teisipäev, 27. oktoober 2015

Minu esmaspäev 26.10.2015 ;)


Eile oli mul tõsiselt sinine esmaspäev. Kohe kohutavalt uimane päev oli. Aga tavaline asi peale nädalavahetust, minu puhul. Esmaspäeval ei saa ma kohe kuidagi hoogu sisse.

Päeval toimetasin kodus ja tegelesin kooliasjadega. Õhtul käisin koolis ja rohkem midagi ei teinudki.

Trenni eile ei teinud. Suundun kohe toitumise juurde.



Minu toitumine ;)

Hommik ;)

Hommikut kahjuks ei söönud taas. Jõin ainult tassi musta kohvi. Paha tüdruk, ma tean. 


Lõuna ;)

Lõuna oli nagu ikka Erik Orgu (LINK) kava järgi.

Seasisefilee hautatud, natuke riisi, petersell ja redis. Väga maitsev ja kiire.

* Seasisefilee
* Riis
* Petersell
* Redis
* Meresool/viiepiprasegu




Õhtu ;)

Õhtusööki sõin ma eile väga hilja, kuskil 21 ajal. Kuna jõuan siis alles koju. Proovin see nädal kooli toidu kaasa võtta, samas peaksin siis sööma külma toitu, mida ma ka ei tahaks. No ma lähen üsna hilja magama nii 00 ajal. Ehk ei ole hullu.

Ahjus küpsetatud seasisefilee õuna ja juustuga. Kõrvale salat. Kummelitee. 

* Seasisefilee
* Õun
* Juust
* Paprika
* Hiinakapsas
* Kurk
* Meresool/viiepiprasegu
* Tass kummeliteed





Õhtul oli tegelikult kõht natuke tühi. Päeva jooksul vett tarbisin üsna palju. Kohvi ainult ühe tassi. 

Aaa miks ma nii palju siga söön? Mu armas sõbranna andis mulle sügavkülma täis seasisefileed. Mõnus eks. Aitäh sulle ;)

Vot selline päev oli.

Bye-bye!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar