neljapäev, 2. aprill 2015

Nii ootan laupäeva ;) Lõuna-Eesti karikavõistlused kulturismis ja fitnessis ;)

Mina muidugi ei võistle :D Selleks läheb mitu aastat, kui sinnamaani jõuan, kui jõuan. Aga ma olen nii seda maailma armastama hakanud. Kohe huviga tahaks näha, kuidas ja mis seal tehakse. Keegi veel läheb ? Või lausa osaleb ?
Jagan kindlasti ka muljeid :)


6 kommentaari:

  1. Mul on tuttav osalemas - Triin Eensaar. Tema oli alguses ka selline tavaharrastaja, aga nüüd on viimaste kuudega suure muutuse läbi teinud. Ise kahjuks olen Tartust ära laupäeval, muidu läheks kaeks ka.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mariliis ma pildistan ja kirjutan kõik ülesse eksju onju ;)

      Kustuta
    2. Pildista ikka nii, et silm pärast punnis! :) :)
      Ja kirjuta ka jah.
      Ootan.

      Kustuta
  2. Vaatama lähen! ;) Vaja näha mis loodetavasti varsti ka ennast ees ootab..

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Wow Mari see on laheee :) Mind see ees ootab võibolla aastate pärast aga ma ei jäta jonni, korra tahan ka :)

      Kustuta