teisipäev, 23. veebruar 2016

Minu esmaspäev 22.02.2016 ;) Kaalumine ka!!!


Hei hei hei! Ma ausalt hakkasin postitama eelmise nädala puudu olevaid päevi, AUSÕNA hakkasin, kuid ma ikka ei viitsi. Ma ei saa enam aru, kuna ja mis oli ja lihtsalt ei viitsi. Väga väga vabandan. Kes ikka väga tahab teada, mida ma ikka tegin ja kui palju ma ikka sõin, siis kirjutage mulle. Aga tagant järgi ma postitada ei viitsi ja ei postita. Ma mitte kunagi ei jäta sellist vahe sisse oma päevikus, sest minust ei saa iial tagant järele kirjutajat. Lähen siit kohe edasi, uus nädal, uued postitused ja üritan selle kirjutamisega järje peale saada. Oleks, et 1-2 päeva aga 5 päeva on raske tagant järele kirja panna, ma ei ela väga igavat elu ja tahaks ju kõigest natuke kirjutada. Sorry, sorry, sorry!!!




Ühesõnaga sellist eraldi kokkuvõtvat postitust ka ei tule. Kirjutan lihtsalt ära, et ma olin eelmine nädal eriti tubli, täis suurt motivatsiooni ja tahtejõudu. Olen endiselt rajal ja täna on 10s? päev vist, kus ma olen eriti tubli. JA SEDA NÄITAB KA MINU KAAL! Lõpuks ometi ta hakkas liikuma!!! Juhuuu. Eile hommikul astusin kaalule ja olen kaotanud nädalaga 1.2kg. Mu kaal oli eile hommikul 88.8kg! Ta langes!!! See andis mulle veel rohkem jõudu ja tahtmist ja ega siin muud polegi, kui tuleb võtta päevake korraga, anda endast kõik ja nii ta läheb. Toitumise kohta ütles ka mu nõustaja, et teen häid valikuid, eks ole mul päevakesi, kus on midagi viltu, asendan toidu pulbriga, või võiks rohkem süüa, kuid valikud on mul head ja nagu näha siis see toimib ka! Juhei!

Eelmise esmaspäeva kaal 90kg
Selle esmaspäeva kaal 88.8kg

Nädalaga kaotatud -1.2kg



Minu trenn/liikumine ;)

Eile ma trennis ei käinud ja erilist liikumist ei olnud. Ilm oli nii õudne, et isegi kooli ma ei tahtnud jala minna. Pm kohe natuke väljas olles olin ma nagu üks suur lumememm. Ja siis üleni märg. No ei kipu selle ilmaga jala kuskile. Ja kellele jäi silma sõna KOOL, siis jah ma olen nüüd ka kooli suhtes eriti tubli ja käin korralikult koolis. Õhtuti hetkel. Arvestused tulevad 4 nädala pärast, kuid tahan ikka asju jooksvalt teha ja püüan iga päev korralikult kohal käia.

Aga natuke kodus liigutasin ma end ikka.

* 2x50 jalatõstet üle tooli
* 2x30 kõhulihast
* 2x20 kükki

Pole küll midagi erilist, kuid midagigi.


Minu toitumine ;)

Hommik ;)

Eile siis oli see paha hommik, kus ma ei söönud. Mul pole ammu sellist päeva olnud. Olen väga pikalt ikka korralikke hommikusööke söönud. Ja mulle meeldib hommikust süüa, ma lausa naudin neid. Kuid eile oli mul kõht nii punnis ja paistes ja polnud isu. Ma võtsin antibiootikume 5 päeva, ehk sellest? Ühesõnaga isu ei olnud ja ma ei söönud ja jõin ainult tassi musta kohvi.

* Tass musta kohvi


Lõuna ;)

Lõunaks mul endiselt ei olnud isu, iiveldas kogu aeg, mõtlesin küll, et teen endale miskit, kuid juba mõtlemine ajas ülesse. Kuid üritasin ikka midagigi süüa ja sõin kausikese Nutriless (LINK) kanasuppi. See jäi sisse ja oli enam vähem.

* Nutriless kanasupp


Õhtu ;)

Õhtut ma sõin oma sõbrannaga, kes minu juures peatus eile. Õhtusöök oli alles peale 20. Jõudsin koolist enne 20 koju ja siis mõtlesin, et teen midagi kerget ja kiiret.

Kuna ma sain nädalavahetusel oma Tupperware asjad kätte, siis tahtsin katsetada oma uut ja uhket Extra Chefi, mis hakkib, purustab, vahustab jne...Tupperware ei saatnud mulle neid asju tasuta, ei saatnud mitte keegi mulle neid tasuta. Ostsin täiesti iseenda raha eest ja see pole kuidagi reklaam.

Õhtusöögiks praadisin pannil broileri maksa juurikatega ja kõrvale tegin salati oma Extra Chefis.

* Broileri maks
* Juurviljasegu
* Tomat
* Kurk
* Paprika
* Sibul
* Meresool
* Viiepiprasegu


See on mu sõbranna Marju tehtud pilt. Temal ikka palju ilusam :D

Minu tehtud pilt eilsest õhtusöögist.

Tupperware Extra Chef!!! Sellega ma hakkan nüüd igasugu asju katsetama ja teile ka näitama!
Olen rohkem, kui rahul ;)

Selline salat tuli välja, kiirelt ja mugavalt ;)

Vett jõin päeva jooksul normaalselt, ma arvan. Kuid selline puhitus tunne ja iiveldus oli mul kuni õhtuni välja. Hea, et üldse süüa miskit sain. Kuid hommikul iiveldas rohkem, õhtul oli leebem see asi.

22 ajal tuttu ja esmaspäev oligi läbi!


Ma olen nakatunud Tupperware viirusesse, ma tahan sealt niiii palju asju, kohe väga väga palju asju. Ma ei tea, kust ma selleks kõigeks raha saan, need on ju niiii kallid, kuid ma niii tahan. Olgu rahu, ma hulluks vast päris ei lähe.  Tegin sellise väikese kingituse endale ja mul nii palju retsepte, mida kõike siin tegema ja katsetama hakkan. 


Isegi ema ei too mulle ja lastele enam kommi, ikka head kraami :D




Aga olgu sau!
I can and i will, just watch me!


4 kommentaari:

  1. Kaalu vahe on 0.2 kg... või läks sul midagi sassi? 90-89.8 = 0.2 kg.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Läks sassi :) -1.2kg ikka :) 88.8kg :)
      Tänan tähelepanu eest ;)

      Kustuta
  2. Väga tubli oled! Kaal liigub ;)

    VastaKustuta
  3. Hea lugeda kohe! Igas reas ja lauses on energiat ning tahtmist! Nakatad mindki tagasi rajale astuma.Viimaste päevade stress on rusuv olnud ja käsi kipub valesid valikuid külmiku juures tegema.Tegelikult on aga kõik mõtlemises kinni.
    "Kommenteerija"

    VastaKustuta