reede, 24. aprill 2015

Minu väga väike trennikene täna 24.04.2015;)

Kuna aprill nii raske kuu, sest mul oli sünnipäev ja raha enam eriti njetu, siis olin juba mures, kuidas treeningsaali saan. Ok jah, õues ja kodus saab ka kõike teha aga mulle meeldib, kui saan vahelduseks ka klubis käia. Õnneks mu armas klassiõde pakkus mulle kuu lõpuni tasuta kaarti Fitlife, mis asub mulle nii lähedal ka ja saan kenasti kuni uute rahadeni käia;) Mega tänulik ja õnnelik olen;)
Täna siis tegin kiire trenni, lapsel liikumispidu Vanemuises ja sehkendamist nii palju....

* Lindil 15min kiirkõndi ja 5min kiirkõndi 5% kaldega ülesse
* 25 kõhulihast masinal
* 20 käte ja rinnalihast masinal
* 10 selja ja kõhulihast masinal
* Ellipsil 15min. Vaikselt hakkame selle Ellipsiga sõbraks saama:D Aga seda ma ei suuda kunagi esimesena teha, enne pean olema kas kõndinud või sõudnud, kui kohe teen, siis jalad kohe hakkavad vastu.`
* 25 kõhulihast masinal
* 20 käte ja rinnalihast masinal
* 10 selja ja kõhulihast masinal

Ja oligi täna kõik. Aga midagi ikka. Homme aga plaanin kohe pikemalt olla ja kindlasti ka väljas ilma nautida;)

Ahjaa uus pildikene ka siis;) Oma punased püksid ma viskasin nurka, tublid püksid olid, nondega ma ju seda teed alustasin, kahjuks aga VÄGA suureks jäid. Bye Bye püksid:D





9 kommentaari:

  1. Oi varsti saab uusi trenniriideid osta, oh seda rõõmu! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oiiii Kristin tahan seda :) Niii vingeid ja ilusaid asju on ju :)

      Kustuta
  2. Hüvasti punased püksid :) Ma ju ammu juba kiunusin, et lohvakad on :P :)
    Väga viisakad mustad püksid on ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Need on veel jamad, ma lähen varsti šoppama ja kavatsen kenamad trenni riided soetada :D
      Nii kohe tšekin sinu lehele, kas on midagi lugeda juba :)

      Kustuta
    2. Ei veel. Hakkan alles nüüd kribama :)

      Kustuta
  3. äkki tohix küsida kui pikk sa oled. Oled tubli ja innustad teisigi :-)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Muidugi võib :) Olen 170cm pikk :)
      Aitähhh ja püüan olla tubli, see kõik meeldib mulle ja olen õnnelik, et selle sammu lõpuks astusin. Loodan, et teevad seda ka need, kes veel ei julge, või pole motti. See tunne on ülim :)

      Kustuta