kolmapäev, 10. veebruar 2016

Minu teisipäev 09.02.2016 ;) Konservikarbi saaga :D


Hei-hei, aeg on kirja panna eilne päev, ehk teisipäev. Kaks päeva olen ma suutnud korralik olla :D Loodame, et see jätkub!  Väike pildike siia neile, kes mulle oma negatiivsete kommentaaridega ära üritavad panna. Elage oma elu, see õelus ei tee mulle halba, vaid  kõik tuleb teile endile tagasi... Mida külvad seda lõikad ;)


Nii kurjad sõnad kohe. Aga ju mul oli see vaja välja öelda. Tegelikult ma tahaks iga päeva lõpus kirjutada oma toidupäevikut, mitte hommikul tagant järele aga no vaatame, praegu on vaja tubli olla ja see on väikseim probleem.

Eile oli mul uimane ja vihmane päev. Peake oli paks, isegi valutas, olin omaette, lugesin ja toimetasin kodus. Erilist miskit ei toimunud ja midagi põnevat teile jagada pole kahjuks. Liigun kohe oma toitumise ja trenni/liikumise juurde.

Minu trenn/liikumine

Trenni ma eile endiselt ei teinud. Ma üritan täna endale spordiklubi pääsme hankida, minust kodustreenijat ei saa ja ma tõsiselt igatsen jõusaali. Miks ometi need spordiklubid niiii kallid on? Eks ma natuke mõistan ka, see on ju ka äri ja kõik tahavad elada. Mitme otsaga asi, kuid kallid nad on. Kuid siit küsimus, kas tervisele panustamine on kallis?

Eile mul erilist tuju millekski polnud, kuid õhtul otsustasin, et lähen jalutan, vähemalt 5km, et keha saaks ikka lõpuks liikuma. Jaa see pole trenn, ma ei peagi seda trenniks, kuid see on liikumine ja iga liikumise ma kirja ka panen! Üleüldse ma ei tea, miks ma seda kogu aeg korrutan, ma ei pea ju mingile anonüümikule midagi selgitama.

Võtsin pisema tüdruku ka kaasa ja nii me jalutasime 6.57km, kodust Anne kanalini ja 2 ringi ja koju tagasi. Ilm oli soe ja rahvast palju. Enamus jooksid. Vihma küll tibutas, kuid meid see ei häirinud, mõnus kvalteetaeg igas mõttes!





Kokkuvõte: 6.75km jalutamist


Minu toitumine ;)

Hommik ;)

Ma olen avastanud enda jaoks avokaado. Apppi, kus ma varem olin. See on lausa imeline. Praegu ma söön seda küll lihtsalt oma rösti peal, kuid hakkan katsetama igasugu asju sellega. See on imeline, pipart/soola või sidrunipipart peale ja voilaa. Mina hetkel kasutan tegelikult küüslaugupipart. Igatahes on see leivalise peal parem, kui mis tahes sink vms...Ja need head rasvad. Ma kohe tunnen end ilusama ja tervemana :D

Hommikusöögiks oli lihtne munapuder, kõrvale hakitud redist ja 2 viilus 100% rukkijahust täistera rösti, kuhu ma panin peale avokaadot. Meresoola kasutasin ka. Enne hommikusööki jõin tassi musta kohvi ja peale hommikusööki Teazy Teatox(LINK) hommikutee.

* Kahest munast tehtud munapuder(ilma piima ja jahuta)
* Natuke redist
* 2 viilu 100 rukkijahust täistera rösti
* Natuke avokaadot
* Meresool
* Must kohvi
* Teazy Teatox hommikutee



Selle tahvli, mis seal taga Merlini tervem,  säravam ja saledam elu, selle kinkisid mulle armsad sõbrad Getzu ja Fonx jõuludeks. Meeletult ilus on see!



Lõuna ;)

Lõunaga oli natuke keerulisem, selleks, et lõunat süüa, pidin ma vaeva nägema ja retsima natuke. Kuid jäin terveks ja söök sai ka söödud. Ostsin nimelt mingi konservi, lõhe omas mahlas. Tundus hea ja nii odav. Kahjuks aga ei ole mul konserviavajat ja pidin seda noaga avama, eriti ilus see vaatepilt ei ole, kuid ilmselt konservi taha ma nälga ei sure. Õnneks ma tarbin konserve VÄGA harva. See lõhe mulle väga ei maitsenud, vähemalt peale seda pingutust oleks oodanud paremat.

Nüüd ma saan endale hästi korraliku ja hea konserviavaja, sellise, et kaane ääred ei jää teravad, saad kaane tagasi peale panna jne. Vist selle kurikuulsa Tuperware oma ;) Ma loodan, et saan. Andsin vihje.

Lõunaks oli lõhe omas mahlas, kodujuust ja kirsstomatid. Peale raputasin küüslaugupipart.

* Lõhe omas mahlas
* Kodujuust
* Kirsstomateid veits
* Küüslaugupipar





Õhtupoolik ;)

Üldiselt söön ma 3 toidukorda, hommik/lõuna/õhtu. Kuid eile tundsin 16 ajal, et kõht on tühi juba. Otsustasin süüa Nutriless (LINK) kanasupikese. Veendusin taas, et see on niiii hea. Ma jumaldan seda. Ja kõigest vaid 122kcal. Kõhu tegi täis ja üsna pikalt tundsin raskustunnet.

* Nutriless kanasupp



Õhtu ;)

Õhtusöögiga oli nii, et kõht oli ikka suht täis ja oli raske olla miskipärast. Pakun, et ma sõin päeva jooksul palju rasva(lõhe, avokaado) ja valke. Tulin jalutamast koju ja no ikka oli selline punnis kõht ees. Kuid siis järsku tekkis nälg. Midagi rasket ma süüa ei tahtnud. Keerasin kokku kodujuustu salati suitsukanaga, natuke kirsstomateid ja küüslaugupipart ka.

* Suitsukana nahata
* Kodujuust
* Kirsstomat
* Küüslaugupipar
* Teazy Teatox tee



Sõin selle ära, jõin peale Teazy Teatox(LINK) õhtutee ja arvasin, et uinun varsti. Ma kuidagi nii tahtsin varem magama minna, et tuleks uus päev. Ei teagi miks, ootan vist mingeid uusi elamusi ja emotsioone.



Aga ma ei jäänud magama, sest mul oli kõht meeletult tühi. Jõin vett kogu aeg, pesin hambaid, siplesin. Kuid pidasin vastu, teadsin, et hommikul ootab mind imeline hommikusöök ja lõpuks ma selle mõttega uinusin. Aga sellist õhtust nälga pole ma ammu tundnud. Kuigi õhtupoolikul kuni nii 19.30ni olin ma ägisemas.

Vee kohta ma ei oska midagi öelda, ilmselt ma ei joonud piisavalt. Ja muud erilist polegi...

Vastlapäevast ka, eile ju oli vastlapäev. Liugu ma ei lasknud, hernesuppi ei söönud, kuigi oleks tahtnud, kuid ma ei tea miks ma ei keetnud, kukleid ei söönud. Jumal ole õnnistatud, et mul magusasoont pole. Lastele aga ostsin ikka kukleid ;)



Ahjaaa, eile sai ju mul aasta täis. Täpselt aasta olen ma kaalu jälginud ja kokku kaotatud -27kg! Palju õnne mulle ;) Olen nüüd targem, tugevam ja natuke ilusam ja julgen vastu astuda järgmisele kaalulangetus aastale, loodan, et järgmisel 9ndal veebruaril on muutused kolossaalsed ja võimsad!

I can and i will, just watch me ;)









1 kommentaar:

  1. Mina olen ka nii meelestatud, et kui trenni ei jõua, siis vähemalt väike jalutuskäik on ka abiks, liigutamine siiski ju! Sa oled tubli! :),

    VastaKustuta