kolmapäev, 2. detsember 2015

Midagi väga head koduperenaistele!


Mäletate ma sain tükk aega paki BetterLife (LINK)toodetega. Need olid need hästi lahedate nimedega kodupuhastus vahendid.  What Ever, Dish It Out, I Can See Clearly, Wow jne jne...BetterLife tooted on kõik valmistatud taimsetest saadustest ja tooted on loodulislikud. Sobivad allergikutele ja ka kodudesse, kus roomavad pisikesed põnnid, kes ka näpivad kõike.

Selle postitusega saad tutvuda: SIIN



Ma hakkan teile siin nüüd natuke neid asju tutvustama järjest. Pakk oli põnev ja minu kodus leidsid kõik asjad kasutust. Mulle meeldib koristada hullult ja ma koduke on vist ka ikka mega puhas nüüd eriti. Nii palju vahendeid, no et igale pinnale erinev, mul polegi olnud korraga. Ma olin ikka täielikus eufoorias.

Aga täna ma tutvustan kahte:

Dish It Out (LINK)

See on siis nõudepesuvahend. Mõnusas ja mugavas pudelis. Mul on seda siiani isegi alles, kuna seda kulub üpriski vähe. Dish It Out on 650ml pudelis, muskaatsalvei ja sitruse lõhnaga. Lõhn on mahe, ei häiri ja mulle meeldis. Kindlasi pole tunda hirmsat keemia lõhna. Nõud pesi puhtaks kenasti ilma vaevata, kuid ega no mul väga põhja kõrbenuid või kuivanuid nõusid kodus ei esinegi, üritan ikka alati kohe nõud ära pesta, või samal päeval.  Käsi kuivaks ei teinud ja mina olen tootega rahul.




AGA, kui sinule ei meeldi lõhnav nõudepesuvahend, siis BetterLife pakub seda sama loodulsikku nõudepesuvahendit ka lõhnata!!!

Dish It Out lõhnatu: SIIN

What Ever (LINK)

No tõesti, ma what ever, pihusta kuhu tahad. Loomulikult ainult pindadele, mida puhastada vaja! Mina olen see, kes teeb tühjadesse pudelitesse neid vurtse kokku. Ostan mingi suure pudeli ainet, mille lahjendan veega spihustatavasse pudelisse ja mulle meeldib iga päev käia kõik pinnad vurtsuga üle. Lasen peale ja tõmban lapiga üle. Kunagi pole ma aga mõelnud, et iga pinna jaoks siiski kõik ained ei sobi ju. Ime ka, kui vahel kuskilt värv maha hakkas tuhmuma vms.

Üldiselt ma natuke kahtlesin selles, sest see ei lõhna. Mulle meeldib, kui asjad lõhanavad.  Kuid see What Ever ei lõhnanud. Kuid pinnad puhastas ta kenasti ära, pihustasin peale, ootasin korra ja tõmbasin lapiga üle. Ja ükskõik, siis mida. Lauad, aknalauad, seksiion, pliidile lasin. What Ever noh. Pudel on  946ml suurune.






AGA, kui kellegile meeldib, nagu mullegi lõhnavad asjad, siis  BetterLife (LINK) pakub seda samust ainet ka lõhnaga!!!

What Ever muskaatsalvei ja sitrusega : SIIN


Varsti tutvustan teile ka teisi BetterLife tooteid.

Keegi neid proovinud ka üldse on?

Tutvu nende kodulehega: SIIN
Ja loomulikult ka nende Facebookiga: SIIN

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar