neljapäev, 29. oktoober 2015

Minu kolmapäev 28.10.2015 ;) Endiselt Erik Orguga!!!

Panen siis eilse päeva ka kirja. Siis olen oma toidu ja olematu trennipäevikuga mäel.

Nagu ma juba mainisin trenni ja liikumist pole endiselt toimund. Mul on kohutavalt häbi teie kõigi ees. Loomulikult olen ma enda peale pahane, sest no se pole normaalne. Mis kurat minuga juhtunud on? Mäletate ikka, kui tubli olin ma teekonna alguses? Käisin rühmatrennides, jõusaalis, jalutamas, kiirkõndi tegin. 

Oh jah...

Minu toitumine ;)

No juba hakkas lubama. Otsustasin kenasti hommikusööki süüa jne. Kõik täpselt Erik Orgu (LINK) kava järgi aga ikka tegin pätti. Jätsin lõuna ära. Ma hullult koristasin eile kodus, siis tegin arvutis kooliasju ja nii ta läks. Kõht ei olnud tühi ja ei tulnud meelde. Peaaegu olin tubli, peaagu.


Hommik ;)

Munakollase ja avokaado määre riisigaletil!
Tõotas tulla hea hommikusöök, kuid mul see munakollane vist jäi veidi toore. Ja väljanägemine ei olnud ka just kõige ilusam. Kuid maitses okeilt. Kuigi mulle üks teine munavõi Eriku (LINK) kavast meeldib rohkem.

* Munakollane
* Riisigaletid
* Avokaado
* Petersell
* Tomat
* Must kohv








Lõuna ;)

POLE MIDAGI ETTE NÄIDATA! Ei söönud...



Õhtu ;)

Tomatine hakkliha salatiga!
Hästi kiire, kerge ja odav! Ja muidugi ülimaitsev ja mahlane.

* Hakkliha
* Sibul
* Tomatipasta 100%
* Hiinakapsas
* Kurk
* Tomat





Vett jõin 3liitrit, kohvi ühe tassi!
Nagu näha, siis toitumine hakkab looma. Saaks ma nüüd liikuma ka taas, oleks kõik vinks vonks.

Selline oli kolmapäev.

Bye-bye!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar