neljapäev, 16. aprill 2015

Minu väikene trennike 16.04.2015;)

Tahtsin tegelikult kauem olla ja rohkem teha aga kahjuks olen ma kooliasjadega nii jännis ja pean ka hullult õppima. Aga no iga liigutus on trenn ja midagi ikka;)

Täna käisin Fitlifes, kuna see mu kodu lähedal ja nii hoidsin aega kenasti kokku;)

Minu trenn siis täna:

* umb 20-25min sinna ja tagasi tempokat kõndi
* 10min ellips masinal
* 10min sõudmist
* 10min lindil sörki
* 50 kõhulihast
* 20 rinna ja kätelihast
* 20 kõhu ja seljalihast

Tunne on mega, nüüd mõnus kange kohv ja siis õppima ;)
Homme vaba päev, jeeei;) Homme plaanis ujuda üks tunnike ja vist lähen ka BodyPumpi. Arena Spordiklubisse siis ;)


                                Päike piilub aga paha ilm siiski...


                                             Punapüks kõnnib koju :D

                                       Tigutorn :D

                                Palun seletage, mis selle teha saab? :)



9 kommentaari:

  1. Kui sa Eedenisse läksid, siis vist kõndisid minu maja eest ka mööda. :)
    Ma küll tööl, seega poleks saanud sind enda juurde kohvile kutsuda. P.S. mitu minutit sa lindil sörkisid? Seal ainult tärn. Või see on saladus? :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma kõndisin Jaama Selverist alla ja ülesse ka :D
      Hmm 10min, see oli tõesti mega kiire kõnd nagu sörk, mitte jooks :D
      Ma ei õpi vist kunagi normaalselt kirjutama :D

      Kustuta
    2. Ma vaatan, et see pilt on tehtud seal minu maja lähedal. Ma olen seal kohe Kähkuka juures olev suur viiekordne maja :) :)

      Ja P.S. ma usun, et alla ja üles ka, muidu sa poleks ju koju tagasi saanud :D :D

      Kustuta
  2. Sellega saab teha selga, käsi, kükke. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma järgmine kord proovin aga hea kui keegi ette näitaks :D Mul selga just vaja hullult treenida...

      Kustuta
  3. See on kinesise masin, eraldi trenn on ka sellega, teisipäeval ja neljapäeval. Erinevad lihasgruppe saab teha sellega

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Täpselt! Ma mõtlesin, et Merlin mõtles just fookuses olevat "masinat". Kõige mõistlikum ongi Kinesis ringtreeningus käia ja tutvuda selle osaga treeneri juuresolekul. Kui vaid minu hilisõhtupaketti mahuks, siis oleks kindlasti koht ka sellel treeningul, mulle meeldib, kuidagi personaalsem treening kui teised.

      Kustuta
  4. Kas see ringtreening no nii suurele inimesele ka sobib ? :D Olen palju sellele mõlenud ja tahaks proovida :)

    VastaKustuta