minu jaoks uudne koht, kindlasti lähen mekkima! Tänud!

    VastaKustuta
  2. Veits teemaväline, aga kuidas teie Tuvilaga liituda saab? Kunagi, kui Merje selle tegi, siis avaldasin soovi küll, aga ei reageerinud keegi :( tundute nii toredad.

    VastaKustuta