kolmapäev, 7. oktoober 2015

Minu teisipäev 06.10.2015 ;)



Nonii, proovin siis jälle oma igapäevastest tegemistest kirjutama hakata. Mul on hea meel, et te mul kõik olemas olete, kohe selline soe tunne on, vaatan ju kogu aeg, kui palju külastajaid mul päevas on, ja teid ikka on - palju :)

Eilne oli mul täiesti tavaline päev. Välja arvatud see, et väljas oli julmalt külm. Aga no mis seal ikka, teada ju on, et külmaks läheb. Tuleb lihtsalt leppida. Hommikul saatsin paksemalt riidesse topitud lapsed kooli ja ise tegelesin kooli asjadega. Toimetasin kodus ja kella 16ks läksin kenasti kooli. Trenni eile ei teinud ja mingit märkimisväärset liikumist ka ei olnud. Füüsiliselt mitteaktiivne päev oli.  

Toitusin peaaegu kenasti. Ja suundumegi selle juurde.

Minu toitumine ;)

Hommik ;)

Nüüd ma kurvastan väga paljusid, kuid hommikust ma ei söönud. Jõin ainult ühe tassi musta kohvi.
Mul ei olnud isu üldse ja ei hakanud ennast ka sundima. Kuid hommikusöök on kõige olulisem päevas ja teie ärge nii tehke eks!!!


Lõuna ;)

Lõunaks tegin ma Erik Orgu (LINK) kava järgi tatart hakklihaga. See oli väga maitsev ja täitis kõhtu.
Liblikat pildil ma ära ei söönud.

* Tatar
* Hakkliha
* Paprika
* Sibul

* Tomat
* Soola, natuke musta pipart







Vahepala ;)

Vahepalaks oli mul tegelikult midagi muud, kuid ma ei võtnud kooli kaasa mitte midagi. Minu armas sõbranna sõi aga üli head Fazeri šokolaadi ja pakkus mulle ka tükikese.  Ma tõesti kaalusin seda, kas võtan või ei. Aga kõht oli tühi, pea oli paks ja tulemas oli kontrolltöö, siis võtsin ühe ruudu. Päriselt ainult ÜHE RUUDU.

* 1 ruut Fazeri šokolaadi







Õhtu ;)


Õhtusöök oli mul väga hilja, Peale 21. Kuna ma lihtsalt jõuan sellel ajal koju. Kuid tean, et peaksin hakkama kooli sööki kaasa tegema. Õhtusöögiks oli mul ka tegelikult muud. Kuid lõunast jäi nii palju järele ja ei olnud üldse aega ka muud tegema hakata ja no tundus ka mõtetu see, kui söök juba oli valmis, siis otsustasin süüa seda, mis oli ka lõunaks. Tatar on selline asi, mis äkki õhtuks ei ole kõige parem, kuid ma ei tea kah, No kohe kirjutan ka Erikule (LINK) ja vaatan, mida tema arvab sellest.


* Tatar
* Hakkliha
* Paprika
* Sibul

* Tomat
* Soola, natuke musta pipart
* Tassike kummeli teed






Hetkel on seis selline, et mul ei ole väga isu. Ma hakkasin kasutama ühte ravimit ja alguses võib olla päris pikalt isutus. Kindlasti aga ma püüan süüa ka korralikult hommikusööki ja püüan ära süüa kõik, mis mulle ette nähtud.


Aga praegu kõik. Vaatame, mis tänane päev toob!!!
Bye-Bye!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar