teisipäev, 9. veebruar 2016

Minu esmaspäev 08.02.2016 ;) Jälle uus algus? Okei, 90kg, #mallukagavormi, Tervislikud jutud jaa niiii edasi...


No hei hei hei! Ma pole niiiiiiii ammu midagi asjalikku kirjutanud, kindlasti mõtlesite, et andsin alla ja lõpp sel lool. Ei ole ma tegelikult miskit alla andnud. Kes on mu insta jälgijad, või vaatavad, mida ma erinevates gruppides teen, siis teavad, et miskit ma ikka pusin ka. Küll aga jah olen ma jätnud oma blogimise ja tähtsad asjad unarusse. Ma ei hakka lahkama siin, et miks jne. Sel pole mõtet.

Mis vahepeal juhtunud on?

Mul on emotsionaalselt natuke rasked ajad olnud. Mis natuke. Tegelikult päris rasked. Mitte ainult toidu ja trenniga seoses, vaid peas möllavad erinevad tunded ja olen suht pea laiali viimasel ajal. No ei saanud kirjutamise soonele. Pidin natuke oma elukese järele mõtlema ja ennast kuidagi leidma. Mingeid uusi tuuli mu elukeses ei puhu, kuid kõik on jumala sassis ja tegelikult ma ei tea ka mida ette võtta ja lasen asjadel ise paika loksuda. Ajan siin mõistujuttu vist täiega...AGA, kui ma praegu kohe ka oma eesmärkidega tegelema ei hakka ja uimerdangi pilvedes, siis juhtub see, et kõik kukub üldse kolinal kokku.

Ühesõnaga KOOL, TOITUMINE, TRENN, BLOGI - IM BACK!!!

#mallukagavormi

Ühel ilusal päeval märkasin ma hullu sagimist Malluka grupis Tervislikud jutud(LINK). Mallukas tegi üleskutse seal ja oma blogis,  kahe kuuga vormi?! #mallukagavormi. Ma täpselt ei mäleta, no sarnane selle Hersi BFitiga.  Enne pildid, pärast pildid, kahe kuu jooksul kajastamine oma tegevusest, pärast igavesti kihvtid inimesed hindavad jne. Algul ma mõtlesin, et osalen ka, kuid jäin piltidega hiljaks ja osalen niisama, st ma ei võistle, kuid ergutan neid, elan kaasa ja motiveerin ennast ka ja kajastan ka oma tegevust Malluka grupis. Ühesõnaga teen kõike täpselt samamoodi, kuid mina ei saa auhindu, kui ma isegi peaks tubli olema. Osalejaid on palju ja kõik igavesti vinged naised. Auhinnad on vinged ja tulge gruppi Tervislikud jutud(LINK) ja tšekkige asja ;)

See grupp on üldse üliäge. Kõik mega sõbralikud, motiveerivad teineteist, elavad kaasa, soovitavad. Pole mingit üleolekut, ülbamist jne. Ja kõik on jube tublid ja mega aktiivsed. Nagu suures sipelga pesas oleks. Meid erinevaid, on suuremaid, väiksemaid, pikemaid...Kuid kõik on lõbusad ja lahedad. Mallukas sa tõid nii paljudele moti tagasi ja kallidmusidpaid sulle!

Ma korraldasin ise ka seal ühe challengi Endomondos. Tervislikud jutud;) Kõnni challnege ;) (LINKÜhesõnaga võidab see, kes kuu ajal jooksul kõige rohkem kilomeetreid läbib. Auhinnad ja puha ;) Seal väga kihvtid naised koos, meid 92 ja kõik kõnnivad muudkui!!!

Vot selline lahe grupp ;)

Ja ei mind pole Süües Saledaks grupist välja visatud, ma ise pole sealt ka ära tulnud. Mõlemas grupsi tegutsen aktiivselt. Mul on mõlemas grupis vahvad inimesed ja tahan nendega suhelda. Koduks jööb mul ikka Süües Saledaks grupike!!!

Aga ma lähen nüüd oma päeviku juurde. Kuna kõik naised on järsku niiiiii tublid, siis ei saa minagi ju kuidagi kehvem olla ja tõesti mott on laes, sest ma ei tea, järsku käis mingi pauk ja kõik nii äge lihtsalt!

Trenni ma eile ei teinud. Ei liikunud ka üldse. Ma õppisin.

Minu toitumine ;)

Hommik ;)

Kõigepealt jõin tassikese musta kohvi. Nagu ikka. Ja siis tegin kerge omleti, natuke sinki, tomatit ja kurki, peale meresoola ja nomnomnom...Ahjaa, mul ei ole praegu head õli, ega kookosrasva/õli, praadisin mingi odava margariiniga...No 1 kord natukene, vast pole hullu.

* Kaks muna
* 4 viilu taist sinki
* Natuke tomatit
* Natuke kurki
* Meresool
* Must kohv




Lõuna ;)

Lõunaks sõin ma Nutriless(LINK) kanasupikese. See oli niiiiii hea. Mõnus tummine, maitse oli oivaline ja mulle meeldis kohe väga väga see. Kiire valmistada jne. Ühesõnaga kavatsen ma teha nüüd ühe Nutriless(LINK) eksperimendi, mida hakkan ka blogis kajastama. Jaaa ma päris kõiki toidukordi ei asenda vist nende toodetega, mõtlen pingsalt järele. Kuid tahan sellise kuuri/eksperimendi läbi teha ja no äkki teistel ka huvitav jälgida. Sest igal pool gruppides Nutrilessi(LINK) toodete kohta küsimusi muudkui tuleb.

See supp mulle maitses, see on oivaline!!! Ja pean tunnistama, et täitis kõhtu ka. Kohe nagu ei saanud kõht täis, kuid varsti oli ja tükiks ajaks.

* Nutriless kanasupp




Õhtu ;)

Õhtuks tegin kerge hakkliha/aedvilja paja, koorese, kasutasin tavalist hapukoort(ja ma päriselt imestan, et ma julgesin seda kasutada), kõrvale natuke redist, meresoola ja voilaa, ime hea oli. Odav, lihtne ja maitsev.

* Hakkliha
* Aedviljasegu(kahjuks ei mäleta täpselt, mis seal sees kõik oli)
* Hapukoor
* Redis
* Meresool




Vett tarbisin päeva jooksul vist normaalselt. Ma ei oska kunagi öelda, et kui palju, sest ma ei jälgi ja tegelikult ma ei teagi, kui palju ja kas on piisavalt jne. Kuid see asi saab ka kohe lahendatud!!!

Süssareid oleks ju võinud ehk olla. Hommikul mõni leivaline omleti kõrvale!? Vahel ma ikka söön ka.

Kaloreid ma praegu ei viitsi kokku arvutada, ilmselt neid on vähem, kui peaks, kuid mina olen elujõuline ja ei kuku kokku ja igati krips ja kraps.

Eilne kaal oli täpselt 90kg. Uuel esmaspäeval teen sellise nädala kokkuvõtva postituse koos kaalumisega. Ja vaatame, mis saab!

Tuju on hea, mott on laes!

Näitan paar viimasel ajal tehtud pildikest ka teile ;)






Bye bye,
teie Merlin!!!






18 kommentaari:

  1. Lõpuks ometi! Ootasin Sinu postitusi juba väga ;)
    Sa näed väga ilus välja ja aina nooremaks muutud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh armsa kommentaari eest ;)
      Loodan, et jäängi nüüd lainele ;)

      Kustuta
  2. Merlin! Su toitumine on ju tegelikult korras, kuid jääb mulje, et sa ei saa kindlasti päevas 10 000 sammu täis. Võib-olla jääb see hoopis 4000 kanti keskmiselt. Ma siiralt soovitan sul selle 10 000 sammu nimelgi pingutada, kui konkreetselt trenni jaoks tahet või viitsimist vms pole. Inimesed, kes tavaliselt nii palju samme ei tee, märkavad juba kahe nädala juures muutusi :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kindlasti ei saa ma oma samme täis. Sest, kui ma sihilikult ei lähe kõndima, siis niisama ma jala ju ei liigu, kooli/külla, linna vms. Kuigi ja peaks. See on väga suur miinus. Ma võtan hoogu ja üritan käima hakata taas.
      Kuid ma tahaksin niiiiiii väga trenni, spordiklubisse, jõusaali. Niiii niii väga. Raha njetu :/

      Kustuta
  3. Miks sina siis ei kõnni kui juba võistluse tegid?

    VastaKustuta
  4. Jälle "alustan otsast" ja hakkan jalgratast leiutama ja mingeid pulbrisöömise eksperimente tegema. Tegelt on süsteem väga lihtne - liigu piisavalt, söö õigeid asju, PÄRIS toitu ja kilod lähevad. Ma ei saa aru sellest pidevast leiutamisest. Järjepidevus on asja võti, mitte üles-alla hüpppamine nagu Ameerika mägedel.. kord viitsin, kord ei viitsi.. lülita oma emotsioonid välja ja hakka TÖÖLE oma eesmärkide nimel! Minu arust oled Sa viimased eiteamitu kuud ikka ühesugune välja näinud, ei ole seda muutust kuskil. Suvi on mõne kuu pärast! Edu.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jälle jah, kujutad ette JÄLLE. Olen ma ainus kaalulangetaja, kes mitmendaid kordi uuesti ja jälle alustab?! Vaevalt.
      Kuid ma vähemalt üritan ja ei lase end häirida Sinust ;) Ja üritan kasvõi 100 korda, kuid küll ma kuhugi jõuan ka!!!
      Ootan ise ka suve meeletult ;)

      Kustuta
    2. Ja Sina ei peagi aru saama! Minu keha, minu tervis, söön kasvõi liiva mererannast.
      Elame ikka igaüks nii, nagu tahame.

      Kustuta
    3. Ja kui alustabki jälle? Mis sellest? Kuidas see sinusse puutub?
      Mu ema on aastaid üritanud, nüüd lõpuks alles vist hakkab saavutama oma eesmärke.
      Las inimene avastab ja katsetab, mis see teiste probleem on?

      Kustuta
    4. aga mina küll ei tundnud, et siin oleks tegu õela kommentaariga. Pigem tough love tüüpi sõnavõtuga. Mul oleks just vaja, et keegi mind nii enda mugavustsoonist välja kupataks. Kuid ma räägin enda eest. Edu sulle.

      Kustuta
  5. Tubli, et ergutad teisigi!
    Endomondo on alustuseks väga hea, saab ikka väga palju tahtmist juurde.
    Vapralt edasi! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ikka edasi ;) Jälgin sind ja elan sulle ka kaasa, sa tubli.
      Kurb, et mõned ei saa aru, et see teekond ei käi sirge joonena. Tuleb palju tõuse, mõõne ja peatusi.
      Endomondo vahva jah, saab ennast motiveerida ja need challengid ;)

      Kustuta
  6. argh see kõndimise teema on ja niii raske. 10 000 sammu päevas on ikka keeruline täis käiia. Ma käin jalutamas veel trennile ja muidu ringi liikumisele lisaks ja no telefon näitab ikka, et ei tulnud täis... kuigi tegelikult jooksmas käies ei kanna telo kaasas ehk samme ei loe, tahaks lihtsalt kõndimise pealt need täis saada. Aga kui väljas päevotsa siin Belgias vihma sajab siis pole ikka eriti midagi teha :( tuleb toas edasi tagasi päev otsa käia vist :D
    Aga edu sulle !! Hoian pöilalt ja proovin ka mallukaga vormi saada :)

    VastaKustuta
  7. Kuhu kadus see jõulude-aegne Merlin, kes pakatas õnnest ja armastusest? Naudi taasleitud armastust ja kõik muu tuleb iseenesest...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma ei tea kuhu ta kadus...Kurb, et ma muutun, mu emotsioonid muutuvad jne...Saavutasin täiusliku õnne ja rahu, kuid jälle uued tunded ja emotsioonid.
      Kas inimene kunagi üldse on rahul kõigega`?
      Kuid tänud meenutamast seda aega ja leian end taas :)
      Kõike kaunist!

      Kustuta
  8. Tavaliselt ma ei kommenteeri midagi, aga see kord ma ei saa ütlemata jätta: Sa oled väga tubli! Jälgin su blogi koguaeg ja ootasin ka juba, millal sa jälle postitad :) Selle ühe anonüümse kommentaari peale tahtsin öelda nii palju, et kõik inimesed on erinevad ja mis ühe jaoks tundub lihtne ja loogiline, on teise jaoks raske. Sa ei saa eeldada, et kõik lihtsalt järsku mõtlevad loogiliselt ja saavad ilusateks ja täiuslikeks? Küll oleks elu siis ju lihtne :D ja väga väga IGAV! Meil kõigil on omad raskused ja sinu võime neid tunnistada, aga siis ikkagi iga lause positiivse noodiga lõpetada, on imetlust väärt! Ja pealegi, ei ole tähtis ju kui mitu korda sa kukud, vaid kui mitu korda sa jälle püsti tõused ja edasi üritad! Ole tubli! :)

    VastaKustuta
  9. Mitte uus algus vaid jätk sellele, kus pooleli jäi. Pidevalt uuesti alustades,tekitab see endas minumeelest veel rohkem pahameelt. Et JÄLLE ei olnud tubli ja pean otsast alustama. Minu jaoks on see pooleli olevast kohast jätjamine kuidagi pehmem variant. Eesmärgid on ju endiselt samad, algus on ammu tehtud, kui kilosid kadunud. Enam ei pea eesmärke seadma ja hakkama leiutama midagi, kõik on juba teada, vaja vaid taas reele saada. :)

    VastaKustuta