teisipäev, 16. veebruar 2016

Minu esmaspäev 15.02.2016 ;) Ma käisin trennis! Projekt sõbrannaga "Leia Tartu parim spordiklubi" !


No hei hei, armsad lugejad! Ilusat uut nädalat soovida on täna veits hilja, kuna postitan eilsest postitust tagant järele. Aga no miks ka mitte. Ilusat ja edukat uut nädalat teile! Uus nädal, uued võimalused!!!

Mina alustasin eile kaaluga 90.5kg. Nädalaga juurde tulnud 0.5kg. Tegelikult peaks mul kohe naiste asjad hakkama ja kaal sel ajal mul tõusebki kuni 2kg.  Tahaks nutta, kuid see ei aita, tuleb tegutseda ja seda ma teengi! Ja kui need asjad läbi, on kõik korras jälle. Ja olgem ausad, ega ma eelmine nädal midagi erilist ei teinud ka. Toitumine oli enamvähem paigas, kuid ei trenni ega liikumist, kumbagi polnud. Ma lihtsalt jätkan oma teekonda ja ei heieta hetkel sellest, mis oli või olema oleks pidanud.

Minu elukese päästis Tartusse komandeeringusse tulnud sõbranna! Ta tuli mulle juba sõbrapäeval külla ja viibib nüüd pikemat aega minu juures. Otsustasime, et veini klaasi ja klubide/pubide asemel me veedame palju tervislikumalt aega! Me toitume üli tervislikult, kindla plaani järgi ja sööme ainult häid asju  ja me käime klubide ja pubide asemel trennis. No vahel satume ka kinno vms.


Tervislik külakost!

Ühesõnaga on mul praegu kindlam tunne. Jaa, ma olin motiveeritud ja tuhinas, kuid mingi blokk oli ikka täiega ees, just sinna trenni minemise suhtes. Et asi liikuma saada taas, on mulle trenni kõrvale vaja saada ja olen super õnnelik, et ta mu trenni vedas eile. No ja, mis saab veel parem olla, kui kõrval on inimene, kes armastab tervislikke eluviise!?

Kuna tema Tartus ei ela, siis pole tal mõtet ka kindlat klubi endale siit otsida. Mina olen  aga klubi otsinguil, kuhu ma planeerin ka liitumise teha. Nii me otsustasime, et käime läbi kõik Tartu spordiklubid, kõik. Käime jõusaalides, sest jõusaali me armastame mõlemad kõige rohkem. Kui tekib tunne, et tahaks rühmatrenni, siis proovime. Nt järgmiseks nädalaks on meil broneeritud jumping MVs. See saab naljakas olema, ma olen enam, kui kindel, et ma kukun uppi selle asjaga, või kukun raskuse tõttu batuudist läbi. Ootan põnevusega :D Nii, et me vaatame üle ja natuke ka kommenteerime Tartu jõusaale.

Eile alustasime me MV spordiklubist (LINK). Asub see siis enne Lõunakeskust Riiamäel. Olen seal ka varem käinud, kunagi ma alustasingi seal. Siis käisin erinevates rühmatrennides.  Rühmatrenne kiidan, treenerid on hästi positiivsed ja energilised. Alati naeratavad ja no lahedad. Samuti administraatorid on väga toredad. Klubi muidu puhas ja ok. Kuid jõusaalis me eile emotsiooni kätte ei saanud. Kuidagi hästi pinges olek oli. Kas see sellest, et pole ammu käinud!? Ei tahaks uskuda. Kuid meile tundus, et olime nagu võõrkehad seal. Masinaid on vähe ja saal üsna vanad ja kulunud. See vist rohkem selline rammumeeste klubi. Mulle nagu tundub nii. Ütleme, et õhtul peale tööd on väga keeruline kuskile löögile saada, jooksulinti on ainult 1!!! Jne. Ma ei ole selline, eks tahaks vinguda ja halvasti öelda, kuid powerit sealt kätte ei saanud kahjuks. Rahvas istus, seisis ja vahtis. No oli ka trennitegijaid. Ja higihais on seal kohutav. Väga kohutav.

Meile see jõusaal emotsioone ei tekitanud, häid emotsioone. Üritasime midagi ära teha ja minema minna. Küll aga jumpingusse(ma loodan) ja teistesse rühmatrennidesse ma MVsse lähen hea meelega. Jõusaali peale aga raha ei raiskaks. Muu kõik on ok.

Ja muideks praegu ongi käimas neil mingi kampaania HOOAEG. Need kellel pole ennem olnud klubikaarti, need peavad ütlema adminnile HOOAEG ja saavad tasuta ära proovida selle klubi võimalused.  Hinnapoolest on ta odav klubi, liitumistasu pole. Päevaringne pakett maksab 44€, hommikune 35€, 1x pilet hommikuses paketis 6€ ja õhtuses 7€. Lisaks soodustused õpilastele jne. Hindadega saad tutvuda: SIIN.

Aga lähme asja kallale!!!

Minu trenn/liikumine ;)


Nagu kirjutasin, siis eile jõdsin ma lõpuks ometi trenni! Juhuuu! Ma olen väga õnnelik ja loodan südamest, et see mott ei kao ja ma jätkan lõpuni tööd enda kallal. Aga no jah, vara siin hõisata.


                                                    


Eile siis jõusaal MVs. Ütlen kohe ära, et midagi palju ei teinud, väga pinges olek oli. Ja no ega mul erilist võhma ka ei ole enam alles. Aga midagi ikka ja alustuseks seegi!

* Ellipsil 5min. Ära naera! Ma olen elu aeg seda masinat vihanud :D No ei jaksa mina seal kaua sipelda. Kõige rohkem vist 20min olen kokku saanud, kuid eile ei suutnud rohkem, 5min. Pulss oli 175 peal ja see oli julm. Sellest pilti ei teinud, masin läks enne kinni, kui ma telefoni kaamera ette sain. Ja no kõigest ma pilte tegema ka ei hakka, suht tobe on muudkui pildistada.

* Sõudeergomeeter 10min. Sõuda mulle meeldib, jõuan ka kindlasti rohkem.



* Lindil 20min kiirkõndi, kiirus 6km/h. No kõndida ma oskan ja meeldib, see polnud raske.



Kokkuvõte:

35min kardiot sõudmine, ellips, lint

Vähe, kuid midagi ikka. Me planeerisime järgmiseks võtta ette MyFitnessi, aga otsustame seda veel täna. Ja nüüd teisel korral kindlasti ka teen rohkem.


Minu toitumine ;)

Hommik ;)

Hommikusööki sõin koos sõbrannaga, Tema läheb tööle ja siis saadan ta kenasti ära. Saame kohvitada ja lobiseda ja süüa!

* Tass musta kohvi
* 2 riisi galetit
* 2 viilu kanasinki
* Natuke kodujuustu
* Natuke kurki
* Pool avokaadot
* Viiepiprasegu





Lõuna ;)

Lõunasöögi pilti ma ei teinud. Unustasin, sõin aga kausikese Nutriless kanasupikest ja ühe suitsukana kintsu. Endiselt mulle see supike maitseb väga väga!!!

* Nutriless kanasupp
* Kanakints suitsetatud


Õhtu ;)

Õhtusöök oli peale trenni ja päris tükk aega peale seda. Kuna me veel koju jõudsime ja ma kana ahju panin jne. Kõht oli ikka väga tühi, kuid mul polnud tahtmist mingit vahepala ka süüa. Kuigi tegelikult oleks võinud ju õhtupoolikul midagi süüa.

Õhtusöögiks oli apelsini avokaado salsa kanaga. Sõbranna retsept. Tema on supper kokk ja teem ilmelisi ja ilusaid toite. Mina nii ei oska, kuid üritasin.

Pildil olevaid seeni me siiski ei kasutanud.
Mulle see maitses väga hästi, no sõbranna oma oleks ehk parem olnud, kuid ka see  oli mmmm...

* Kanafilee
* Avokaado
* Apelsin
* Salatisegu
* Sidrunimahl
* Viiepiprasegu
* Meresool
* Basiilik
* Tassike kummeliteed





Õhtul veel modellid ja varsti ma uinusingi ;)

Täna on päike väljas ja tõotab tulla imeline päev!

I can and i will, just watch me!!!










10 kommentaari:

  1. Kui plaanite ka TÜ Akadeemilisse Spordiklubisse tulla, siis soovitan valida ükskõik milline Maris Tamme trenn, ise muidugi soovitaksin BodyPumpi. Kui tulete esmaspäeva või reede õhtul, siis sinna tundi ilmselt piletit ei saa (püsikliendid on enne tunni täis broneerinud), aga teisipäeva pärastlõuna, kolmapäeva keskpäev ja laupäeva keskpäeval on ka Marise Pump täitsa olemas. Samuti on TYSKis jõusaal kolmel korrusel, mida peetakse üheks paremaks Tartus. Tere tulemust klubisse, mille klient olen mina juba 3 aastat. ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kindlasti tuleme sinna ka! Mul juba see ka välja vaadatud. Mulle tegelikult BodyPump meeldib väga. Mitte, et see oleks kerge vms, ei tegelikult ju raske, kuid seal pole nii keerulisi samme ja asju, muidu on nii, et terve trenn vaata, kas teed õigesti miskit ja tolku pole miskit.
      Kindlasti tuleme ja ehk võtamegi kohe selle ette ;)

      Kustuta
  2. Soovitan ka TYSKI! Seal hakkab sulle meeldima.

    VastaKustuta
  3. Kui Arcticusse plaanite tulla, siis mul on stardipakett (2 tk), millega saab minu kaudu 3 järjestikku päeva tasuta trenni teha.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sandra me oleks sellest väga väga huvitatud :) Arctic mu sõbranna lemmik oli kunagi, sealne tehnika jne. Ja bassein.
      Mis tingimustel jne :)
      Ehk kirjutad mulle palun merlinsaretok84@gmail.com

      Kustuta
  4. Tubli! Ja tore,et sul sõbranna kõrval,kes vahest seiskuda tahtvat mootorit taaskäivitada aitab. Seltsis on ikka segasem.
    Ise pole küll kordagi jõusaali jõudnud. Peale 2 sünnitust on lisakilod kõikunud ja kaalule pole ma juba üle aasta soovind astuda,aga eks ma siin vaikselt pusin oma figuuriga,keelates endale magusat jne. Olen pikka kasvu ja mul need lisakIilod jaotuvad kuidagi sujuvamalt :),aga no 10-15 kg oleks hea seljast visata.Armastan kiirkõndi ( 12 km metsaring- elan maal),aga kuna teatud põhjustel raskendatud nii pikalt päevas endale vaba aja leidmine,siis ostsin hiljuti jooksulindi. Klapid pähe ja 90 minutiline trenn kiirusel 6 - 7,5 km/h läheb lennates. Eelistaksin iga kell oma metsaringi,aga lepin ka Kettleriga. Sulle soovin mõnusat kulgemist. Tasa ja targu,kiiret ju pole!
    "Kommenteerija" :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Metsaring on supper ;) Värske õhk ja kui veel päike ka piilub, nagu viimastel päevadel, mõnus ;) Kuid no jooksulint ajab ka muidugi asja ära :)
      Soovin Sulle südamest edu Sinu soovide täitumisel ja anna teada, kuidas läheb vahepeal ;)
      Aitäh armsa kommentaari eest ;)

      Kustuta
  5. Mel mine ujuma. Päriselt, ära põe. Mine kasvõi päeval, siis vähem rahvast. Sa ju päeval oled kodune? Ujumine on suurema kaaluga inimesele parim, lisaks rahustab ja lõõgastab. Pärast saun ka otsa veel. Soovitan soojalt.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No olen jah praegu kodune. Uhhh võtan end kokku ja käin ära, pekki küll, nii ei saa ju eks. Ujuda on tõesti mõnus ja hea ja ma tahan seda väga!

      Kustuta