kolmapäev, 18. mai 2016

Oishii Sushi Take Away...


Kõigepealt mainin ära, et minu toitumiskavas on sushi täiesti lubatud ja kavas sees. Korraga lausa 8-10tk. Mina ise nii palju tavaliselt korraga ära ei jaksagi süüa, mul saab juba 5st kõht täis, kuid vahel söön ka rohkem, sest sushi on lihtsalt nii hea. Nii, et kaalulangetajale on sushi tegelikult lubatud, kui sa seda just igapäev ei söö ja oma kogust väga ei ületa.

Ja ma tahaksingi teile tutvustada Tartus uut  sushi kohta. OISHII SUSHI TAKE AWAY. See koht asub Sõbra Selveris ja avati tegelikult juba 16.aprill. Minul  oli see au, et sain neid imemaitsvaid hõrgutisi proovida. Seda, et ma sushit armastan, seda teavad kõik.




Kui ma sinna sisse astusin, siis minul tekkis kohe selline wow effekt. Seal on ere, kuid mitte häiriv eredus, valgus ja toonid on mega lahedad ja heledad. Tavaliselt on ju sushi kohad tumedates toonides, sealne interjöör oli midagi uut ja mõjus värskendavalt ja energiliselt. Kiidan sellist valikut!

Oishii tähendab eestikeelde tõlgituna "maitsev". See ongi nende eesmärk, pakkuda inimestele maitsvat sushit. Oishii pakub laias valikus tooteid. Meelepärase menüü leiab valikust nii vegan, kalasõber kui ka eestipärase maitse austaja. Pakutakse ka salateid ja tulemas on palju väga huvitavaid uuendusi. Tasub jälgida ja oodata.






Oishii Sushi on paindlik ja kindlasti on võimalik leida parim lahendus oma maitsele.

Oishii Sushi on Take Away, lähed poodi ostlema, enne aga annad oma tellimuse sisse ja peale poeskäiku haarad imemaitsva sushi kaasa. Kui poodi asja pole ja oodata ka ei viitsi, siis saad infonumbrile  +372 53 850 851 helistada ja oma tellimuse esitada ja teatud aja pärast järele minna. Ja veel parem, esita tellimus Tellitoit.ee kaudu, sushi tuuakse otse koju  ja üle 30€ maksva tellimusega on kohale toimetamine tasuta. Mugav ja kiire kõik.

Mina sain endale sushi seti populaarsematest toodetest. Võikala sushi, lõhe tempura, terav tuunikala ja suitsulõhe hiidkreveti sushi. Kuna sushit oli palju, siis otsustasin oma armsa sõbrannaga seda jagada ja läksime Emajõe äärde piknikku pidama. Õhtu oli imeilus ja sushi sobis sinna valatult. Ma ütlen, et see oli täielik idüll. Sushid nägid kõik väga head välja ja sellised mõnusalt lopsakad. Ei olnud mingid plönnid. Välimus oli juba kutsuv ja see mõnus lõhn. Mmmm, väga värske nauding. Milline mulle neist meeldis kõige rohkem? Ma ei teagi...No eks mulle meeldib ikka lõhega rohkem, kuid nautisin ka teisi väga. Sõbranna nt sööb ainult lõhega sushit, nii et see on ikka üks maitseasi, kes mida armastab. Kuid kiidusõnad tulid meie mõlema suust, sushi nägi hea välja, oli värske ja imemaitsev. Sulas suus lausa.




Neil on igapäev ka päevapakkumised, kella 10-14, need on igapäev erinevad, loomulikult igasugused kampaaniad jne ja seda saate jälgida nende Facebooki lehelt: SIIT.

Hea mõte on ka see, et sushi jõuaks kõigini, seega on ka hinnad väga okeid ja sushit saavad lubada endale kõik. Ei pea olema mingi eriline sündmus, või tähtpäev, sushit võid lubada endale ükskõik kuna ja miks mitte teha endale ilusam ja erilisem lõuna või õhtusöök.


Väga lahe igatahes, et Tartus on veel üks võimalus head sushit saada. Soovin neile tuult tiibadesse ja palju edu ja kordaminekuid. Ja kordan veelkord, tulemas on veel palju uuendusi, püsige lainel ja saage maitseelamustest osa ;)





Oishii Sushi Take Away asub Sõbra 56A, ehk Sõbra Selveris ja on avatud E-P 10.00-21.30ni.

Tutvu nende Facebooki lehega: SIIN
Ja kodulehega: SIIN










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar