teisipäev, 29. detsember 2015

Hambad valgeks!!!


Hei hei ;) Täna teen juttu hammastest ja tutvustan ühte firmat, mis pakub erinevaid valgendavaid suuhügieeni tooteid.  Nimelt Swissdent (LINK) saatis mulle natuke aega tagasi ühe armsa pakikese, kus oli sees valgendav hambapasta, mini potsik valgendavat hambapastat ja suusprei.



Ma olen siin korduvalt toonitanud ja esile toonud, et mulle on suuhügieen mega oluline. Ma pesen hambaid tihti. Hommikul, lõuna ajal, õhtul, välja minnes alati, peale sööki. Vahel 3, vahel 5 korda päevas. Mulle meeldib, kui mu suu on alati värske ja puhas. Ma vaatan ja märkan ka teiste hambaid ja see on mul selline kiiks. OLGUGI, et mul ei ole mega ilusad hambad. Nad on kõverad veits ja vajavad klambreid, kuna tarkusehammas lükkas nad viltu. Kuid mu hambad on alati puhtad ja värsked.  Värvus aga neil kahjuks valge ei ole. Nad pole ka kollased, ega ka väga hallid. Sellised tuhmid. Ma pole neid kunagi valgendanud ja see on mul esimene kord testida ja proovida valgendavat pastat. 

Tutvustan natuke Swissdenti (LINK)ja siis räägin, millega ma hambaid pesema hakkasin.

Swissdent on Šveitsis Züricis asuv rahvusvaheline ettevõte, mille asutas 2006. aastal stomatoloogiadoktor Vaclav Velkoborsky. Aastaid on ta nii praktikas, kui ka uurimistöös spetsialiseerunud kosmeetilisele hambaravile. Eeskätt tunneb ta huvi hammaste valgendamise vastu ja selles valdkonnas on tal laiaulatuslikud teadmised. Dr Velkoborsky tegi kindlaks, et levinud valgendamismeetoditega kaasnevad sageli negatiivsed kõrvaltoimed, nagu liigtundlikus ja emailikahjustused. Samuti on enamik valgendavaid ja tavalisi hambapastasid väga abrassiivsed, kriimustavad hambaemaili ning võivad selle pikkamööda sootuks ära kulutada. Teoreetiliselt põhimneb suurem osa kaubanduskeskustes ja apteekides müüdavatest hambapastadest 1960. aastatest pärinevatel retseptidel.

 Dr Velkoborsky mõistis, et on vaja luua õrnatoimeline, hambavaapa taastav ja valgendav pasta. 2005. aastal hakkas ta välja töötama retsepti, milles ta kasutas ära uusimad teadmised hammastest ja tehnoloogiast ning, mis sisaldas vaid parimatest parimaid koostisosi. Tulemuseks oli luksuslik kvaliteettoode, mille innovatiivne koostis on patenditud üle maailma.

Hambapasta oli algul mõeldud kingituseks dr Velkoborsky patsientidele, aga muutus kiiresti sedavõrd populaarseks, et doktor pani selle nimeks SWISSDENT ja asutas 2006. aastal selle tootmiseks ja müümiseks eraldi ettevõtte.

Swissdent pakub:

Hambapastad (LINK)
Suuveed/suuspreid (LINK)
Hambaharjad (LINK)
Komplektid (LINK)

Hambapastadest on neil pakkuda Swissdent Extreme, mis on valgendav pasta tubaka, tee, kohvi või punase veini tekitatud värvimuutuste kõrvaldamiseks. Swissdent Gentle, mis on mõeldud tundlike hammaste ja igemete jaoks ja Swissdent Pure, mis on looduslik valgendav hambapasta puuviljaensüümidega, sellel on rahustav ja antibakteriaalne toime.

Kuna ma ei suitseta, siis ma valisin selle Swissdent Pure pasta, kuid nüüd ma mõtlen, et ma joon kohvi ju ja veini ka ja oleks ehk pidanjud Extreme variandi valima. Aga no ma kasutan selle suure Pure potsiku ära ja siis mul on pisike mini tuub seda Extreme pastat. 




Suusprei on mul samuti Pure, see on värskendav, maheda koostisega ja mul jope taskus ja õhtul panen voodi kõrvale. Hommikul tahaks ikka mehega ju natuke päeva plaanidest rääkida voodis, enne kui tõuseme jne. Võin seda suhu lasta kuna iganes. Selle maitse ja lõhn on üsna tugev ja võib hommikul musi teha küll :D



Hambapastat olen ma kasutanud alla nädala. Tegin alguses ka pildi oma hammastest. Praegu ei lisa, lisan pildi lõpus, kui kõik on ära testitud. Nö enne ja pärast pilt tuleb.  Pasta on selline läbipaistev, sinised täpikesed sees, lõhnab tugevalt ja teeb suu puhtaks. Värske tunne jääb üsna pikaks ajaks. Valgendus muutust veel ei näe.

Kasutan need tooted ära ja siis lisan enne ja pärast tooted ja oma põhjaliku arvamuse.

Pakis oli lisaks Biolane kreemitester, aga sellest homme ;)


Kas teie olete valgendavaid hambapastasid kasutanud? On need ka toiminud? Äkki on keegi ka juba Swissdent tooteid kasutanud? Jagage arvamusi!

Tutvu nende kodulehega: SIIN
Ja Facebooki lehega: SIIN

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar