esmaspäev, 27. aprill 2015

Ma tegin selle ära!!! Ma ületasin 100 piiri!!! Kaalul on kahekohaline number!!! :)

Olen kella 5st saadik üleval, linnulaul ajas seekord mind ülesse ja ärevus lapse sõidu pärast Tallinna ja ma ju ootasin ise ka midagi:)

Ma tegin selle ära, ma ei ole enam 100+ Merlin. Ma ületasin selle suure piiri, mis oli minu jaoks nagu suur raske mägi ees, minu pikal teekonnal. See mägi jonnis ja ei tahtnud alla anda aga mina olin tugevam, mina võitsin. Ja nüüd vaatan ma sellele kõigele seljataha. 

Wohoooooooooooooooooo!!! Me rõõmustame praegu lastega koos, ma tahaks joodeldada, tantsida, hõisata rõõmust. Ma tegin ära midagi, mida ma olen niii kaua üritanud. Ma ületasin iseennast, ma ületasin 100 piiri aga ma ületasin endas ka allaandja Merlini. Allaandjat ei ole minu sees enam ja ma ei lase teda kunagi enda sisse. 
Ma nutan rõõmust, jaaa suurest suurest rõõmust, minu jaoks on täna pidupäev!!!




2 kuud ja 3 nädalat tagasi kaalusin ma 117kg, siis oli 9.veebruar.2015. Eelmine nädal esmaspäeval kaalusin ma 100.7kg ja täna on minu kaal 99.8kg!!! Ma olen kaotanud nädalaga 0.9kg ja kokku oma teekonna algusest 17.2kg.

Ma olen enda jaoks ära teinud midagi väga väga suurt ja olulist ja ma olen nii õnnelik. See kõik pole mulle veel kohale jõudnud, võtan aja maha kui lapsed ära saadetud, tahan mõelda läbi oma läbitud teekonna ja seada uued eesmärgid ja plaanid. Siit alles algab õige töö. See 100 piir oli esimene suur raskus minu teel, mis mõjus mulle väga raskelt nii vaimselt, kui füüsiliselt. Nüüd saan ma selle õudusega hüvasti jätta ja sammuda edasi oma unistuste suunas. 

Ma tänan kõiki, kõiki teid kallid lugejad, kes te mu blogi külastate, ma tänan kõiki sõpru ja tuttavaid, kes te mulle siiralt kaasa elate, toetate ja nõu annate. Kes olete minuga nii mures, kui rõõmus. Ma tänan teid, kes te minusse usute. Suured kallid tegin ka oma lastele, nemad on mind edasiviiv jõud.

Ja neile, kes siiani veel ootavad ja ehk loodavad, kuna ma alla annan. Ma ei ole isegi mitte pahane, aga nii palju ütlen, et peaks olema piisavalt selge juba, et Merlin ei anna alla:) Paraku on ka selliseid...

Minu kaal:

09.02.2015-117kg

16.02.2015-113kg

23.02.2015-111kg

08.03.2015-108.04kg

16.03.2015-106.55kg

30.03.2015-104kg

08.04.2015-102.4kg

13.04.2015-101.9kg

20.04.2015-100.7kg

27.04.2015-99.8kg




5 kommentaari:

  1. Juhuuu...mul on siiralt heameel, et sa nii järjepidev ja sihikindel naine oled.
    Suurepärane!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul endal ka :D
      Aga aitähh sulle, sina oled mulle ka üks suur eeskujudest ja püüan anda endast kõik :)

      Kustuta
  2. Hipp-hipp-hurrrraaaaaa! Elagu! Ja ongi käes see kahekohaline number! Tubli tüdruk!
    Niiiii kade olen, tahaks endal ka seda 6-te seal ees juba näha, aga minul on sinna veel aega. :( Ei lähe enam nii ludinal, aga sinu pärast rõõmustan ikka!!!
    Tubli!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei ole kade ;) Sina oled ka mega tubli ;)
      Kallid/musid/paid ;)

      Kustuta
  3. Tubli!!! See on tõsine saavutus, edu sulle!

    VastaKustuta