esmaspäev, 16. veebruar 2015

Minu teine rühmatreening, mis lõppes emotsionaalselt :D

Läksin siis eile ikka trenni. Esimene kord oli reedel. Laupäevaõhtul hakkas keha tundma andma endast, pühapäevaks polnud võimalik ilma valuta istuda ega wc-sse minna. Kintsud olid mega valusad ja ka kõht. Kartsin, et pean uue trenni vahele jätma aga ma nii tahtsin ja läksin ikka :)
Oli uus trenn RASVAPÕLETUS :) Kaalualandajatele eriti sobiv ;)
Kuna keha oli niii valus, siis esimesed harjutused tulid hambad ristis. Tekkis loobumise tunne. Aga me treener Brit oli nii särav, innustav ja tore ja ma jätkasin. Varsti varsti oli jalgadest valu kadunud. Kõhulihaseid oli raskem teha aga tegin ikka.
Trenn oli hoodgne, tantsuline ja pidevas liikumises. Kahjuks läksid mul sammud sassi kodu aeg aga ehk teisel korral tuleb paremini välja. Võttis võhmale ja kindlasti põles rasv kõvasti :D
Aga teate ma hakkasin pillima ju :D Jaaaa...Lõpus venitusharjutuste jaoks pandi käima väga ilus rahulik muusika ja siis lõid emotsioonid välja...Pisarad voolasid. Miks olen oma keha käest lasknud ? Kus ma varem olin ? Miks enne pole ma liigutanud ja tervislikult toitunud ? See kõik on ju niii tore ja lõbus ja hea aga mina elasin mugavat ela aina paisudes ja paisudes...Nüüd vere maitse suus pean ma suutma oma keha viia tagasi vormi, mis oli mulle loodud aga mille mina lihtsalt laiskuse tõttu käest lasin...


RASVAPÕLETUS 
RASVAPÕLETUS - on keskmise pulsisagedusega aeroobset vastupidavust ja liikuvust arendav treening. Tunnile on iseloomulik pikem sammukombinatsioon ning suur korduste arv. Seetõttu sobib rasvapõletustreening hästi nii algajale kui ka edasijõudnule. Tund algab 10-minutilise soojendusega, millele järgneb 35-40-minutiline aeroobne osa, mis on üles ehitatud aeroobika põhisammudest . Tunni lõpus tehakse kerelihaste (kõht, selg) jõuharjutusi, millele järgneb venitus. Rasvapõletus sobib kõigile, kes soovivad alandada kaalu.


Aitähh Brit, aitähh http://www.mvspordiklubi.ee/index.php/yldinfo,
aitähh Eelika, kes sa minuga seda kaasa teed ja aitähh kõigile armsatele toetajatele...

3 kommentaari:

  1. Ei ole hullu, et nutma hakkasid. :) Inimesed hakkabadki liiga hilja oma tervisele mõtlema.. Ma olen ise samasugune, et miks ma olen lasknud end käest ära.. ? MInu kaal küll pole ületanud 100kg, minul tuli soov siis, kui ma ühel päeval 81kg olin. Siis mõtlesin, et nii enam edasi minna ei saa ja tuleb end liigutama hakata :) Nagu mulle meeldib öelda ühe sõbranna järgi, siis järjepidevalt edasi! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitähh Gerly :) Ja võtan Sinu sõbranna sõnad kasutusse, järjepidevalt edasi ;) !!!

      Kustuta
    2. Võid ka minu blogile pilgu peale visata :)

      Kustuta