laupäev, 18. aprill 2015

Minu toitumine 16.04.2015 ja 17.04.2015 :)


No nii, lubasin juba ammu, et hakkan ka oma toitumist postitama. Kahjuks, ei ole jõudnud vahepeal pildistada jne. Vabandusi ei hakka otsima. Nüüd olen seda siiski enamvähem teinud ja kavatsen ka edaspidi pidada toidupäevikut;) See annab ka endale hea ülevaate, tekitab sellist kohusetunnet ja saab analüüsida, kas ja mis on valesti, või mida annaks muuta.
Enda arvates olen ma toitunud väga hästi:D

16.04.2015 ;)

Hommik;)

* Omlett koos šampinjonide ja porruga
* Kasutasin Borgese Extra Light Oliiviõli
* Maitsestatud Prantsuse ürdiseguga ja ohtra tilliga
* 1 viil 100% rukkijahust täistera rukkirösti
* 1 klaas keefiri




Lõuna;)

* Hautatud vees veisehakkliha koos porruga
* Maitsestatud Prantsuse ürdisegu ja ohtra tilliga
* Salatimix
* 1 mandariin




Õhtu;)
Õhtut sõin koolis koridoris :D
Pildilt keefiri ma ära ei joonud, olin lõhkemas :D

*  Rasvata kodujuust, sõin ära 300gm :(
*  Sinki
*  Maitsestasin Lime Pipraga




Uus sõber köögis ;)
Kuna ma julmalt armastan vürtisesid ja soolaseid toite, siis avastan nüüd maailma, et seda teha tervislikumalt. Kas see just tervislik on aga seeon imehea maitseaine;) Mõnussss;)




17.04.2015;)
Hommikut ma kahjuks ei söönud:( Oli palju tegemist ja sain maha istuda alles lõunaajal:(

Lõuna;)

*  Vees hautatud porru ja kanafilee
*  Maitsestatud Lime Pipraga
*  Asetatud salatilehtedele, lisasin natuke redist ja punaseid umbe
*  0.33ml keefiri




Õhtu;)

* Kaks muna praetud
* Praetud šampinjonid,porru ja salatimix
* Maitsestatud muidugi Lime Pipraga










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar