neljapäev, 22. oktoober 2015

Minu kolmapäev 21.10.2015 ;)


Tänu teisipäeva õhtul võetud kahele palderjanile, sain ma lõpuks magada. Ja magasin kella 07ni.
Super hea tunne on. Jube tüütu ja kurnav on keset ööd ärgata ja lihtsalt üleval passida. Järgmisest päevast ei tasu rääkidagi.

Kolmapäeva kohta pikka juttu ei tule. Trenni ei teinud, kõndimas ei käinud. Kuid toitumine oli kenasti eile paigas! 

Minu toitumine ;)

Hommik ;)

Riisigaletid salatilehe ja lõhega. Eilsest jäi salatit palju järele ja sõin seda ka kõrvale. 

* 3 riisigaletit
* Lehtsalat
* Lõhe
* Tomat
* Kurk
* Porru
* Jääkapsas
* Meresool/viiepiprasegu
* Tomatipüree 100%




Lõuna ;)

Lõunaks sõin eilsest järele jäänud tatart hakkliha ja tomatipüreega, kõrvale taas seesama salat.

* Tatar
* Hakkliha
* Tomatipüree 100%
* Tomat
* Kurk
* Porru
* Jääkapsas
* Meresool/viiepiprasegu




Õhtu ;)

Õhtuks sõin ahjus küpsetatud kanarinna ja jälle selle sama salat.

* Kanarind
* Tomat
* Kurk
* Porru
* Jääkapsas
* Meresool/viiepiprasegu
* Tomatipüree 100%





Vett tarbisin päeva jooksul palju, kindlasti 3liitrit, kohvi ühe tassi. Kõht oli õhtul natukene tühi miskipärast, Kuid enesetunne muidu hea.
Loodan, et asjad paranevad ja saan hakata katsetama erinevaid retsepte ikka.

Bye bye...

3 kommentaari:

  1. See salat vist elaks tuumasõja ka üle :D Nali naljaks :) :) Sorri. Üks kange salat! Igale pildile suutis trügida.
    Tahtsin tegelt uurida, et millise hakklihaga sa seda tatart teed? Ma ise olen siiani kaarega hakklihast eemale hoidnud. Tundub liiga rasvane.

    VastaKustuta
  2. Mariliis tead ma kasutan veise hakkliha viimasel ajal ja ei ole nii rasvane mu meelest.
    Ja proovi nt broileri oma, see on jumala hea ;)
    See salat on üks vinge salat jah mul :D

    VastaKustuta
  3. Hakkliga on väga hea segada, siga ja loom või kana ja siga.Mul on tunne, et hakkliha lihtsalt haiseb,kui ta on ü k s ...

    VastaKustuta