laupäev, 13. veebruar 2016

Merlini -60kg sai täna ühe aastaseks! Juhuuu blogi sünnipäev ;)


Hei hei hei, mu armsad blogisõbrad ;) Täna on mul põhjust juubeldamiseks, tähistamiseks ja šampanjakorgid lennaku!!! "Merlini -60kg ;)" sai täna ühe aastaseks! Wohooo, palju õnne mu kallile blogile, mulle ja ka teile kõigile, kes te usinasti minu blogikest loete ja kaasa elate!

Ilma teieta ei oleks seda, mida olen saavutanud selle aastaga! Ma poleks iial osanud oodata sellist edu. Tänase seisuga on mu lehel 1000-2000 külastajat päevas, aastaga on see minu meelest päris edukas saavutus. Olen olnud pidevalt blogtr.ee Eesti blogijae TOP100s esi kümnes, mitu kuud lausa esi kolmikus. Ja olin lausa ka esimene.Olen käinud ka Eesti Blogiauhindadel, sain 24st kohast 12nda vist. Ja see kõik on lihtsalt niiii äge. Ma ei uskunud, et sellest saab midagi nii suur, minu jaoks on see suur ja ma aina arenen, õpin ja muudan oma blogikese veel paremaks. 

Ma tänan teid kõiki, kallid lugejad, te olete mulle armsad, teie kirjad ja kommentaarid on armsad ja alati oodatud. Kui te näete, et midagi võiks muuta, või midagi lisada, siis kirjutage mulle, teeme koos selle blogipesa paremaks. Tahan, et teil oleks siin hea ja vahva olla. Ma tänan teid, et mul olemas olete!!! Olete armsad ja kallid ;)

Kerit, sinule teen ma šampuse välja, sest sina olid see, kes mulle aasta tagasi ütles, et tee blogi, õpetasid blogerit kasutama jne. Aitäh sulle, oled 1 suur osaline siin!

Tahan tänada ka teisi blogijaid, Karmenit ja Mariliisi, teiega hakkasin alguses suhtlema ja olite mul nö esimesed blogisõbrad. Teile tuleb õhtusöök korraldada. Ja muidugi kõiki teisi blogijaid, teid on palju, kes mulle armsaks saanud. Laurast Margitini välja :D Nimekiri üsna pikk...

Tänan ka oma koostööpartnereid, suur tänu, et olen saanud nii palju vahvaid asju proovida ja nautida ;)

Ahjaa tulge vaadake ka minu blogi Facebooki lehte (LINK), seal käib väike pidu täna ja ka külalised saavad kingitusi. Tulge pange like: SIIN ;)

HIPP HIPP HURRRAAAA!!!















10 kommentaari:

  1. Palju palju õnne!

    VastaKustuta
  2. Pidu! Palju õnne ja kindlat meelt! Su blogi on väga vahva ja üks lemmikutest!

    VastaKustuta
  3. Palju õnne!
    Mul on hea meel, et sulle on tänaseks juba päris palju uusi ja põnevaid koostööpakkumisi tehtud ja soovin, et saavutad ka oma eesmärgid. Tee on pikk ja käänuline, kuid saad hakkama! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh armas Karmen, eks ma siin pusin jah muudkui, praegu eriti hull power sees ;)
      Aitäh sulle pisike ja sa oled mul ju väike motivaator ka alati olnud ;)

      Kustuta
  4. Hurraaaaa! :) Sa olid esimene blogi, mida ma lugema hakkasin, kui ise blogimist alustasin. Teine oli Karmeni oma :) Mulle sellised kodukootud asjad meeldivad.
    Lase edasi! Tunnustav laks tagumendile kah! Hoo tõukamiseks või nii :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Lasen edasi ;) Wohooo!!!
      Ja teie Karmenitega olite mul Karmeniga esimesed. No Mallukat ja Marimelli ma lugesin aga muidu ei.
      Vahvad olete mul mõlemad ja laks andis hoo sisse ;)

      Kustuta