teisipäev, 29. detsember 2015

Minu teisipäev 29.12.2015 ;)


Püüan ikkagi nüüd korralikult oma päeviku pidamist jätkata ja iga päeva toitumise ja liikumise kirja panna. See andis mulle tohutult palju juurde, motivatsiooni ja järjepidavust ja loodan, et teile ka meeldib, kui kirjutan lisaks muule ka oma päevikut.

Teate ma pole ammu nii sügavalt ja kaua maganud, nagu viimastel päevadel. Ma lähen magama 23-00 ajal ja magan terve öö sügavalt ja ärkan kell 9-10 alles. Ma panin endale täna kella 07ks kella helisema, et no lähen teen kiirkõnni, kui teised magavad, kuid ma lihtsalt olin selle uniselt kinni lülitanud. Eile veel hooplesin, et ohh mul pole kella vajagi, et ma raudselt ennem üleval. Aga ärkasin peale 9t ja enda peale suht kuri, sest tänaseks oli plaane palju ja tahtsin hommikul ära teha oma trennikese. Kuhu mu unetus kadus? :D

Aga asja juurde...

Minu trenn/liikumine ;)

Seda on siia päris piinlik kirja panna. Panin kohe peale ärkamist dressid selga, tossud jalga ja Endomondo tööle. Päike paistis, tuju oli hea, külm mind ei häirinud ja plaanis oli VÄHEMALT 7km teha. Kuid plaaniks see jäigi. Juba esimesel km peal sain aru, et mul on valed sokid uute tossude sees jalas. Jah ma sain endale uued tossud, kõik on parajad ja ok, kuid ma polnud nendega kordagi käinud ja täna oli vist vale sokk jalas, liiga õhuke ja lühike ja tossud hõõrusid mu mõlemad kannad julmalt ära. Üritasin küll, kuid sain aru, et kui ma ei lõpeta, siis varsti ei saa ma kaua kaua kõndima. 

Pöördusin 3.01km pealt koju tagasi. Tuju oli suht nullis, olin pettunud endas ja nendes kuradima sokkides ja tossudes. Ja ausalt ma niisama ei läinud ainult 3.01km kõndima, ma ei viitsiks end sellise külma ilmaga sellepärast toast väljagi ajada, mul oleks muud targemat teha,

Aga nii ta läks. Kokku sai kõnnitud täna 3.01km kiirusega 5.75km/h. Kiirus kah suht mõtetu. Aga vähemalt ma läksin ja tahtsin, see loeb.

Kokkuvõte:

Kiirkõnd 3.01km




Minu toitumine ;)

See on mul jumala sassis praegu. Kuna ma nüüd magan kaua, siis mu hommikusöök jääb lõunasse, lõuna õhtusse ja õhtu jäi täna üldse ära. Tohuvapohu on kõik. Aga elus ka mul ju suured muutused toimuvad, nüüd pean lihtsalt vaikselt taas paika loksutama kõik.

Hommik ;)

Hommikut sõin ma 11 ajal vist. No tulin koju peale kõndi, tegin perele süüa ise kohvitasin ja siis läks mul kõht tühjaks. 

Tegin tavalise omleti, liiga liiga tavalise.

* 2 klopitud muna
* Porru
* Roheline paprika
* Meresool
* Tass musta kohvi
* 1 mandariin


Ujee minu Ott Leplandi raamat :D Ma ta suurimaid fänne ja ma armastan teda ja no väga hull teema. Ärme nüüd väga tõsiselt ka võta seda, kuid jah ma isegi üksinda tema kontserditel käinud, kuigi ma olen tüüp, kes üksi väljas ei käi :D


Lõuna ;)

Päeval me otsustasime siiski kodusteks jääda, kuna pisem preili ei ole veel päris terve ja toimetasin kodus. Tegin iluprotsetuure jne. Kui ühtäkki tundsin ka end kehvasti ja sain aru, et mul palavik. Pea paks, kohutav nohu, silmad vesised ja väkk olla. Palavik nii 37-37.2 vahel. Pidi see nüüd juhtuma, ülehomme juba aastavahetus ju...Niii loodan, et saan ikka terveks. Tüdrukul õnneks parem ja teised õnneks veel terved.

Lõunasöögi sõin ma mingi 17 ajal, sest alles siis läks mul kõht tühjaks. Haigena ju pole mingit isu ka. Tegelt on, mul on hull Ungari peki isu täna. Aga keegi ei too seda mulle, jumal tänatud.

Lõunaks oli tatar hakklihaga...

* Tatar
* Hakkliha
* Sibul
* Meresool
* Viiepipra segu

* Tomat/kurk
* 1 mandariin
Pildil 2 mandariini, kuid sõin ühe


Õhtusöök ;)

Seda ilmselt ei tule. Kell nii palju ja ma olen voodis hädaldanud ainult praegu. Joon teed, võtsin rohtu ja ootan homset.


Selline mõtetu päevake, kuid eks iga halb on jällegi millegi jaoks hea eks ;)
Loodan, et teie kõik olete terved ja hoidke end ikka!

Aaaa mul on täna nimepäev ja paljudel teistel ka, aga soovin kõikidele Merlinitele eriti iljusat nimepäeva ja teistele muidugi ka ;) Muah!




Bye-bye!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar