esmaspäev, 1. veebruar 2016

Reklaamid minu blogis...


Hei hei armsad lugejad. Mind vaevab juba pikemat aega üks teema ja nagu ma aru olen saanud, siis teid ka. Aga mina olen seda usku, et alati tuleb kõik asjad selgeks rääkida, kui midagi häirib, siis tuleb seda öelda(teist mõned seda ka tegid) ja leian, et minust oleks viisakas väike selgitus anda. Rääkida, rääkida, rääkida, selle asemel, et endamisi kurvastada/turtsuda või järeldusi tegema hakata. Asjade selgeks rääkimine hoiab suhted korras ja hoiab ära mõttetud tülid. Paraku siin elus juba on nii, et meile ei meeldi paljud asjad, on palju erimeelsust jne. Kuid kõike saab kohandada ja sättida nii, et kõigil oleks hea. Ja selleks tulebki suud avada ja asjad ilusasti ja rahulikult omavahel läbi rääkida.

Teil on õigus, viimasel ajal on mu blogis esile toodud tõesti  vaid reklaampostitused. Olen ka ise sellele mõelnud ja mul on siiralt kahju, et olen teid kurvastanud. Kohe väga kahju on. Mulle on mu lugejad olulised ja kindlasti ma sooviksin, et teil oleks siin hea ja tore olla. Miks need reklaampostitused praegu just eriti silma jäävad!? Lihtne, ma ei ole midagi muud väga postitanud. Sel lihtsalt põhjusel, et jaanuar oli minu jaoks kohutav kuu, me olime lastega põhimõtteliselt terve jaanuari ju haiged. Ma pole saanud korralikult kava järgi toituda, trennis käia jne. Ja pole ka väga midagi kirjutada olnud. Mõtteid ja teemasid on, kuid no need 2 haigust, mis mind tabasid, need ikka surusid mind nii voodisse, kui vähegi sai suruda. Jah ma oleks võinud ju üldse mitte postitada, kuid koostöö tuleb alati lõpuni viia ja sinna ei saa midagi teha. Sellepärast ongi viimasel ajal nii, et minu blogist võis näha ainult reklaampostitusi. Kuid kindlasti mitte ainult. Ju siis teie, kes te väidate, et muud pole, kui reklaam, ju te siis sattusite tooteid tutvustavate postituste peale.

Aga miks on reklaamid minu blogis?

Aga miks mitte? Ma olen saavutanud päris suure klikkide arvu, olen Eesti suurimas blogide kataloogis Top100st kolmandal kohal, pikalt olin ka esimene ja väga paljud ettevõtted soovivad minuga koostööd teha. Blogid on tänapäeval ühed suuremad reklaamiallikad ja turunduses aina populaarsust koguvad võimalused ja leidsin ka mina, et võiksin pakkuda reklaampinda oma blogis. Nüüdseks olen otsustanud, et põhiliselt tutvustan ma teile kaalu ja trenniga seonduvat, kuid minu teekond üleüldiselt tähendab muutumist ilusamaks, tervemaks ja säravamaks, ehk siis muutumist täiuslikuks naiseks, siis olen otsustanud, et tutvustan kõike, mis ühe naiseks olemise juurde kuulub. Ja, kui mul on võimalik sellega nö natuke lisa teenida, siis ma leian, et miks mitte.

Kuid minu blogist ei saa reklaamblogi!

EI EI EI! Kindlasti mitte. Ma pole kordagi mõelnud, et nüüd ainult reklaame lendama hakkab. Blogi põhiteemaks jääb siiski kaalulangetus ja kõik sellega seonduv. Olen nüüd tervem, varsti olen täiesti terve ja kirjutada on mul väga paljust. Ja minu kaalulangetus teekond on ju ka väga pikk, tulemas palju erinevaid projekte, võistlusi. Ja ega siis kaalulanegtusega asi ei piirdu, sealt edasi algab mul ju uus teekond ja kindlasti jätkan ma selle kajastamist. Natuke ma küll laiendan oma blogi, kirjutan vahepeal siis ka ilu teemadel, või no üldse, mis ilusaks ja täiuslikuks naiseks saamise juurde käib. Kuid seda vahel. Põhiliselt jääb teemaks ikka Merlini -60kg ja armsad lugejad, ma üritan mitte teemast väga tihti kõrvale kalduda.

Nagu ma juba mainisin, siis minu jaoks on mu lugejad tähtsad ja ma soovin, et meil kõigil on siin minu blogikodus hea. Te ei pea muretsema, minu blogist ei saa reklaamide blogi ja nüüd hakkan taas postitama kajastusi oma teekonnast Merlini -60kg. Ma pole kordagi mõelnud, et mu teekond katkeb ja enam sellest ei kirjuta. Ei, need kommentaarid olid üsna tobedad. Palun ärge järeldage asju, enne oodake selgitus ära. või küsige, mis lahti. Kuid neile, kes tõesti siiralt kurvastasid, et mis mu blogiga juhtunud on, neile saadan suured kallid ja vabandused ja luban, et vana hea Merlin on tagasi. Reklaame tuleb ka vahel, kuid ärme nimeta neid kuivadeks reklaamideks, ma proovin tooteid ja ma usun, et ma võin üsna naljakalt ja mahlakalt kirjutada, mis erineb palju teiste reklaampostitustest. Kuid põhiline on siiski minu teekond tervema, ilusama ja säravama MINA suunas.

Ma nii loodan, et ma selgitasin asja arusaadavalt ja kui kellegil on veel küsimusi ja soovitusi, et meil kõigil oleks siin hea, siis te teate, mulle võib alati kirjutada ja kommenteerida ja ma püüan ka vastata kõigile.

Ma ei hooli ainult endast, ma hoolin ka teist!!!



8 kommentaari:

  1. jaga meiega ka seda eesti suurimat blogide kataloogi, kus on külastatavuse top. Ma ei teagi mitmes ma olen :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ikka jagan ;)
      Kui suur ja tähtis see top on, kuid top on top :D
      http://blog.tr.ee/pages/static/top100.jhtml

      Kustuta
    2. Kas sul, anonüümne, hakkas pärast oma sapist torget kergem?

      Kustuta
    3. möh? ma ei saa aru, miks sa eeldad, et minu poolt midaig sapist oli. Ma reaalselt ei teadnud, mis topist ta räägib ja kuna ma ise blogin ka siis tahtsin näha, mitmes olen. gosh :D

      aga tulles topi juurde, siis hea tulemus Merlin!

      Kustuta
  2. Mina isegi leian, et ei pea sa midagi selgitama. Kuid see näitas taas, kui inimlik sa oled.
    Mind ei häiri küll miski. Kui ma ei taha lugeda reklaampostitust, siis ma lihtsalt ei loe. Ootan, kui kirjutad enda tegemistest.
    Edu sulle kõiges ;)

    VastaKustuta
  3. Miks üldse midagi reklaamida?
    Su blogi oli enne palju kihvtim.

    VastaKustuta
  4. Aitäh selgituse eest Merlin :)

    VastaKustuta
  5. Hellljeee! Ma tugev 71! P.S. väga muljetavaldav koht sul tõesti ;) Hurraa!

    VastaKustuta