reede, 11. detsember 2015

Kus Merlin on?


Hei hei, kindlasti mõtlete, et kus Merlinikene kadunud on!? Ma olen täiesti olemas, rajal ja tegus. Kuid mu vana nõme hakkab vist täielikult otsi andma ja ma ei saa hetkel blogida :( :( :( Lähen homme raamatukokku ja kirjutan kindlasti!!! Olen kurb, vihane ja kurb veelkord...Lugesin just 2te meili, kus tunti huvi, et kas minuga on ikka kõik ok. Jaaa, minuga on muidu kõik ok, kuid ma vajan arvutit!!!

Armsad lugejad, kui teil seisab miskit kodus, olgu see uunikum või mis iganes, kuid töökorras, et saab blogida ja niisama netis käia, siis palun kirjuta palun. Kui seisab miskit, mis kogub tolmu ja sa raha ka ei taha selle eest, siis teeme miskit vahetuskaupa. Või kui on miskit, mis no ka veits kogub tolmu, kuid sa väga palju raha ei taha, siis kirjuta ikka mulle. Äkki mulle sobib see hind. Vajan hädasti arvutit, sest kõik mu maailm seisab praegu. No olgu, elu ikka käib edasi.

Muide ma käisin täna tööl! 5 tundi tegin tööd üle tüki aja. Mis ja kus, sellest ma veel ei pajata, kui asi on kindlam, siis paotan ka suukese lahti.

Aga ma ei ole kadunud. Homme kirjutan.

Mõnusat nädalavahetust!
Bye-bye!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar