reede, 12. veebruar 2016

Üks eriti vallatu auhinnaloos ;)



No tere ja mõnusat reedet! Mäletate ma siin mingi aeg tagasi rääkisin Wildberry.ee (LINK) neti lehest ja tutvustasin nende poolt pakutavaid tooteid natuke. Ühesõnaga Wildberryst (LINK)saad osta endale hästi kiirelt ja mugavalt parfüümidest kuni naudinguid pakkuvate toodeteni välja ;) Kõik on hästi, mugav, kiire ja diskreetne.

Sellest kõigest, mida ma kirjutasin,  saad sa lugeda ise: SIIT

Ma sain endale ka mõningaid tooteid kingituseks. Mida ma kõike sain, sellest ma kirjutan õhtul, praegu mul on veits kiire. Kuid kuna ma ikka endiselt olen äärmiselt lahke ja tore inimene, siis mõtlesin, et ma kingin ühe vallatu mänguasja ära. PS: ühe jätan endale :D

Sõbrapäeva puhul on juba miljoneid loosimisi käimas, ma otsustasin,et lükkan käima NAISTEPÄEVA LOOSI! Ja keegi mu armsatest lugejatest, või lugejate sõpradest, võib võita endale ühe vallatu G-PUNKTI VIBRAATORI FEMME PINK (LINK)!!!




Ega selleks väga palju tegema ei peagi ;)

Et loosis osaleda

* Pane like minu blogi Facebooki lehele: SIIN
* Pane like Wildberry Facebooki lehele:  SIIN
* Jaga loosipilti avalikult Facebookis ja kirjuta alla jagatud: SEDA
* Ja kirjuta oma meiliaadress siia postituse alla

Selle väga ilusa, roosa ja vallatu mänguasja loosin ma välja ERITI tähtsal päeval, 8ndal märtsil naistepäeval ;)

Naised andke endale võimalus ja mehed tehke oma naistele üllatus ;)

Palju vallatusi ja head loosiõnne ;)




32 kommentaari:

  1. Cathreen77@hot.ee

    VastaKustuta
  2. Kuidas vibraator kaalulangetamisega seotud on????

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma olen päris mitu korda öelnud, et kirjutan kõigest muust ka!!!!!!!!!
      Ja miks ei või ma lugejatele loosida just nimelt vibraatorit välja?
      Mõnusat algavat nädalavahetust ;)

      Kustuta
    2. Ja kui nüüd järele mõelda, siis tegelikult on kõik asjad siin maailmas omavahel seotud ;)
      Peace!

      Kustuta
    3. Aga miks ka mitte? Seks teadupärast pidavat hoogsalt kaloreid kulutama. Nii et täitsa seotud :)

      Kustuta
    4. küll mitte onaneerimine

      Kustuta
    5. Tänapäeval pole sellised asjad ammu tabuteemad, vibraator täiesti loomulik asjake kodudes ja kui mul on võimalus kellegile see kinkida, siis seda ma ka teen ;)
      Ma ei kirjutanud ju kuidas seda kasutada, ei hakka ette ka näitama seda, kuidas seda kasutada, testimist samuti ei kirjelda :D Aga auhinnamäng on vahva ja kõik ;)

      Kustuta
    6. Ja kui inimene on õnnelik ja rahuldatud, siis on tal palju el ja tahtejõudu, et kaalualandada ja elu nautida ;)
      Nii, et seotud!

      Kustuta
    7. Merlin! Ma kommenteerisin siin ennem ja lihtsalt pean veel ühe kommentaari jätma. Ma olen 40-ndates naine. Jookseb 16-nes kooseluaasta. Meil on 2 ühist last.Ja voodieluga on meil siiani kõik väga hästi. Mul on parim partner voodis,keda tahta.Ei mõtle ainult enda vajaduste rahuldamisele,vaid soovib pakkuda parimat ka oma kaasale. Ma ei kujuta ette,kui vana on see "šokeeritud" kommenteerija (palun mitte solvuda,aga kas väga noor või sügavast eelmisest sajandist,kus kõik seksiga seotuv oli tabu- ja pimedas,teki all teema),aga tõsi ta on,et rahuldatud naine ON õnnelikum ja rahulikum. Eneserahuldamine pole samuti midagi põlastusväärset. Pigem minu arvamus on,et see ON absoluutselt vajalik oma keha täielikuks/täiuslikuks tundma õppimiseks. Kui sa oskad tunnetada oma keha,oskad sa suunata ka oma partnerit ja tulemuseks on igati kvaliteetsem seks. Vibraator (muuseas mul ((veel)) pole) on aga variant: minu poolest värvi lisamiseks partnerite vahelisse seksuaalellu ( jah! vibraatorit võib kasutada ka koos partneriga) või näiteks kasvõi igatsuse peletamiseks,kui teine pool peab mingitel põhjustel kauem eemal viibima. (Kunagi soovitas mu günekoloog lausa enesega tegelemist,kui ta kuulis,et mu mees peaaegu aasta aega minust eemal peab olema -ikka,et hormoonid tasakaalus püsiks).Kooselu ei ole (see on minu arvamus) ainult töö,laste kasvatamine,olme jne..Kui suhe ei saa toitu ja kütet juurde,siis on oht,et tuli ahjus kustub. Muidugi ei ole kooselu ka ainult seks,aga naisena annan ma endale aru,et minu elukaaslane mehena vajab ehk seksi rohkemgi,kui mina ja õnneks mul pole seksi vastu vähimatki. Ma osalen samuti loosis. Kas sobib,et "kommenteerijana"?

      Kustuta
    8. Ikka sobib ;)
      Ja olen Sinu jutuga täiesti nõus :)

      Kustuta
    9. Alles nüüd märkasin loosis osalemise tingimusi,seega "Kommenteerijale" ilmus nimi ja nägu ka. Nüüd kõik korrektne.Jagatud ja meeldib :)!

      Kustuta
    10. Kirjutan kõigest muust KA :D just nagu sa peale enda väljavabandamise või reklaampostituste kirjutamise muud teeks. Varsti tuleb uus "i am back, oh ma nüüd hakkan trenni tegema" postitus ilmselt. Millest sa töötu inimene muidu nii laia elu elad? Sul peavad ikka huvitavad sissetulekuallikad olema.

      Kustuta
    11. Mina töötu inimene elan õhust ja armastusest :D
      Aga ok tegelt mul lihtsalt rikas mees :D

      Kustuta
  3. Annikivimae@gmail.com

    VastaKustuta
  4. fitforester@gmail.com

    VastaKustuta
  5. marikasam@hot.ee

    VastaKustuta
  6. Anonüümsele 18:25.
    Te peate küll isiklikult selle blogi autorit tundma ja veel paremini tunnete ilmselt tema rahakoti sisu.Mina lihtsalt lugejana ei tunne isiklikult Merlini,aga loetu põhjal on tegemist kena (ka välimuselt kena),naiseliku,süda õigel kohal,toreda ja lõbusa noore naisega. Kindlasti ka tubli emaga. Ma ei hakka mitte kunagi anonüümsena kusagil kedagi kommenteerima/lahkama.Ja kui oleksin Merlini isiklik (hea) tuttav,siis üritaksin talle soovitud kaalulangetusel toeks olla,aga tõenäoliselt pole te ka isiklikult tuttavad.Mind isiklikult negatiivsus kurnab ja sellepärast ei meeldi mulle suvaliselt sappi pritsida. See mõjuks mulle endale halvasti,nagu kõik ebameeldivad emotsioonid seda teevad.Ei,ma ei ela vati sees klapid silmadel,aga ei mõista ma ka teie negativismi. Lugedes mõnda teist blogi veel,näen,et igasse blogisse satub aeg-ajalt kommenteerima keegi anonüümne kommenteerija,kelle ainus soov on end kellegi peal välja elada. Oleks siis tõesti argumenteeritud sisuga kommentaarid,aga läbikumava kadedusega tekst - see näitab kibestumist ning enda eluga pahuksis olemist.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aga elab ju laia elu! Ise ta on töötu. Käib keskkoolis. Kust saab ta raha?

      Kustuta
    2. Veel kord: mina ei tunne antud blogi autorit ja lugemas käin siin sellepärast,et meeldib. Kui ei meeldiks,ega ei loeks ka. Blogi põhjal ma hoidun inimese kohta kaugeleulatuvaid järeldusi tegemast,sest ega me keegi siin lugejatest täpselt ei tea,kes on Merlin. Teame nii palju,kui ta meiega jagada otsustab ning kindlasti pole see kogu tema elu ja argipäev. Teame,et ta üritab kooli lõpetada;et tal on 2 last ja kõrval mees. Kui mees võimaldab naisel kodune olla,miks ka mitte. Tore,kui Merlini mees teenib piisavalt,et oma peret üleval suudab hoida.Ma tõesti ei näe paljalt selle blogi põhjal ka laia elu elamist või olen pime. Näen,et Merlin on hea ja armastav ema/naine,kes ootab oma meest koju sooja toiduga. Olles sünnitanud 2 last tean,et naise keha pole enam päris see,mis enne rasedusi. Isegi maadlen kerge ülekaaluga,aga ei tee enda jaoks sellest probleemi nr.1. Mis aga tagasi tulles laia elu elamise teema juurde,siis ma ei näe siin blogis kallite brändiriietega poseerimist või kuidagi teisiti pillava elustiiliga eputamist. Täiesti normaalne pereema,kes aeg ajalt võtab koos sõbrannadega enda jaoks aega ja see on samuti vajalik. Ma hea meelega loeks argumenteeritult,mida anonüümne peab silmas laia elu elamise all silmas.

      Kustuta
    3. Ja tungivalt soovitan anonüümsel samuti antud loosist osa võtta.

      Kustuta