kolmapäev, 17. veebruar 2016

Minu teisipäev 16.02.2015 ;)


Hei ja mõnusat kolmapäeva kõigile! Taas on päike taevas ja mul meeletult hea power sees. Kevade tunne ka veidike hakkab peale tulema. Ootan seda väga! Tahan valgust, päikest ja hästi palju energiat ;)

Aga panen kirja eilse teisipäeva! Midagi sellist, mida teiega siin jagada, mul ei juhtunud. Oli tavaline päev ja ajasin tavalisi asju. Kuid oli tore jne.  Eile me sõbrannaga trenni ei läinud, ajaplaanid läksid veits viltu. Nii, et toitumise juurde...

Minu toitumine ;)

Hommik ;)

Endiselt on mul sõbranna külas ja hommikusööke naudime me koos. Kohvitame jne. Väga mõnus on see. Ja teate ma tõesti armastan hommikusööke, ma ootan neid ja need on päeva parimad.

Kõigepealt ärgates jõime õhtul valmis pandud sidruni vett, toasooja.


Ja siis hommikusöök. Eile sõime üsna toekalt.

* 2 praemuna
* Natuke šampinjone
* Peekon
* Natuke kurki
* Poolik punane apelsin
* Meresool
* Viiepiprasegu
* Must kohv





Lõuna ;)

Lõunaks sõin ma taas Nutrilessi (LINK) kanasupikest. Arvake, mis te tahate, kuid mulle see maitseb, täidab ka kõhtu päris pikalt ja hetkel ma jätkan ;) Kas just iga lõuna vms, seda ma ei tea VEEL. Kuid minu keha ja ma tunnet ise, mis on õige või vale mulle. Näljas ma pole, energiat on küllaga.

* Nutriless kanasupp

Õhtu ;)

Õhtul käisin ma kalal. No olgu Konsumis ja märkasin head kala pakkumist. 5.99€ oli vikerforelli kilohind ja ostsin terve kala. Ma jumaldan kala, see on kasulik ja tahaks üldse rohkem kala süüa.


Õhtusöögiks tegimegi kala ahjus ja salati kõrvale. Hästi lihtsa. Kalale veits kalamaitseainet peale, sisse panin šampinjone, mis tegelikult vist erilist maitset ei andnud.


* Forell
* Salatisegu
* Kurk
* Kirsstomat
* Granaatõuna seemned
* Sidrunimahl
* Viiepiprasegu
* Meresool
* Kalamaitseaine
* Šampinjonid


Tuju on mul hea, motivatsioon on laes ja olen mega õnnelik ;) Eile tegelikult oli mul ka üks oluline kohtumine ja tegin selle olulise inimesega ühe tähtsa kokkuleppe, nii et nüüd ei saa ja ei taha ja ei tohi ma iial peatuda!



I cand and i will just watch me!!!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar