esmaspäev, 13. aprill 2015

Minu esmaspäevane kaalumine:) 13.04.2015:)

Seekord siis päris nädalat ei läinud mööda kaalumisest. Kaalusin viimati oma sünnipäeval 08.04.2015, eelmine kolmapäev;) Siis oli minu kaaluks 102.4kg. Täna hommikul ma ei julgenud kaalule astuda. Kohe mitte üldse:( Aga üle mul muud ju ei jäänud ja ikkagi astusin:) Ja voilaaa, ma ei olegi juurde võtnud, kuigi mul on selline tunne. Mul on kõht ees ja raske olla. Aga eiii, mu kaaluke on langenud, küll vähe aga langenud. Tänase seisuga kaalun mina 101.9kg;)  Olen kaotanud 0.500gm:) Pole paha ju? 

Nüüdseks on mu sünnipäeva pidustused möödas, otsustasin end veel veel rohkem kokku võtta ja anda veel suurema maksimumi endast. Ma tean, et ma suudan ja teen seda;) Kahju küll, et ilm selliseks sombuseks on muutunud, mul täna natuke paha tuju, pea valutab, jonn on sees ja sada häda aga kohe lõpetan oma kohvi ja hakkan tegustema;) Ma niii tahan ületada 100kg piiri juba aga ma tean, et pean olema kannatlik ja rahulik. Kõik omal ajal. No aga mul ei ole ju seda aega...Ah ma ei jonni:)
Uus kaalumine järgmisel esmaspäeval:) 

Öelge palun keegi veel, et no ei ole täna kõige rõõmsam ja toredam päev? Ma ei taha üksi sinises esmaspäevas olla:D

09.02.2015-117kg
16.02.2015-113kg
23.02.2015-111kg
08.03.2015-108.04kg
16.03.2015-106.55kg
30.03.2015-104kg
08.04.2015-102.4kg
13.04.2015-101.9kg



6 kommentaari:

  1. No ei ole täna väga õnnestunud päev tõesti. Pole sa üksi ühti! :)
    Ja seda "piiri ületamist" ma tean hästi. Mul vaja see number 6 sinna kaalule nüüd ette saada. Alustasin 8 juurest, hetkel olen 7 ja ideaal on 6.
    Ainult kakskomakuus kilo veel (hetkel kaal 72,6 ). Sul põhimõtteliselt sama mure. Katsume nädalas umbes-täpselt kilo alla võtta. Teeme ära?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul oli kohutav päev aga no jään ellu :( Kirjutan sulle :)
      Hmm aga pm meil sama seis ja teeme ära :) Kilo nädalas alla ja ületame piiri.
      Aga kui läheb rohkem :D ?

      Kustuta
    2. Kui läheb rohkem, siis on ju küll "pahasti" :)
      Einoh, ega siis midagi. Siis peame hakkama saama VEEL SALEDAMATENA. Ma usun, et kui me väga pingutame, siis saame hakkama :) :)

      Kustuta
  2. Elan endiselt kaasa ja väga super, et kaal endiselt kukub, hea näed välja muide. :)
    Minul üle pika aja ilus esmaspäev, loodan, et minu tänane positiivsus ka sinule kandub.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Karmen mul oli küll kohutav päev, sain igalt poolt väga haiget aga sinu postitust lugedes, tuli kohe naeratus suule ja olen rõõmus, et mul on ka nii palju häid inimesi ümber :) Aitähh sulle ja kallid :)

      Kustuta